Div drivere til Vista

  • Fik lige smadret min mus og skal derfor investere i en ny. Og sad derfor og tænkte på om man ikke skulle købe det dersen vista, nu man alligevel var igang.
    men kommmer så i tvivl om hvordan og hvorledes det ser ud med drivere til det.


    Og i stedet for at jeg bruger det meste af 8 dage på at ikke finde en skid ville jeg lige høre om i ved noget om det.


    Systemet er som i min sig.


    Dog med logitecg mus /tastatur
    samt Sparklan trådløs 611gt adapter.


    Så hold jer ikke tilbage hvis i ved noget om det..

    CPU: Athlon xp 64 3700+ San Diego@2750
    KØLER: Thermal Take Big Typhoon
    MOBO: Asus A8N32-SLI Deluxe
    RAM: 2GB kingston KVR400X64C3AK2/2G Dual channel@229mhz
    GFX: Inno 7800GT Pci
    GFXKØLER: Artic Cooling NV Silencer Rev 3
    SKÆRM: Medion 20.1 Widescreen TFT
    KABINET:Raidmax scorpio 668

  • mus og tastatur burde fungere fint med window's egne drivere hvis ikke der er Vista Drivere inde fra logitech's side.


    med netkortet ved jeg ikke, men tjek for en sikkerheds skyld inde på firmaet's hjemmeside og se om de har drivere.


    mens du er i gang, så få fat på en x64 udgave af Vista

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Du vil sikkert sagtens kunne finde drivere til det hele uden problemer! Og Vista har også drivere til mange enheder indbygget!


    Men du skal ikke regne med samme performance som Windows XP! Jeg har både Vista og XP, og har kørt Vista mange gange, for at se om jeg dog ikke kunne kommet til at lide det, men er vendt tilbage til XP hver gang, pga. XP´s stabillitet og fremragende performance!


    Vista er stadig fyldt med bugs, og driveren til grafikkort fra nVidias´s side ihvertfald er simpelthen ikke god nok endnu!


    [URL=http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2096940,00.asp]Vista Game Performance: Vista vs. XP and ATI vs. Nvidia[/URL]


    Men hvis du ikke spiller så er det meget cool, ser blæret ud ihvertfald!