Hey.
Nogle der har i Profiber?
Jeg fik sat sådan noget lort ind i væggen for over 4 uger siden, og der sagde manden at der ville gå omkring 3 uger og så ville det køre. Men det gør det så ikke selvf
Nogle der har det? Hvis, hvor længe gik der så efter i fik installeret den ting ind i væggen og at det virkede?
Mit net virker kun til d. 19, Tele2 jeg har nu. Og så skulle det ikke under mig Profiber trækker den længere end dét
Så er jeg næsten færdig med en ny sampler, og det skal nok passe jeg ikke kan uploade den i noget tid pga det her
-
-
Hvad med at ringe til dem?
Jeg tvivler stærkt på at nogen herinde kan svare dig på det.
-
Originally posted by Don_Jabbe
Hvad med at ringe til dem?Genial idé
Enten det eller også købe en "Magic 8-ball" ... Hmm ... Svært valg
PS, Har du lort i væggen, så ville jeg sgu brokke mig til ham der har bygget huset
-
Originally posted by GrillRotten
Genial idé
Enten det eller også købe en "Magic 8-ball" ... Hmm ... Svært valg
PS, Har du lort i væggen, så ville jeg sgu brokke mig til ham der har bygget huset
Det er Profiber der har installeret lort i væggen -
Så er det sguda klart det ikke virker
-
Originally posted by flying-trickster
Det er Profiber der har installeret lort i væggenHm okey. Det må være noget jyst noget. Her ovre på sjælland bruger vi rockwool til vores vægge
-
Haha. For helvede, i ved hvad jeg mener
Der sidder jo ikke en kokasse på væggen vel
Der står på deres side at der går 2 arbejdsdage normalt, så kører det. My ass. Der er gået over 4 uger. Men de ringer til mig, jeg lagde en besked. Men der går nok flere uger før de ringerOg så virker det sikkert inden
-
Sådan. Jeg blev ringet op og hun sagde sjovt nok "10 dage efter hjemmecentralen er installeret". Der er gået 5 uger på mandag :p Men de ville få teknik til at tjekke det, så det virker måske indenfor et par dage. Lukker tråden!