Profiber. Hvor længe skal man vente?

• Hey.
    Nogle der har i Profiber?
    Jeg fik sat sådan noget lort ind i væggen for over 4 uger siden, og der sagde manden at der ville gå omkring 3 uger og så ville det køre. Men det gør det så ikke selvf :boxed:
    Nogle der har det? Hvis, hvor længe gik der så efter i fik installeret den ting ind i væggen og at det virkede?
    Mit net virker kun til d. 19, Tele2 jeg har nu. Og så skulle det ikke under mig Profiber trækker den længere end dét :ohmy:
    Så er jeg næsten færdig med en ny sampler, og det skal nok passe jeg ikke kan uploade den i noget tid pga det her 8o

• Hvad med at ringe til dem? ;)

Jeg tvivler stærkt på at nogen herinde kan svare dig på det.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Don_Jabbe
    Hvad med at ringe til dem? ;)

Genial idé :9xo

Enten det eller også købe en "Magic 8-ball" ... Hmm ... Svært valg :))

PS, Har du lort i væggen, så ville jeg sgu brokke mig til ham der har bygget huset :boxed:

• Det er Profiber der har installeret lort i væggen :P

• Haha. For helvede, i ved hvad jeg mener :D Der sidder jo ikke en kokasse på væggen vel :P
    Der står på deres side at der går 2 arbejdsdage normalt, så kører det. My ass. Der er gået over 4 uger. Men de ringer til mig, jeg lagde en besked. Men der går nok flere uger før de ringer :P Og så virker det sikkert inden :D

• Sådan. Jeg blev ringet op og hun sagde sjovt nok "10 dage efter hjemmecentralen er installeret". Der er gået 5 uger på mandag :p Men de ville få teknik til at tjekke det, så det virker måske indenfor et par dage. Lukker tråden!