Træning til fodled :)

• OHØJ!!

Jeg jumpstyler dagligt :P, grundet fordi jeg synes det er sjovt og fedt.

Efter en ordentlig omgang jumpstyle får jeg normalt ondt i mine fodled. Det er pga jeg skal hoppe og trampe så meget.

Jeg vil gerne vide om der findes en måde at træne fodled :).

Tak på forhånd! :rules:

Originally posted by nonsens
    jeg har selv hypermobile fodled og den måde du træner dem på er ved at skifte med at gå på tå og hæl et kvaterstid om dagen, og så kan men købe sådan en bræt med en halv kugle under hor man skal holde balancen, kan ikke lige huske hvad det hedder, men det er ihvertfald en måde og træne dem på :)

Perfekt, taxa for det:P. det vil jeg prøve ;)

Og til jer andre mht. til jumpstyle. Ja det er en speciel dans, men den er skideskæg og jeg synes den er monsterfed hvis man kan finde ud af den :). Men der er ingen der siger det samme om melbourne shuffle, appel og C-walk? Hvorfor så sige noget om jumpstyle :)?

• Fuck det ser nice ud....

nej, synes det så pænt sjovt ud :D

hvis ikke det var for de negative konsekvenser for de omkring stående personer samt inventar, kunne være jeg skulle prøve engang :p

mvh Morph

Main rig:

• Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02

Originally posted by nonsens
    ...og så kan men købe sådan en bræt med en halv kugle under hor man skal holde balancen, kan ikke lige huske hvad det hedder, men det er ihvertfald en måde og træne dem på :)

Det hedder et vippebræt og er rigtigt godt til at træne både ankler og knæ.

Originally posted by Sethos
    haha, fra Compfused linket;

"Apparently, according to my sources, they call this dancing. I'm still not convinced."

Nej, det er jeg sku heller ikke :))

Ja compfused siden har mange sjove kommentarer til deres film og billeder :D

Originally posted by Sethos
    haha, fra Compfused linket;

"Apparently, according to my sources, they call this dancing. I'm still not convinced."

Nej, det er jeg sku heller ikke :))

Nogen siger jumpstyle ikk er en dans, andre siger techno og hardstyle ikk er musik, såen vil det altid være :) bar fordi dem der hører det oftest er i undertal :D

• Til at træne anklerne, bruger man øvelsen "calf raise"

Øvelsen er en øvelse hvor man stiller sig på en forhøjning "en kasse fx." så man står med ca. tæerne puls lidt mere. Så rejser man sig op på tæerne, og så langt ned som muligt og gentag...

Knæene skal være strakt, og man tager øvelsen til man syre til 3 gange...

Man kan evt. gøre det på 1 ben, og skifte når man syre til...

Toshiba Satellite Pro M70-233

2 gHz Intel Pentium Centrion
    1024 DDR ram
    256 MB ATI Mobility Radeon 700X
    100 GB Toshiba Harddisk
    1 GB Intel Pro/wireless 2200BG