Ny PSU på vej.

• Når ja, fik også bestilt det sidste småting, så jeg kan få lavet mit mod færdigt, smider selvfølgelig billeder når jeg er færdig.. ;)

• http://www.studiedata.dk/produ…id=PSLP101&Fane=CASE,CAPS

Specifikationer:

ATX-standard: 2,03
    Pentium 4 kompatibel: Ja
    Effekt, max.: 470W
    +3.3v: 28A±5%
    +5v: 47A±5%
    +12v: 18A±5%
    -12v: 0,8A±10%
    -5v: 0,5A±10%
    +5vsb: 3A±5%
    PFC: Ja
    Stik: ATX (20-pin): 1 stk.
    Stik: ATX12V-stik (4-pin): 1 stk.
    Stik: 4-pin (harddisk mv.): 8 stk.
    Stik: 4-pin (diskettedrev): 2 stk.
    Køling: 3x 80mm blæsere
    Godkendelser: CE, UL,CUL,TÜV,DEMKO,NEMKO,SEMKO,FIMKO
    Netledning: Ja
    Farve: Kokssort

• Pris: 949,00

+12v: 18A±5% er lidt lav, men synes det var det bedste jeg kunne finde til prisen, og skulle alligevel have noget ved studiedata.dk, så det blev den. ;)

Originally posted by DEEF
    Pris: 949,00

+12v: 18A±5% er lidt lav, men synes det var det bedste jeg kunne finde til prisen, og skulle alligevel have noget ved studiedata.dk, så det blev den. ;)

Ja, den er fandme lav på +12v... :( ... Min er på 20A på +12v og det er også lavt... :(

• Hvad er det plejer at være problemet når man OC'er? Er det watt der skal være mange af?

Og når fok har problemer med at få feks 9800 pro til at virke, er det så også Watt?

:]

• Så fik jeg smidt min nye PSU til.

Dejlig PSU, den stråler af kvalitet. :)

Den larmer desværre bare en smule mere end den gamle jeg havde, men det vender jeg mig nok til. :rolleyes::D

Originally posted by DEEF
    Så fik jeg smidt min nye PSU til.

Dejlig PSU, den stråler af kvalitet. :)

Den larmer desværre bare en smule mere end den gamle jeg havde, men det vender jeg mig nok til. :rolleyes::D

Tilykke med det:-) Det er en lækker sag...
    Så må du jo igang med at modde den...

• Ja, har fundet ud af det kun er den bagerste blæser der støjer, den kører vildt hurtigt rundt, så den bliver smidt til 7V inden længe.

Men jeg blev glædeligt overrasket over den blanke sorte farve, det er helt vildt.. ;) :D

• Nu vi snakker strøm og spænding osv. Kan min computer klare et R9800pro med en 300w PSU? Det kørte fint med et R9700pro, men bruger 9800pro meget mere..?

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

Originally posted by sct_nicolaus
    Nu vi snakker strøm og spænding osv. Kan min computer klare et R9800pro med en 300w PSU? Det kørte fint med et R9700pro, men bruger 9800pro meget mere..?

tjaa min "gamle" 300W ville ikke kunne klare det - tjek specsne på din 300W og se hvis den kan levere nok amp på 12V (vil sige min. 18A hvis du også har nogle diske på).

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

Originally posted by sct_nicolaus
    Nu vi snakker strøm og spænding osv. Kan min computer klare et R9800pro med en 300w PSU? Det kørte fint med et R9700pro, men bruger 9800pro meget mere..?

måske kan du godt.. men det ville sq være synd for kortet.. så hellere opgradere hele lortet inkl. PSU...