Vi har fået klager over vi har tøj på altanen som er over gelænder højde.... Skal det ikke stå på lejekontrakten eller i en evt husorden hvis det skal være ulovligt? Vi har ingen husorden og det står heller ikke i lejekontrakten. Hvad kan vi nu gøre??
Klage over tøj på altan!!??
-
-
Jo det skal stå i husordenen hvis det er et direkte forbud mod det. (som det f.eks. gør vi vores)
Hvad er det for en klage i har fået, er det fra Ejendoms administratoren?
Hvis det "bare" er fra en beboer vil jeg forslå en dialog med den pågældene person./Avartar
-
Det er fra ejendomsadministrationen. Og der er ingen husorden, så de kan vel ikke gøre noget eller?
-
Originally posted by Sukkerfar
Det er fra ejendomsadministrationen. Og der er ingen husorden, så de kan vel ikke gøre noget eller?Så bed dem dem (på en pæn måde) om en redegørelse for præcis hvad det er de mener I gør forkert og i følge hvad de mener det er forkert/ ikke tilladt.
-
Jo, men der er kommet et brev om at vi har tøj der hænger over gelænderhøjde, og det må vi ikke.... hmmm
-
Så svar tilbage... igen på en pæn måde. : " Hvor står det?"
Man kan jo ikke regne med at lejerne selv skal vide hvad de må og ikke må./Avartar
-
Nej, netop. Skal nok prøve at beherske mig:-) Uhh, jeg er sur
-
Originally posted by Avartar
Man kan jo ikke regne med at lejerne selv skal vide hvad de må og ikke må.'
Det burde man jo nok vide...
-
Originally posted by Zulu
'
Det burde man jo nok vide...
Du må ikke stå på altanen mere end 2 timer om dagen, for du er for grim.......øh, nej vel:-)
-
Hva fan' er det også for noget at klage over ? hvordan kan det på nogen som helst måde genere folk, at de kan se toppen af dit vasketøj ?
omg, hvis man ikke kan finde noget bedre at give sig til er den virkelig ved at være galt.. SØG LÆGE.
-
Nu ved vi ikke hvad for noget tøj det er vi snakker om
Just kidding...
-
Det er et par håndklæder, og nogle gange også en trøje. Ikke noget vildt
-
argh okay...
-
Originally posted by Sukkerfar
Det er et par håndklæder, og nogle gange også en trøje. Ikke noget vildt
Hvor bor du henne af i Århus C så må jeg da lige se om jeg kan spotte dit iøjnefaldende vasketøj -
Assensgade på Frederiksbjerg
-
Originally posted by celfa
Hvor bor du henne af i Århus C så må jeg da lige se om jeg kan spotte dit iøjnefaldende vasketøjJa vi ku evt. arrangere en fælles-tweaker tur dertil
-
Originally posted by JuiCe
Ja vi ku evt. arrangere en fælles-tweaker tur dertil
Jeg er klar på det..:D
Kunne være man lige skulle svinge forbi en tur når man alligevel er i århus..:D
-
Det er faktisk lidt pudsigt for det må man heller ikke hvor vi bor....og der står det i vedtægterne.....så er det godt min altan er 15 meter lang.....så kan man have nogle lange tøjsnore som hænger lavt.
Men spørg da hvor det står.....latterlig regel IMO.....men det gør vores bygninger endnu grimmere når folks tøj hænger udenfor åbentbart
.....hvad med paraboler ?? de er sgu da grimmere
-
Nå, men i går blev der holdt generalforsamling i ejerforeningen, og det er blevet vedtaget at man ikke må hænge tøj op over gelænderhøjde. Nå, men lad os se om de har fået den med parabolen med i husordenen så:-)
-
Er det ikke bare at forlænge gelænderet så?