Mega Meet Viborg

• Nope var der også med damen og nogen venner :clap:

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

• Damn det ser vildt ud med den vinduesvisker :))

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• Sikkert et fint træf, men for faen en flok amatører som poster billeder.

Lær nu at sløre folks nummerplader, så de langfingrede ikke får adressen serveret på et fad...

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

Originally posted by Zlinky
    Det er den første lørdag i hver måned de holder det ikk?

Der er altid pisse meget politi på gaden der... civil vogne og det hele - det er mega nitten..

I kan jo bare køre ordentligt og sørge for jeres biler er 100% iorden, så kan de ikke gøre jer noget

Originally posted by Søndergård
    Damn det ser vildt ud med den vinduesvisker :))

Det var jo ikke kun vinduesviskeren, det var karroseriet der bevægede sig :boxed:

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Hehe. Billedet minder mig om en AX Sport jeg havde engang i mine "unge dage", som naturligvis var tunet og stylet og hele svineriet. Gode minder :)

Meget fed video, masser af folk der godt kan li at style deres biler, det synes jeg er fedt. Jeg har selæv brugt rigtig mange penge på det for mange år siden, det var så inden jeg blev far...

Jeg kører ikke så meget på træf mere, en kombination af alder og arbejdspres sætter sine begrænsninger, men jeg har dog været på ferie i Tyskland i stedet for. Der kan man overhale politiet på motorvejen når de kører "for langsomt" uden at få en bøde for det.... Én gang bil-glad, altid bil-glad :razz:

E6700 2.66@4.5 Ghz | Mach II GT | Abit AW9D-Max | Corsair PC5400UL

Viewsonic VP201s + Dell FP2001 | 2x Sapphire X1950XTX/CFE | SB X-Fi Fata1ty

3dmark2001se: 76259 | 3dmark06: 13055 | 3dmark05: 24572

3dmark03: 42873 | PCMark05: 11452 | Superpi 1M: 10.938

Originally posted by X-Man

I kan jo bare køre ordentligt og sørge for jeres biler er 100% iorden, så kan de ikke gøre jer noget

Deltager ikke i Mega Meet... men ja, du har ret.. ;)