P2P Fake ip???????

  • er der nogen der kender et godt program til at skjule/fake sin ip med når man eksempelvil bruger kazaa ?

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Jeg har det lidt på den måde, at hvis man vil bruge KaZaA så må man sgu tage lorten hvis man bliver knaldet - der er visse risici. APG is watching you guys ;)


    Jeg holder mig væk...


    Tvivler dog på du kan få noget program der kan klare det for dig, men god jagt.

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Har hørt om noget der hedder Peerguardien , håber det er stavet rigtigt.
    Men kan ikke sige hvad det gør eller hvorfor.
    Men noget med at skjule eller banned dvs ip.



    The_Unforgiven


    mener også kun man kan banne ip's med det program ....


    Men så hut jeg visker er det noget med at vi IKKE snakker warez herinde! ;)

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Har hørt om noget der hedder Peerguardien , håber det er stavet rigtigt.
    Men kan ikke sige hvad det gør eller hvorfor.
    Men noget med at skjule eller banned dvs ip.


    The_Unforgiven


    jaa men igen det program kræver jo at man kender de pågældende IPer på APG eller andre og der er jo ikke lige nogen der gør - så selv med det inde kan du ikke gemme dig *G*
    Mener selv det program er til grin

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Kan man ikk bruge en Proxy eller noget?


    Bare et gæt..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    Kan man ikk bruge en Proxy eller noget?


    Bare et gæt..


    Tja, det er stadig logget hos ejeren af proxy-serveren, men man kunne jo bare lade være med at dele noget ulovligt med nogen som helst. :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Tja, det er stadig logget hos ejeren af proxy-serveren, men man kunne jo bare lade være med at dele noget ulovligt med nogen som helst. :))


    Hmmmm ok , men hvis han bor i Langbortistan så kan de sgu nok ikke gøre ret meget.



    The_Unforgiven

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Hmmmm ok , men hvis han bor i Langbortistan så kan de sgu nok ikke gøre ret meget.


    The_Unforgiven


    Tja, det er jo så nok rigtig nok at det gør det lidt besværligt, men alt kan lade sig gøre. :))


    Det man bare ikke skal gå og tro er at man er i sikkerhed hvis man bruger en proxy-server. Slet ikke hvis det er ens ISP egen proxy-server. ;)


    Så er det jo langt langt lettere at lade være med at dele noget med nogen man ikke kender. Hvis man endelig skal dele med folk, så kan man jo bare lave sin egen FTP-server og så give dem adgang der skal have adgang. Så er det jo løst. ;)

  • pas på med det kazaa dér!! og det mener jeg!!


    en fra min skole kender en der lige fik et specielt besøg forleden...og det var IKKE særlig behageligt...


    det var nemli ingen ringere end politiet som aflagde et lille visit, og med sig havde de bragt en bøde som lød på over 800.000,-!!!


    ...prøv lige og tænk hvordan sådan en stor sum gæld vil påvirke resten af dit liv...og HUSK! det sker ikke kun for naboen!


  • ah .... slap nu af makker. 800K er vidst at overdrive tror du ikke ?

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    ah .... slap nu af makker. 800K er vidst at overdrive tror du ikke ?


    Hvad svarer det til i fx. film ? Hmm... 8000 stk ? *S*... Er det ikke 100 kr / film AGP vil have ? *G*.... Hm. 8000 film a 1 GB (for at få bare middel kvalitet).... Hm, ~8 TB.... Wauu... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Hvad svarer det til i fx. film ? Hmm... 8000 stk ? *S*... Er det ikke 100 kr / film AGP vil have ? *G*.... Hm. 8000 film a 1 GB (for at få bare middel kvalitet).... Hm, ~8 TB.... Wauu... :))


    Kan jo være han også blev knaldet for at videre sælge noget ;)


    Men ellers må man sige det er temli imponerende, og nej sådan noget sker ikke for hverken naboen eller genboen eller en selv, damn en storforbruger 8o

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    ah .... slap nu af makker. 800K er vidst at overdrive tror du ikke ?


    altså...om det er at overdrive må du spørge politiet/APG om, det var dem der kom med bøden...


    jeg fortæller i al fald bare hvad jeg fik af vide, og beløbet var mere end 800k


    desuden hvorfor skulle ham fra vores skole dog lyve? hvis han siger 800k så er det 800k...han sagde det i hvert fald dybt seriøst...

  • Quote

    Originally posted by cla
    Kan jo være han også blev knaldet for at videre sælge noget ;)


    Men ellers må man sige det er temli imponerende, og nej sådan noget sker ikke for hverken naboen eller genboen eller en selv, damn en storforbruger 8o


    Ja, det er sikkert ham der har sat Longhorn til salg inde på QXL for et stykke tid siden. Hold kæft en torsk!.... Undskyld jeg siger det, men hvis man får en bøde på 800.000 for noget som helst, så er det sgu et tegn på at man ikke hat haft alt for mange brikker og rykke rundt med til at starte med. :]


  • Dont care - hvis APG havde gjort sådan en fangst havde de også pralet mere af det.
    Tro mig - det ville skræmme godt - derfor æder jeg den ikke.


    Btw => Hvis man endelig fik en bøde på så meget - tror jeg sg* ikke panserne ville komme med den - som en anden pizzalevering ;)