Battlefield 2 Wallpaper - I MADE THIS!

• Hejsa allesammen

Jeg har efterhånden søgt med lys og lygt LÆNGE efter et fedt Battlefield 2 wallpaper, der kunne passe til mit Windows XP Royale Noir tema. Det har imidlertid været meget småt med de fede Battlefield 2 wallpapers, så jeg besluttede sku at lave mit eget, og det skal I selvfølgelig også have glæde af. Det tog mig ca, 3 timer at lave det, og jeg har lavet to versioner. Et i 1600 x 1200 og et til widescreen folkene i 1680 x 1050 (jeg skulle også have det på min bærbar). Jeg har også lige taget et screenshot af det i brug, så I kan vurdere om det er noget I gider hente.

Screenshot

Battlefield 2 Wallpaper 1600 x 1200

Battlefield 2 Wallpaper Widescreen 1680 x 1050

Kom gerne med kommentarer, og skriv også gerne hvis I downloader og bruger dem. Skriv endelig også hvilken version I har hentet, normal eller widescreen. Hvis I uploader dem andre steder på nettet, så må I meget gerne skrive at det er mig (Expendable) der har lavet dem.

Enjoy.

Mvh.

Expendable

EDIT: Jeg har lige ændret lidt på wallpaperet her til morgen, så har du haft hentet det før kl. 9.10 i dag, så hent den nye version. Linksne er blevet opdateret.

• Hey, det er klart det fedeste BF2-wallpaper jeg har set :9xo

Men jeg synes det ser lidt underligt ud med bazookaen, der stikker ud over sniperens arm, det skulle hellere være omvendt IMO. ;)

Originally posted by Expendable
    Så er det Zaxzz påpegede blevet rettet. Jeg havde overvejet lidt noget med en kampvogn, men den ville bare blive for stor, hvis størrelsesforholdet skulle passe. Takker Kenny, altid rart med lidt påskønnelse. ;) Hvis du vil have den opdaterede version Kenny, så skal du lige hente igen.

Så lidt da, håber det ok jeg har skaleret den ned til 1280x1024 :)
    Bare træls at spidsen af den venstre mands mp5 så forsvinder...

• Rigtig fedt wallpaper :D og sjovt du lige har ramt mine native opløsninger :D (1600x1200 på den stationære og 1680x1050 på klappen, super :9xo )

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Originally posted by Expendable
    [COLOR=red]Så er det Zaxzz påpegede blevet rettet. Jeg havde overvejet lidt noget med en kampvogn, men den ville bare blive for stor, hvis størrelsesforholdet skulle passe.../COLOR]

Du har sikkert ret :D

Men for at komme med lidt mere konstruktiv kritik, så synes jeg er din sidste rettelse, at AT'en kigger lidt for meget bagud nu. Ser lidt underligt ud, men hvis du har tænkt dig at rette det, så pas på ikke at få gjort ham helt symmetrisk med manden helt ovre i højre side, da billedet bliver lidt for kedeligt at kigge på. ;)

Og hovsa, så fik den bærbare lige nyt wallpaper! :$

*EDIT*
    Og forresten så er der en svag hvid kant rundt om flere af mændene, ville være top nice at få fjernet dem når du nu er i gang. :9xo

• Konstruktiv kritik modtages med kyshånd. ;) Jeg kan godt se hvad du mener, han sikrer bare bagud... som den eneste. Hmmmm... *lol* Ej der er nok noget om snakken, men jeg ændrer nok ikke mere ved det i dag. He he he.

Edit: Har godt set den hvide kant, de skal lige gåes efter med et blur tool når jeg får tid, men det er en lettere tidskrævende affære, så der går nok lige lidt inden jeg får det klaret.