• Ja, stemmeret er en dejlig ting og have... Så kan man i det mindste gøre MINIMAL forskel.... :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    he he - nej hende jeg har fundet nu holder jeg fast i - og hun er ikke længere væk end i Lyngby ;) NAM NAM


    Godt for dig ;) De der langdistance forhold er ikke
    det samme.


    Det må blive noget med:


    I nærheden af en smøg, en kop kaffe og en lækker sild ;)


    Håber ikke hende og veninden snakker sådan her:


    Åh jeg husker godt sidste gang jeg havde sex.
    Det varede 1 time og 5 minutter.
    Så længe 8o , sagde veninden.
    Ja, svarede hun, det var den nat vi gik over til sommertid :))

  • Quote

    Originally posted by Bauner
    Mænd i alderen 18-30 tænker konsekvent kun på sex og sprut. Hvis bare pigerne/kvinderne gjorde det samme ville det nok gøre livet noget nemmere for nogen af jer
    Konen står lige ved siden af når jeg skriver dette og nikker annerkendene


    Jeg tænker ikke på sprut... :)) ... og hvorfor spilde tiden med at tænke på sex ?... ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Vil lige se hvad gennemsnitsalderen er her inde nu når Axel siger den er ~15 inde på HOL.DK ... Som jeg gerne tror på. :))


    15??? ja det må da være minus 10 hva? ;)


  • Yep :)) *G*

    Quote


    Håber ikke hende og veninden snakker sådan her:


    Åh jeg husker godt sidste gang jeg havde sex.
    Det varede 1 time og 5 minutter.
    Så længe 8o , sagde veninden.
    Ja, svarede hun, det var den nat vi gik over til sommertid :))


    *LoL* nej så lang tid kan jeg slet ikke holde ! ha ha


    Spøg til side - havde været lidt pinligt at få sådan en kommentar med på vejen ikk ? ;)

  • Quote

    Originally posted by WizZarD
    Hmmmmm - foruroligende lav gennemsnits alder her - vi må sgu have nogle flere med der i det mindste har stemmeret........ 8)8););););)


    Tjah det er s.. ik' meget anderledes end på Hol.dk. Så må vi gamle jo lære vores unge op til at være bedre end dem på hol.dk ;):)

  • Quote

    Åh jeg husker godt sidste gang jeg havde sex.
    Det varede 1 time og 5 minutter.
    Så længe 8o , sagde veninden.
    Ja, svarede hun, det var den nat vi gik over til sommertid :))




    **LOL** - Nice one.... ;)

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Tjah det er s.. ik' meget anderledes end på Hol.dk. Så må vi gamle jo lære vores unge op til at være bedre end dem på hol.dk ;):)




    Hmmmmm - vover lige pelsen : Tror godt det kan blive svært med det materiale vi har til rådighed............................................................................................................ ;);););) - hæ hæ - så fik vi vist "Te-Nakerne" op af stolen................Nåååååååå men helt ærligt så MÅ der være en chance - for de er da godt nok lamme i knoppen på H[SIZE=1]omo[/SIZE] O[SIZE=1]g[/SIZE] L[SIZE=1]uder[/SIZE]............... :] :] :] :]

  • Quote

    Originally posted by Bauner


    Tja, der er vel en grund til alt LOL. Har længe haft det på fornemmelsen, men rart at få bekræftet...


    hehe... ej kvinder er nu en dejlig ting... jeg vil heller være sammen med en pige end med min computer :].. det beviser vel bare at jeg er begyndt at få mig et liv :))... desværre er jeg blevet singel igen ;(... SNØFT...


    den med sprut og grimmer kvinder tror jeg gerne på... har dog ikke prøvet at vække op med en anden pige end hende jeg lagde mig til at sove med... men nu har jeg heller ikke drukket mig så patte stiv... og nu drikker jeg næsten ikke længer, også er spruten lige blevet billiger 8o ... HVAD FANDEN FEJLER JEG!!!

  • Quote

    Originally posted by silver
    hehe... ej kvinder er nu en dejlig ting... jeg vil heller være sammen med en pige end med min computer :].. det beviser vel bare at jeg er begyndt at få mig et liv :))... desværre er jeg blevet singel igen ;(... SNØFT...


    den med sprut og grimmer kvinder tror jeg gerne på... har dog ikke prøvet at vække op med en anden pige end hende jeg lagde mig til at sove med... men nu har jeg heller ikke drukket mig så patte stiv... og nu drikker jeg næsten ikke længer, også er spruten lige blevet billiger 8o ... HVAD FANDEN FEJLER JEG!!!


    Jamen du har jo brug for hjælp :D
    Jeg blev droppet af en ellers ganske lækker dame for et par måneder siden :evil:
    Nå men valgte så at smutte i byen hver weekend , og nu hænger jeg på en sød pige igen.


    Btw -> du behøves jo heller ikke drikke dig fra sans og samling - bare lige lidt til humøret og så ellers ud og lægge an på alt med en puls ;) *G*

  • Quote

    Originally posted by silver
    hehe... ej kvinder er nu en dejlig ting... jeg vil heller være sammen med en pige end med min computer :].. det beviser vel bare at jeg er begyndt at få mig et liv :))... desværre er jeg blevet singel igen ;(... SNØFT...


    Der er mange søde piger i Danmark.
    Go get one ;)


    Quote


    den med sprut og grimmer kvinder tror jeg gerne på... har dog ikke prøvet at vække op med en anden pige end hende jeg lagde mig til at sove med... men nu har jeg heller ikke drukket mig så patte stiv... og nu drikker jeg næsten ikke længer, også er spruten lige blevet billiger 8o ... HVAD FANDEN FEJLER JEG!!!


    Det var nu den samme, der lå ved siden af næste dag,
    men hun så noget anderledes ud end jeg huskede... :O he he


    Da jeg var 14, blev jeg alt for fuld til en fest og lagde
    mig til at sove på midterstriben på vejen. En irriteret billist
    vækkede mig og skældte mig ud. Du kan da bare
    køre udenom, svarede jeg og sov videre. Det var en
    kamma der så det og fik mig smidt i seng. :O


    Fejler noget? Hvorfor dog det? Jeg drikker næsten
    aldrig og det har sine fordele. En af dem er, at jeg ikke
    får tømmermænd i 3-4 dage bagefter så ;)
    Dem der drikker hele tiden fejler noget synes jeg ;)
    Hvis man ikke kan hygge sig eller score, uden en
    ordentlig brandert, har man da et problem ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Jamen du har jo brug for hjælp :D
    Jeg blev droppet af en ellers ganske lækker dame for et par måneder siden :evil:
    Nå men valgte så at smutte i byen hver weekend , og nu hænger jeg på en sød pige igen.


    Btw -> du behøves jo heller ikke drikke dig fra sans og samling - bare lige lidt til humøret og så ellers ud og lægge an på alt med en puls ;) *G*


    hmm alt med en puls? tror bare at jeg holder mig til piger/kvinder så... *ROFL*


  • bøjer mig i støvet for den store og alt videne the_hans :))...


    jeps der er mange dejlige og søde piger i lille DK... har også gang i et par stykker lige nu :D