Matematik eksamen? Jo Tak!

• Hvorfor havde vi aldrig sådan en lærer ? :(

Dem der gjorde blev altid smidt uden for døren eller hjem, så blev faktisk brugt rimeligt tit. :ph34r:

• er vild me nr.3 hvor læreren har tegnet en dinosaur... man kan altid kende læreren... skrive med rød skrift :D

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

Originally posted by Foxx
    er vild me nr.3 hvor læreren har tegnet en dinosaur... man kan altid kende læreren... skrive med rød skrift :D

Det tætteste jeg kommer på det der er at min gamle fysiklærer engang tegne ham selv give mig en dummeflad fordi jeg havde svaret forkert :D

• den her er alt for fed hvis man fanger den.................

Three friends are going sky-diving, a mathematician, a physicist, and an engineer. The engineer jumps out first, and pulls her ripcord, only to find that nothing happens. Being quite handy, she pulls out some tools and things (I'm a mathematician, "tools and things" is as specific as I can get), and violà, it's all fixed. She pulls the ripcord and glides to safety.

The physicist has similar trouble (they are, after all, on academic budgets). He pulls several times at his ripcord, assuming the initial failure is likely due to experimental error, but soon determines that it is not probable that it will work within the next few moments (which are, of course, the moments we're concerned with). He quickly spreads his limbs out and pulls his clothes out as much as possible, increasing his surface area and minimizing his chances of sustaining injury. He lands safely, despite some broken ribs, bruises, and scrapes.

The two friends meet, collect themselves, and being speculating as to their third companion. The physicist posits that she may have simply stayed on the plan, as mathematicians tend not to do much of anything, however the engineer spots the plummeting mathematician several hundred yards off.

Fangede du den??

Originally posted by dwmc
    den her er alt for fed hvis man fanger den.................

Fangede du den??

Jeg gjorde ikke... :boxed:

/ OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

• however the engineer spots the plummeting mathematician several hundred yards off.

Matematikere er dovne og laver mange fejl i deres beregninger... (i følge engeniører og fysikere...)

hygge

Originally posted by dwmc
    however the engineer spots the plummeting mathematician several hundred yards off.

Matematikere er dovne og laver mange fejl i deres beregninger... (i følge engeniører og fysikere...)

hygge

Nååre, men kan nu stadig ikke se den er sjov :ph34r: