Så har jeg lige bestilt en SLK 947U + En vantec Tornado 92mm 119CFM blæser
Buhuu jeg glæder mig
jeg har også fået bestilt en masse andet gøjl, bl.a. artic silver 3 kølepasta
Så har jeg lige bestilt en SLK 947U + En vantec Tornado 92mm 119CFM blæser
Buhuu jeg glæder mig
jeg har også fået bestilt en masse andet gøjl, bl.a. artic silver 3 kølepasta
Hehe.. Nice.. Får vi nogle screenshots og nogle billeder?
Der kommer vel billeder?
OG OC.................
og nogle temp`s
Hvor mange DBA støjer den Vantec og hvor kan den fås ?...
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Hvor mange DBA støjer den Vantec og hvor kan den fås ?...
Hos: http://www.jyskdataservice.dk/…sp?setlng=1&productid=570
The_Unforgiven
QuoteDisplay MoreOriginally posted by The_Unforgiven
Hos: http://www.jyskdataservice.dk/…sp?setlng=1&productid=570
The_Unforgiven
Går ud fra det er den her du mener http://www.jyskdataservice.dk/shop/productinfo.asp?id=574
QuoteOriginally posted by cla
Går ud fra det er den her du mener http://www.jyskdataservice.dk/shop/productinfo.asp?id=574
Jeps. Av, den støjer... .... Den er jo ikke rigtig brugbar på mere end ~7 volt...
.... Men ellers nice nok.
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Jeps. Av, den støjer...
.... Den er jo ikke rigtig brugbar på mere end ~7 volt...
.... Men ellers nice nok.
Derfor du skal køre 5 volt , gør jeg og kan ikke høres.
The_Unforgiven
Jeg er først lige kommet hjem.. så derfor skriver jeg først nu..
Men selvfølgelig får i nogle temps, og en masse OC
Den skal fandme bare ha 2.0 vcore, og så voldclockes
Desværre har jeg ingen digital kamera
Men de har sendt bekræftelse, og jeg skulle få det hele i morgen
EDIT: Jeg regner også med at sætte den ned i volt eller skifte blæser når jeg bliver træt at at høre på den :]
Jeg har også bestilt 3 blå lysende blæsere, så skal min Q-tec nok komme til at lyse
+ lidt mere blåt lys i kabi
Og så skal jeg snart til sådan et n00b LAN der er arrengeret af en ungdomsklub, det er sådan nogle der ikk ved hvad FSB er.. = RESPEKT
QuoteDisplay MoreOriginally posted by sJQLUND
Jeg er først lige kommet hjem.. så derfor skriver jeg først nu..
Men selvfølgelig får i nogle temps, og en masse OC
Den skal fandme bare ha 2.0 vcore, og så voldclockes
Desværre har jeg ingen digital kamera
Men de har sendt bekræftelse, og jeg skulle få det hele i morgen
EDIT: Jeg regner også med at sætte den ned i volt eller skifte blæser når jeg bliver træt at at høre på den :]
Jeg har også bestilt 3 blå lysende blæsere, så skal min Q-tec nok komme til at lyse
+ lidt mere blåt lys i kabi
Og så skal jeg snart til sådan et n00b LAN der er arrengeret af en ungdomsklub, det er sådan nogle der ikk ved hvad FSB er.. = RESPEKT
Nice. Ser ud til det er lege weekend for os i denne weekend. Det skal der jo også være plads til en gang imellem.
Yup..
Og så er jeg i Praktik den her uge, men har fri klokken 12 i morgen, så skal jeg hjem og lege hele dagen
QuoteOriginally posted by sJQLUND
Yup..
Og så er jeg i Praktik den her uge, men har fri klokken 12 i morgen, så skal jeg hjem og lege hele dagen
Nice... ... Jeg har først fri kl 14 i morgen...
... Men det går nok. Tiden går hurtigt.
jow.. men tiden er nu altid lidt længere når man venter
Men det er sundt at glæde sig.. tror jeg da
Jeg bliver også nødt til at anskaffe mig en 1800+ med en syg stepping på et tidspunkt
QuoteOriginally posted by sJQLUND
jow.. men tiden er nu altid lidt længere når man venter
Men det er sundt at glæde sig.. tror jeg da
Jeg bliver også nødt til at anskaffe mig en 1800+ med en syg stepping på et tidspunkt
Ja, det kan den jo gøre, men tiden plejer at flyve afsted når jeg er på arbejde. Det er jo ikke så ringe. *s*
Hmm... Vil du udskifte din Barton 2500+ med en 1800+ ?... Hm... Din Barton kører jo som en Barton3200+.... Tror det bliver svært at slå det med en 1800+ selvom den måske har god stepping når vi snakker om luftkøling.
PS. Jeg har selv samme type RAM som dig ser det ud til. Mine kører i øjeblikket 460 Mhz ved 2,8 volt, så det kan dine jo måske også nok...
Lyder Nice - altid dejligt med nyt grej
Sidder selv nu og kæmper med at smide en 160gigas maxtor i min lille freebsd maskine
Der er godtnok ikke plads til noget som helst derinde. Må fixe noget med at hænge den løst i nogle gummibånd - eller en eller anden "klamløsning".
Serveren er i sådan et lille compaq-deskpro kabi. Perfekt størrelse udseendesmæssigt, men frygteligt til opgraderinger
QuoteDisplay MoreOriginally posted by GrillRotten
Ja, det kan den jo gøre, men tiden plejer at flyve afsted når jeg er på arbejde. Det er jo ikke så ringe. *s*
Hmm... Vil du udskifte din Barton 2500+ med en 1800+ ?... Hm... Din Barton kører jo som en Barton3200+.... Tror det bliver svært at slå det med en 1800+ selvom den måske har god stepping når vi snakker om luftkøling.
PS. Jeg har selv samme type RAM som dig ser det ud til. Mine kører i øjeblikket 460 Mhz ved 2,8 volt, så det kan dine jo måske også nok...
Ja, vi skal snart få at se hvad mine ram kan
Jeg har egentlig ikk rigtig tænkt mig at udskifte min Barton. Men beholde den, og så få en 1800+ som legeCPU
Så behøver man ikke være så bare for at den går i stykker eller noget.. (vold clockning 2tm)
Men ok.. jeg kan godt se pointen i at det ikk er særlig logisk at få en 1800+.. det bliver måske heller ik til noget, men nu får vi at se..
Ok aerial.. min lillebror har en compaq, så jeg ved hvordan det er :] Der er ikk engang en AGP port deri.. så han har en Geforce 2 MX @ PCI..
Det eneste gode ved den er - at den er lydløs
Ved ikk om jeg burde vide det, men hvad er FreeBSD ?
Edit: Går i seng nu, cya all
Nu har jeg sat skidtet på.. Men jeg har godt nok ikke min Vantec blæser på, den larmer lige i overkanten af hvad jeg vil høre på til hverdag
Men den er fandme fed. Har sat sådan et 92 mm Quake Gitter foran
Men PSU ser også rimelig nice ud. Et UT logo bagpå, + en 'blå blæser'
temp = ?