Hejsa alle,
Til jer der ikke måtte vide det, så kører TV2 vejret igen med en fotokonkurrence, og her er første premien en Foto safari tur til syd Afrika, darmmm den ville jeg godt vinde.
Hejsa alle,
Til jer der ikke måtte vide det, så kører TV2 vejret igen med en fotokonkurrence, og her er første premien en Foto safari tur til syd Afrika, darmmm den ville jeg godt vinde.
Hehe den skal jeg helt sikker være med i da
I øvrigt kan du også betale dig til den rejse Er virkelig min drøm at komme med på sådan en tur. Så skulle jeg godt nok tømme min konto inden jeg skulle afsted
QuoteOriginally posted by celfa
Hehe den skal jeg helt sikker være med i da
I øvrigt kan du også betale dig til den rejse
Er virkelig min drøm at komme med på sådan en tur. Så skulle jeg godt nok tømme min konto inden jeg skulle afsted
Jep, og i øvrigt kan man kikke Casper Tybjerg over skulderen, for han tager med også.
QuoteOriginally posted by |Henrik|
Jep, og i øvrigt kan man kikke Casper Tybjerg over skulderen, for han tager med også.
i know. Hvis han ikke havde været afsted der skulle jeg have været i praktik hos ham
i know. Hvis han ikke havde været afsted der skulle jeg have været i praktik hos ham
Hehe, det skulle jeg nok også.
QuoteOriginally posted by |Henrik|
Hehe, det skulle jeg nok også.
I stedet kom jeg i praktik et eller andet underligt sted i århus
Der er jo massere tid til det slutter. Så selv jeg når sgu nok at få smidt et billede ind
QuoteOriginally posted by Don_Jabbe
Der er jo massere tid til det slutter. Så selv jeg når sgu nok at få smidt et billede ind
Haha ja. Godt nok på tide du kommer med noget..
Haha ja. Godt nok på tide du kommer med noget..
Ja, må nok også hellere få kigget mine nuværende billeder igennem
Men ligger pt. med hold i nakken Duer ikke til at sove i et telt når jeg er fuld
bah har allerede været i Syd Afrika én gang, og der tog vi da også billeder af nogle løver, giraffer osv.... :p
Ej ville være så fedt at komme derned igen, ville specielt gerne se Cape Town og Johannesburg igen.
Specielt Cape Town Waterfront Harbour, virkelig et fantastisk sted...
Kunne tage nogle gode billeder af Table Mountain der går jeg ud fra.
Da jeg var der, var der en masse både, med i Volvo Ocean Race, og alle sejlerne holdt ind for at holde en pause, og så blev der sku' feste i et stort blinkende hus, som var næsten helt rundt?!
Men desværre skulle man vise id for at komme ind