Søger sko fra sidste år.

  • Hmm der må jeg nok være enig med de andre.. Synes ikke de er særlig pæne, for nu at sige det pænt ;)


    Men helt sikkert hver sin smag... Jeg er måske mere til de Italienske spidse sko, selvom de er pisse svære at køre bil i :D


    Men okai... Kan godt være det bare er mig.. Var heller ikke med på bølgen med de der små stof sko, kawazaki eller hvad det var de hed.. Såååå.. Det er sgu lidt for meget gymnasie pop (jeg vil ikke være som alle andre) stil til mig..

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet 2 gange, sidst af xdream ().

  • du kan få et par pæne nike sko til færre penge ...
    faktisk kan du få 2gb pc6400 for de penge! eller en tun udstødning til rc bilen ...

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Quote

    Originally posted by neiro
    du kan få et par pæne nike sko til færre penge ...
    faktisk kan du få 2gb pc6400 for de penge! eller en tun udstødning til rc bilen ...


    Hehe du er da betegnelsen af en nørd, du vil hellere købe 2gb ram, end at se godt ud til dagligt.
    Jeg synes det er fair nok, hver sin smag, synes bare det var en sjov kommentar, specielt med at det er mere økonomisk korrekt at købe sko i A-Z, selvom du garanteret ikke har noget imod at smide 10.000kr efter hardware, som så bliver udskiftet inden et halvt år, for det er jo økonomisk korrekt :crazyeyes: :D
    Igen, hver mand sin smag :9xo

  • det er nu heller ikke fordi jeg ikek har et par sko til 500kr eller sådan noget ... men jeg ville aldrig nogensinde søge efter nogle sko jeg vidste koster 1200 .... at jeg så synes de er pisse grimme og minder mest om en druglord i 60'erne er noget helt andet. Men 1200 .... for de penge får man sku meget andet.




    ps. jeg smider ikke 10k efter en computer der bliver uskiftet om et halvt år. Jeg bruger penge på computer ja, men jeg har også 3 biler at bruge penge på ..... tøj er ikke min hobby eller interesse, men jeg har da ikke noget imod at være fornuftigt påklædt. Pointen er bare, at det også kan klares for noget færre penge.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Quote

    Originally posted by S.STAACK
    Hehe du er da betegnelsen af en nørd, du vil hellere købe 2gb ram, end at se godt ud til dagligt.
    Jeg synes det er fair nok, hver sin smag, synes bare det var en sjov kommentar, specielt med at det er mere økonomisk korrekt at købe sko i A-Z, selvom du garanteret ikke har noget imod at smide 10.000kr efter hardware, som så bliver udskiftet inden et halvt år, for det er jo økonomisk korrekt :crazyeyes: :D
    Igen, hver mand sin smag :9xo


    Man kommer til at ligne end idiot, med de morfar sko på.. :boxed:


    De ligner lort!


    Er enig i, at hardware ikke er alting, uendeligt enig!


    Meeen.. At bruge 1.200,- for sådan noget hullet skod-læder, er da for dumt!


    Så vil jeg hellere gå i Selected eller Jack&Jones og finde nogle lækre sorte kvalitets lædersko, for et par hundrede (+/-) mindre (hvilket jeg så sjovt nok har gjort)!


    Bruger dog Puma Suede Colors til hverdag.. Skal nok have et par El Ray Blueprint når der går løn ind..

  • Quote

    Originally posted by neiro
    det er nu heller ikke fordi jeg ikek har et par sko til 500kr eller sådan noget ... men jeg ville aldrig nogensinde søge efter nogle sko jeg vidste koster 1200 .... at jeg så synes de er pisse grimme og minder mest om en druglord i 60'erne er noget helt andet. Men 1200 .... for de penge får man sku meget andet.




    ps. jeg smider ikke 10k efter en computer der bliver uskiftet om et halvt år. Jeg bruger penge på computer ja, men jeg har også 3 biler at bruge penge på ..... tøj er ikke min hobby eller interesse, men jeg har da ikke noget imod at være fornuftigt påklædt. Pointen er bare, at det også kan klares for noget færre penge.


    Jeg kan nu godt lide dem, det er derfor jeg køber skidtet :) Og jeg elsker sgu bare at være påklædt på den dyre måde. Hvordan tror du D&G, Versace el. Gucci tjener kassen? En lille mindtwister :P








    Just for the record, det er 100% læder. Men ellers elsker jeg bare designet, mærket og ja. Stilen :)


    Men som andre har sagt, hver sin smag.

  • Quote

    Originally posted by axasion
    Just for the record, det er 100% læder. Men ellers elsker jeg bare designet, mærket og ja. Stilen :)


    Men som andre har sagt, hver sin smag.


    Ja det er læder, men at det er læder er ikke et kvalitets stempel i sig selv! :crazyeyes:


    Suzuki bruger også læder i deres dyreste biler, hvor der er huller i. Grunden til det, siger Suzuki så er fordi at så kan huden bedre ånde.. :roller:


    NEWS FLASH: LÆDER ER HUD!


  • De suede ser fede ud. Er de ligeså geniale at gå i som fx Adidas Superstar hvis du har prøvet dem

  • Quote

    Originally posted by S.STAACK


    Hehe du er da betegnelsen af en nørd, du vil hellere købe 2gb ram, end at se godt ud til dagligt.
    Jeg synes det er fair nok, hver sin smag, synes bare det var en sjov kommentar, specielt med at det er mere økonomisk korrekt at købe sko i A-Z, selvom du garanteret ikke har noget imod at smide 10.000kr efter hardware, som så bliver udskiftet inden et halvt år, for det er jo økonomisk korrekt :crazyeyes: :D
    Igen, hver mand sin smag :9xo


    Ehm.. så hvis man ikke bruger 1200 på sko, 1800 på bukser, 1500 på bluse, osv., osv.


    Så kan man ikke se godt ud til dagligt ?

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    De suede ser fede ud. Er de ligeså geniale at gå i som fx Adidas Superstar hvis du har prøvet dem


    Ja har prøvet Superstar (sorte med sølv striber - umulige at finde :().. Det er desværre lang tid siden jeg havde dem (sådan ca. 10 størrelser siden :P)..


    Men jeg synes at mine Suede er vildt lækre at gå i, meget behagelige!

  • Quote

    Originally posted by Spyro


    Ja har prøvet Superstar (sorte med sølv striber - umulige at finde :().. Det er desværre lang tid siden jeg havde dem (sådan ca. 10 størrelser siden :P)..


    Men jeg synes at mine Suede er vildt lækre at gå i, meget behagelige!


    Cool, ku være jeg sku overveje sån et par. Superstaren er bare for genial at gå i! Lige pt har jeg et par converse i samme stil som superstar, virkelig fede sko, desværre er jeg bare ved at ha slidt dem op ( hvidt læder med blå striber ) Så skal have noget nyt.


    EDIT: Forstår ikke hvorfor folk vil ha tøj og sko til flere tusinde bare til normal daglig brug, med mindre man har noget at "ha det i". Altså har et job der kræver ordentlig påklædning fx.

  • Quote

    Originally posted by axasion


    Hundrede procent, det kan man saaagtens. Ingen tvivl dér.
    Bare ikke på samme måde som jeg ser det. Er jeg helt alene om det?


    Er det fordi der ikke står det rigtige på ?


    Da man meget let kan få ting som ligner næsten 100%, bare til en helt anden pris

  • jeg kan godt se du måske har ret, hvis at se godt betyder at se dyr ud.....
    men folk som mig der ikke kan se forskel på en gucci og en bilka taske er ret ligeglade med prisforskellen, og ser kun på design, praktiske evner og om det passer til det andet man har .... og i sådant et tilfælde kan en billigdims se meget bedre ud end det dyre designerbras.


    Eller lad mig sige det sådan - en lækker tøs i noget arbejdstøj og et par sorte sikkerhedssko er mindst lige så attraktiv som en der er påklædt som paris hilton .... for det er praktisk, og det passer sammen ... jeg ville så hverken være glad for arbejdstøjet eller halloween kustymet når man skulle med hende i byen ... men der ville noget andet der passer sammen, og ikke koster kassen, være ganske fint til de fleste mennesker jeg kender.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Quote

    Originally posted by Bllets


    Er det fordi der ikke står det rigtige på ?


    Da man meget let kan få ting som ligner næsten 100%, bare til en helt anden pris


    Ja, det er ligepræcis derfor. Sorry, det lyder åndssvagt, men nu har jeg gået i modetøj i årrækker og det fryder mig altså :)


    Det kan du, men for mit vedkommende føler jeg det som lidt cheapass (selvom det ikke er) hvis man køber en kopi. Kan f. eks ikke SNUPPE de blend der ligner Converse Allstar 100%, bare de koster det halve. Det hader jeg. Sådan har jeg det bare :)

  • det forklarer i det mindste hvorfor du kun har 512mb ram .... med den dyre hobby du har ved siden af!

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • jeg har det lige sådan med tøj.
    jeg bruger det bare for ikke at fryse når jeg er på arbejde eller andetsteds .... får hverken mere i løn eller ankommer hurtigere nogen steder med dyrt tøj på.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Quote

    Originally posted by axasion


    Hundrede procent, det kan man saaagtens. Ingen tvivl dér.
    Bare ikke på samme måde som jeg ser det. Er jeg helt alene om det?


    Kan selvf. kun tale for mig selv, men i min verden behøver man i hvertfald ikke shoppe tøj til de penge for at se fin ud.


    Men kan til gengæld heller ikke have ondt i røven over, at du gerne vil bruge pengene på det.


    Ville da sikkert, hvis jeg havde pengene vælge at købe tøj dyrere tøj.