QuoteDisplay MoreOriginally posted by xdream
Kan ikke forstå hvorfor i tar' TDC's side i denne diskussion..!? Arbejder halvdelen af tweak for TDC..?!
Hvis man lover noget, så holder man det sgu! Sådan fungerer det i hvert fald i min verden! Dette lever TDC tydeligvis ikke op til og derfor brokker jeg mig...... Kan virkelig ikke se at der skulle være noget forkert i det???
Jamen det er da fint at det er påske osv. men det kan vel ikke komme bag på dem?! Jeg mener den falder jo sådan ca. heromkring HVER EVIGT ENESTE ÅR!! Så kunne de jo bare have valgt en anden dato?? Jeg ville da være ligeglad?? De skal bare ikke sende breve ud hvor de skriver at "Pr. 1. april 2007 ændrer TDC hastigheder og priser for TDC Bredbånd" når dette ikke sker i praksis...
Anyways gider ikke diskutere dette emne mere... Jeg giver dem til en gang i næste uge, og har de ikke opgraderet der falder der brænde ned....
EDIT: Problemet er det samme som vi ser ved f.eks. PostDK og DSB.... DE HAR NÆRMEST MONOPOL PÅ LORTET!!! De får absolut ingen konkurrence derfor kan de slippe efter med alt det lort de laver.....
Normalt gider jeg ikke blande mig, men lol du er da en pap æske... Hvad skulle man ellers skrive på en presse meddelse og på hjemmesiden. Ja folk der får deres nye linie på eller efter 1/4 får den nye pris/hastighed med det samme. Man opgraderer jo ikke bare lige hmm ja hvad har de nu... 500.000 adsl kunder natten over. Det køres i batch jobs efter ens telefon nummer/område. De undersøges så hvis nogen går galt i systemet, som uden problemer selv kan klare det (med mindre selvfølgelig noget går galt) og hvis noget går galt så har man længere tid at køre på hvis man nu siger at det sker i perioden 1/4-1/6. Du skulle måske få dig et job i en større virksomhed som har med mange danskere at gøre f.eks. tele/internet, forsikring osv. Så vil du måske lære noget om hvordan virksomheder drives og at man ikke bare lige kan trylle fra den ene dag til den anden.
Nu er det jo sådan heller ikke sådan at hvis din linie ikke er opgraderet i dag at du betaler en højere pris end andre, det bliver trukket fra på din regning. Så seriøst snup en tudekiks.
Den tude post du laver her kommer folk jo med hver gang der skal opgraderes fra en udbyder af... come on læs og lær.
Hvis der svares på denne post så forvent ikke at jeg gider svare på det, da jeg sikkert ikke læser den.