Stem på Mette

• Hey spasser - prøv lige at stav ordentligt så man kan forstå hvad du siger ;)

Originally posted by Aerial

Hey spasser - prøv lige at stav ordentligt så man kan forstå hvad du siger ;)

det er altså ikke pænt at kalde folk spasser forde man ikke staver for godt det kunne jo have en grund.
    så hold lige op med det
    trode vi var bedre herinde end visse andre sits med sådan noget.

Til nova
    det kan godt være tweak forummet er et standart forum men det virker i det mindste
    hol´s forum er meget langsom og man kan ikke få besked på når nogle har svaret i en post man deltager i og man kan ikke længre se de sidste posts folk har deltaget i.

så stop nu det med at kald tweak for dårlig
    jeg bruger begge forums og de har begge sine fordele
    men så sandelig også sine ulemper ;)

Originally posted by DEVIL_DK
    det er altså ikke pænt at kalde folk spasser forde man ikke staver for godt det kunne jo have en grund.
    så hold lige op med det
    trode vi var bedre herinde end visse andre sits med sådan noget.

Skal nok styre mig ;) he he

• Tillader mig også lige at kalde ham for en SPAAAAAAASSER - ikke fordi han ikke kan stave - men fordi han ikke kan læse - nååå ja og så fordi han må være snot dum........

For det første er Tweak er totalt fedt forum i forhold skod stedet HOL - ALT er ti gange federe opbygget og mere overskueligt - sååååååå pis du bare retur til H[SIZE=1]omo[/SIZE] O[SIZE=1]g[/SIZE] L[SIZE=1]uder[/SIZE] forummet...

For det andet - så er det JER selv der siger vi har hacket BT og lavet om på kildekoden - Læs tråden hos dig selv Shit For Brains

http://www.hol.dk/traad.asp?fID=10&tID=122821

Hmmmmmm - nå nej - det behøver du jo ikke - du har jo selv siddet ogg vrælet op om at vi har - men du kan vel ikke læse hvad du selv skriver......

Til din nr. 1 : Øøøøøøøøh nå - OG....???? - (som om vi gad)

Til din nr. 2 : Igen må jeg sige : OG - Who gives a flying fuck...!!!!!!!

Til den med 3000 stemmer - Tjaaaaaa den beviser jo bare at hol medlemmer seriøst trænger til at få sig et liv - hvor det ikke drejer sig om at hacke en eller anden babe-side eller sabotere en afstemning.....

TWEAK RULES 4EVER...!!!!!

• Wurd brutha :D *highfives* HOL gå hjem og vug.. i er og bliver en flok tabere.. lo-ho-ser-hers... LOSERS!!