S: En masse laptop dele & tilbehør, PDA

• Hejsa tweakers

Tråden kører på Tweak.dk forum - http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=86185&sid=
    Tråden kører på LaptopWorld.dk forum - http://www.laptopworld.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=18

Jeg har lige nogle dele og tilbehør jeg ønsker at sælge. Det drejer sig om lidt af hvert, men kig nedenunder:::

---
    Trust bil adapter strømforsyning.
    Kan bruges til føde alle bærbare med strøm fra et cigarstik i bilen, der bruger en spændning på mellem 15 og 24 volt. 120 watt max.

HBO:: BYD!

---
    Acer n311 PDA
    Acer n311, Samsung 400 MHz, 64 MB Ram, wireless, bluetooth, Windows Mobile 2005 Premium, Sælger min Acer n311 PDA, da jeg alligevel ikke fik så meget brug for den som jeg regnede med.
    Den er købt i sidste måned, og har derfor en stand der er perfekt - ingen ridser eller noget. Det er en utrolig dejlig PDA at arbejde med, og da den har indbygget WLAN og Bluetooth kan man nemt gå på nettet med den og koble trådløst tastatur som mit eget Logitech DiNovo til. Til dem der ønsker at bruge den som GPS, så er det bare at købe en modtager og software til den, så virker det. Dejlig nem løsning:)
    Kvittering medfølger naturligvis.

HBO:: 1500 kroner

---
    1GB DDR2 PC2-5300 RAM SODIMM 200 pin
    2x512MB DDR2 blokke til bærbare. Har været brugt i et par måneder. har ingen kvittering på dem da de har siddet i en HP bærbar.

HBO: 75 kroner

---
    2x256MB DDR2 PC2-4200 SODIMM 200 pin RAM
    Ligeledes til bærbare. Nogle gamle blokke som har alt for lav kapacitet, men måske nogen kan bruge dem. Ingen kvittering

HBO:: 25 kroner

---
    Defekt Mobil; Nokia 6233
    Defektheden består i at nogen har trådt på skærmen som derved er ret smadret. Det kan sikkert nok ordnes, men det har jeg valgt ikke at gøre. Den er ikke simlåst eller noget, og der følger et 64 mb microSD kort med.

HBO:: Byd!

---
    USB bluetooth 1.2 dongle
    Ingen kvittering. Virker fint nok, men hvad skal man bruge den til når man har bluetooth indbygget i sin laptop?;).

HBO: 30 kroner

Originally posted by Djurhuus
    1GB DDR2 PC2-5300 RAM SODIMM 200 pin
    byder 150,- pp,
    Går snart på ferie så det skal være inden denne weekends udløb.

Noteret:)
    Tråden kører til imorn, og så ryger alt det af der ikke er blevet budt på:)