Jeg vil gerne snart have noget nyt hardware i min spand.
jeg beholder mine nuværende harddiske, men resten skal skiftes.
Nu er det så bare jeg bliver helt lost når jeg kigger efter bundkort. der er så mange og de kan så meget... Så derfor spørger jeg her, hvilket kort er absolut bedst, og hvilket er bedst til prisen. Ja jeg har planer om at OC. Og der kommer til at sidde en Core2duo E6600 på det.
En anden ting , er dette nye vidunder kaldet physx. er det pengene værd, og har det effekt i alle spil, eller kun dem der er lavet til det, fx. Infernal?
En tredje ting er ram. Jeg vil have 2x1 GB, og de skal kunne OC ret godt. Det er længe siden jeg har kigget på ram, så jeg aner ikke hvad jeg skal se efter. CL, clock speed eller?
Leder efter gode forslag, gerne som ved bundkort de absolut BEDSTE, og så de bedste til prisen.
Fjerde ting er grafikkort, er 320 mb ram nok? for jeg synes det er meget at give 700kr. mere for et med 640 mb.Hvis det er pengen værd vælger jeg nok et 8800GTS med 640 mb ram.
Ved godt at man burde kunne finde al den info jeg søger på google osv, men jeg har rigtig god erfaring med at følge jeres vejledning, og den plejer at være mere up-to-date end diverse artikler.
På forhånd tak.