Har lige fået anskaffet mig halo2 niiice grafik, men hvad med jer, har i spillet det? i så fald, hvilken opløsning o.s.v kører i med?
halo2
-
-
He he
Det er ikke "Halo 2" du har fået anskaffet dig, men kun "Halo". "Halo 2" udkommer først til Xbox i 2004, så ...
Men tjah, jeg har det både til Xbox og PC. Og det er som jeg forventede .. cool nok
-
Det må da være en beta beta udgave du har fået så
-
Med mindre har arbejder for Bungie (M$), så har han ikke fået eb beta udgave, da sådan en ikke findes - på nettet.
-
Der findes en beta af Halo. Jeg glæder mig personligt til den 17, så skal der games halo
-
Ja, men ikke af Halo2 !
-
Originally posted by Ulrik
Ja, men ikke af Halo2 !tror jeg nu heller ikke der gør.................endnu
-
Halo2 er ikke kommet endnu. Der går en rum tid endnu. Det er nok pc-versionen af Halo (den første) du har fået fat i. Glæder mig til at se nogle ordentlige reviews, for det er ikke så fedt at spille multiplayer på XBOX.
-
Originally posted by Ulrik
Ja, men ikke af Halo2 !Joh, det gør der da...
-
Originally posted by GrillRotten
Joh, det gør der da...
Det var da tidligt. Xbox versionen kommer først i år 2004, og pc-konverteringen kommer bagefter.
-
Originally posted by Torque
Det var da tidligt. Xbox versionen kommer først i år 2004, og pc-konverteringen kommer bagefter.
Så er det 100% ikke Microsoft der står bag.... De kender ikke ordet "tidligt" *G*... Mener bare jeg har hørt en lille fugl synge om at det kan "lånes"... Ikke at jeg selv har det.... Men det kommer jo nok med tiden måske... Meen... Med mit GFX, så er det nok ikke en speciel god oplevelse.... Gustenlov for Desert Combat.
-
var sku da lidt skuffet over halo til pc, under multiplay kan jeg ligesom ikke finde coop! som var det fedeste ved xbox. Spillet er da lidt lettere at styre med musen, men det har den der xbox følelse over sig og jeg syntes bestemt ikke man sigter så præsis som i f.eks cs (feelet er langt fra det samme). Tja min 2,6@3,4 og et r9700pro må sku knibe til korset når tingene forgår indoor, så skal alt gfx ned på min.(og det er ikke beta)!!!
Ellers et ok spil, rigtig fed storyline. -
Hvad synes i om HALO sådan generalt??? har ikke selv prøvet det, men ku da være man sq ud og investere;)
-
Originally posted by *.*SeBBer*.*
Hvad synes i om HALO sådan generalt??? har ikke selv prøvet det, men ku da være man sq ud og investere;)Har ikke prøvet pc-versionen, men har den til XBOX. Den er rigtig fed, og var forud for sin tid dengang den kom ud.
-
Det er pisse godt over nettet ... Man man flyve, køre, svæve osv ... og det er alt sammen pisse cool
Mere siger jeg ik
-
en af mine kammarater køre spillet på en 1 ghz maskine og det køre flydene. Men på min maskine lagger det grumt nogle sted og jeg har en 3 ghz? hvad fanden sker der mand?? skal man nu til at have langsommer maskine for at køre de nyeste spil flydene