Hejsa allesammen
Jeg har efterhånden søgt med lys og lygt LÆNGE efter et fedt Battlefield 2 wallpaper, der kunne passe til mit Windows XP Royale Noir tema. Det har imidlertid været meget småt med de fede Battlefield 2 wallpapers, så jeg besluttede sku at lave mit eget, og det skal I selvfølgelig også have glæde af. Det tog mig ca, 3 timer at lave det, og jeg har lavet to versioner. Et i 1600 x 1200 og et til widescreen folkene i 1680 x 1050 (jeg skulle også have det på min bærbar). Jeg har også lige taget et screenshot af det i brug, så I kan vurdere om det er noget I gider hente.
Battlefield 2 Wallpaper 1600 x 1200
Battlefield 2 Wallpaper Widescreen 1680 x 1050
Kom gerne med kommentarer, og skriv også gerne hvis I downloader og bruger dem. Skriv endelig også hvilken version I har hentet, normal eller widescreen. Hvis I uploader dem andre steder på nettet, så må I meget gerne skrive at det er mig (Expendable) der har lavet dem.
Enjoy.
Mvh.
Expendable
EDIT: Jeg har lige ændret lidt på wallpaperet her til morgen, så har du haft hentet det før kl. 9.10 i dag, så hent den nye version. Linksne er blevet opdateret.