Overclocking GFX kort :) hjælp :)

Originally posted by nickmename
    føler mig alså nybegynder men hvad er "Cascade, Dryice elelr kompressor" ? :boxed:

Ting man bruger til at køle hardware ned til temp. under 0 grader eller bare meget lavt fx Flydende Nitrogen -196, tøris ca. -70 etc.

Og ja jeg ved godt det er en ekstrem grov forklaring :9xo

Originally posted by Svan

Ting man bruger til at køle hardware ned til temp. under 0 grader eller bare meget lavt fx Flydende Nitrogen -196, tøris ca. -70 etc.

Og ja jeg ved godt det er en ekstrem grov forklaring :9xo

ja er det os mener at Tom Holck herinde fra har haft hans cascade på en laptop.

har fundet hans tråd: http://www.tweak.dk/forum/thre…615&sid=&hilightuser=1683

det er alså ondt :dance:

Originally posted by Rasmus_yamaha
    man skal genarelt bare ikke oc på en bærbar
    det ender næsten altid med at det brænder sammen på grund af varme

LOL, der er ikke ret stor chance for det brænder sammen, den lukker selv ned før den når så langt.

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Originally posted by hot_fifty

der hvor den er nu

Hej, sorry jeg lige sniger mig ind i tråden med lidt off-topic. Hvad vil max temperature være i et alm. kabinet ( et silverstone LC17 som ligger ned)? I mit system stiger temperaturen nemlig også til det nævnte og jeg har lidt på fornemmelsen at det er derfor min computer laver nogle umotiverede genstarter og nogle bsod efter at have spillet Lotro et stykke tid. Kan det være derfor?

Jeg synes egentlig ikke at der er så god køling i mit kabinet, da grafikkortet ligesom deler kabinettet i to, hvor der på den venstre sidde (der hvor PSU'en også sidder) er forholdsvist varmt. I højre sidde hvor CPU'en er, er der stort set hele tiden køligt.

Silverstone LC17
    Inno3D 8800 GTS
    Corsair HX520W
    Asus P5N-E SLI
    Corsair TwinXMS2 2x1GB C4

mvh.
    Michael

PT. efter 5-10 min tændt uden noget væsentligt load er temp ifølge everest ultimate:

Motherboard: 50 grader
    CPU: 40 grader
    GPU: kan ikke ses fordi det er en trial version
    GPU diode: 73 grader
    GPU omgivelse: 59 grader