Levere post.dk i morgen?

• Ja, har bestilt noget kluns jeg håbede på at få på i aften eller i morgen i by.. bestilte i forgårs, men fik først en mail i dag hvor de sagde det var blevet sendt afsted kl 11.52..

Bliver det så leveret i morgen, eller skal jeg vente til mandag ?

Har set på deres hp, men syns ikke jeg kan finde noget :S

• Det skægt at folk blir ved at spørge om post dk levere på en helligdag....

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by Burger

Eller også er det skræmmende at folk enten ikke er klar over, at PostDK også holder fri engang imellem, eller ikke har styr på helligdagene ;) :crazyeyes:

ligefrem skræmmende. hehe

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Originally posted by hot_fifty

ligefrem skræmmende. hehe

Ja det ku også være.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by JuiCe
    Det skægt at folk blir ved at spørge om post dk levere på en helligdag....

Der kommer sådan en tråd her hver gang det er dagen før en helligdag - det er sjovt at vi skal se så mange af dem fordi folk bare fatter nada..:D

Jeg håber du fik dit svar Schultz...

2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

• Jaja, så kald mig bare dum.. møgsvin.. :$

Arj OK, tænkte nok at de ikke leverede på helligdage.. men var ikke helt sikker, og så kunne man ligeså godt lige lave en hurtig post..

Burger: Der findes sq 'mange' arbejdspladser der kører på fuldt tryk uanset dato... så forstår ikke helt hvad du mener med at "postdk jo også skal holde fri en gang imellem".. Hvorfor er de finere en så mange andre ? :D

Originally posted by Schultz
    Burger: Der findes sq 'mange' arbejdspladser der kører på fuldt tryk uanset dato... så forstår ikke helt hvad du mener med at "postdk jo også skal holde fri en gang imellem".. Hvorfor er de finere en så mange andre ? :D

Langt de fleste virksomheder holder så lukket når det er helligdag. Du har vel også selv fri fra arbejde/skole? ;)

Der er jo også en grund til, at de fleste butikker holder lukket. Så de er ikke finere end så mange andre, de arbejder bare på et område, hvor det er meget logisk at holde fri på helligdage.

Men du må da gerne komme med eksempler på hvilke arbejdspladser der ikke holder lukket - eller kører med meget nedsat drift - når det er helligdag ;)

• Hvad med politiet eller tv-stationer?

• Nu er jeg vokset op med to forældre der arbejdede hverdag/helligdag alike.. Så det virker ikke så fjernt for mig.. Min far er ansat hos DSB som stationsbetjent, og min mutti er på et plejehjem.. Har bla. fejret jul på et plejehjem flere gange fordi min mor havde aftenvagt juleaften.

Der ud over ved jeg fra min kammerat der er elektriker, og som har vagt i dag, at bla. færch plast og schulstad i Holstebro har åbent da han er blevet kaldt ud til begge virksomheder for at fixe nogle maskiner.. Der sidder højest sandsynligt ikke ret mange på kontoret, men produktionen kører vist som den plejer.

Ikke at det ændre på Post.dk's situation.. men nok om det, ingen grund til at mundhugges over det :)

Har heldigvis også selv fri, men eftersom jeg arbejder i en virksomhed der udlejer entrepenør maskinel, er det vel også mest logisk.

• Nå, nu må jeg lige brokke mig lidt! Helligdag eller ikke, så er post.dk godt nok blevet dårligere til at holde deres leveringstider! Synes fandme hele tiden man oplever "Forsinket" når man track'n'tracer sit pakkenr.

Jeg glæder mig som et lille barn til at få mit nye P35 GB board som jeg bestilte fra KBH i tirsdags. Onsdag kunne post.dk ikke sige hvorfor de ikke havde fået det med. Torsdag var den "forsinket" på tavlov pakkecenter og idag er den sq også "forsinket".

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|