Opgradering fra TDC? Anyone?

Originally posted by xdream
    Hmm typisk TDC at skabe falske forhåbninger.... MAN SKAL ALTID HUSKE AT LÆSE DET MED SMÅT!!! eller det der står 6-7 link længere væk end selve nyheden.... Og det gør det da ikke bedre at min internet har været uhyre ustabilt hele dagen i dag, uden at jeg har fået ændret min hastighed :boxed:

Nogen andre der har haft problemer med ustabilt net i dag?? Langsom hastighed og høj latency??

Brok brok brok, utak er verdens løn hva. Helt seriøst, hvis det er så hårdt for dig, så find dog en anden udbyder :roller:

Originally posted by Mikkel

Det giver jeg dig ret i. De kunne godt have tydeliggjort det lidt mere for sine kunder.

"Pr. 1. april 2007 ændrer TDC hastigheder og priser for TDC Bredbånd. Bemærk at der går lidt tid før alle er opgraderet. Vi satser på at alle er opgraderet pr. 1 maj 2007."

.... Er det ikke tydeligt nok ? :boxed: - Eller skal det skæres endnu mere ud i pap ? :crazyeyes:

Originally posted by GrillRotten

"Pr. 1. april 2007 ændrer TDC hastigheder og priser for TDC Bredbånd. Bemærk at der går lidt tid før alle er opgraderet. Vi satser på at alle er opgraderet pr. 1 maj 2007."

.... Er det ikke tydeligt nok ? :boxed: - Eller skal det skæres endnu mere ud i pap ? :crazyeyes:

Det er noget de lige har ændret nu. Det tør jeg æde min hat på. :boxing: :))

Originally posted by Marquis

Brok brok brok, utak er verdens løn hva. Helt seriøst, hvis det er så hårdt for dig, så find dog en anden udbyder :roller:

Hvem har ringet dig op..?! Jah for det var ikke mig, og kan du ikke bidrage med noget fornuftigt så synes jeg ærlig talt du skal lade være :roller:

Nu spurgte jeg jo faktisk om der var nogle andre der havde oplevet det samme??

Hehe og det på deres site er noget de lige har ændret jah... I det brev de sendte ud til os kunder stod der pr. 1 april ;) Så synes det er lidt af en svinestreg... Normalt plejer det jo så bare at være inden 1. april, så man blev opgraderet i løbet af marts måned, på den måde ville man også undgå at skuffe sine kunder, ved at love noget man ikke kan holde.... :boxed:

Kender det selv da jeg arbejder som sælger, man får sgu de flest tilfredse kunder ved at ha' rent mel i posen...

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

• Du er da aldrig blevet lovet at opgraderingen ville ske PRÆCIS d. 1. april.

På hjemmesiden har der hele tiden stået "Pr. 1. april 2007 ændrer TDC hastigheder og priser for TDC Bredbånd."

Og mig bekendt er "pr." en forkortelse for "per", hvilket betyder "fra eller til et bestemt tidspunkt".
    Problemet er bare at folk tolker tingene som de selv ønsker det skal være, og når så det ikke opfyldes så brokker man sig bare til højre og venstre...

• øv .. jeg får ingen opgardering endnu fordi jeg har firma forbindelse. Det er kun private .. tis tis tis... Håber da snart de laver planer for sådanne en opgardering også.

/Avartar

Originally posted by Avartar
    øv .. jeg får ingen opgardering endnu fordi jeg har firma forbindelse. Det er kun private .. tis tis tis... Håber da snart de laver planer for sådanne en opgardering også.

/Avartar

Hehe, jeg har ladet mig fortælle at de kørte samme kampagne for Erhvervsbredbånd sidste år i oktober måned. :)

Så du har haft din tur. :))

Hehe, jeg har ladet mig fortælle at de kørte samme kampagne for Erhvervsbredbånd sidste år i oktober måned. :)

Så du har haft din tur. :))

say what !!
    Ja jeg har skam ikke fået mere i DL ;(

• Præcis der står "pr." gjorde der også i det brev jeg fik... I min verden betyder "pr." at ændringen må ske på dagen... Fair nok det var en søndag, lidt uheldig timing at man ikke lige har tjekket det, men fair nok tænkte jeg så, havde hørt om flere der havde fået opgraderet i marts måned, så min opgradering må være lige om hjørnet (mandag-tirsdag), tænkte jeg jo så.... Men nej...

Altså betydningen af "pr." synes jeg da ikke kan misforståes..?!

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

Rettet en gang, sidst af xdream ().

Altså betydningen af "pr." synes jeg da ikke kan misforståes..?!

Jamen det har du jo selv gjort.

pr = per = fra eller til.

Tjek i din ordbog.

Nogen andre der har haft problemer med ustabilt net i dag?? Langsom hastighed og høj latency??

Det havde jeg et par dage inden jeg fik opgraderet:)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by JuiCe

Det havde jeg et par dage inden jeg fik opgraderet:)

Jah tror nemlig godt det kunne være fordi de rodder lidt rundt på centralen, så det er derfor... Hehe håber jeg da i hvert fald ;)

iPhone 5, iPad 4.

• Hmm underligt, synes bestemt jeg har forstået det på den eneste måde det kan forstås??

Altså eks. "Ansættelsen ophører pr. 1. maj" taget fra http://ordbogen.com

Så betyder det jo at man ikke skal møde op på det job efter d. 1 maj er vi enige..?!

Derfor mener jeg også at når de skriver "Pr. 1. april 2007 ændrer TDC hastigheder og priser for TDC Bredbånd" må hastighederne være ændret på denne dato, altså fra d. 1 april og frem er hastigheder og priser ændret til noget nyt, er vi ikke enige om det..?! Eller hvordan forstår du det?? Hehe kan sgu ikke sætte mig ind i din tankegang.??

iPhone 5, iPad 4.

• Jamen det har du jo helt ret i, men Rom blev jo heller ikke bygget på en dag. :) Det jeg mener er, TDC kan jo ikke bare trykke på en knap, og så er alle kunder opgraderet.

• "Pr. 1. april 2007 ændrer TDC hastigheder og priser for TDC Bredbånd"

Dvs. der begynder de officielt at ændre hastighederne. Som Marquis siger, kan de jo ikke bare trykke på en knap og vupti - fordobling af hastighed til alle!

• I mine øjne så har TDC begået den fejl, at de ikke har kommunikeret entydigt. De har fremlagt tingene så det kan forstås på mere end en måde, og det er en af de fejl man aldrig må gøre når man kommunikerer med omverden - medmindre ens mål selvfølgelig er utilfredse kunder.

Dertil skal det så også siges, at der er nogen der reagerer ret kraftigt på det her, og man kunne måske godt tænke sig lidt om før man selv siger sin mening - det skader ikke at gøre det på en pæn måde. Jeg er i hvert fald glad for, at jeg ikke er telefon"passer" på 80808017 lige for tiden og skal snakke med utilfredse kunder ;)

Originally posted by Burger
    I mine øjne så har TDC begået den fejl, at de ikke har kommunikeret entydigt. De har fremlagt tingene så det kan forstås på mere end en måde, og det er en af de fejl man aldrig må gøre når man kommunikerer med omverden - medmindre ens mål selvfølgelig er utilfredse kunder.

Dertil skal det så også siges, at der er nogen der reagerer ret kraftigt på det her, og man kunne måske godt tænke sig lidt om før man selv siger sin mening - det skader ikke at gøre det på en pæn måde. Jeg er i hvert fald glad for, at jeg ikke er telefon"passer" på 80808017 lige for tiden og skal snakke med utilfredse kunder ;)

Word... :9xo

"Pr. 1. april 2007 ændrer TDC hastigheder og priser for TDC Bredbånd"

Dvs. der begynder de officielt at ændre hastighederne. Som Marquis siger, kan de jo ikke bare trykke på en knap og vupti - fordobling af hastighed til alle!

Ja det er jeg helt med på, der er sikker nogle dages arbejde på hver central... Men så burde de bare ha' startet det arbejde noget tidligere, således at de pr. 1 april kunne sige at alle deres hastigheder og priser var ændret, som de jo reelt skriver i første omgang...

Men er helt enig med Burger om at det er noget tvetydigt det de melder ud, og jah jeg ville også meget nødigt sidde som service medarbejder der... :boxed: Men de har i mine øjne selv bedt om det X( (selvfølgelig ikke de stakkels mennesker der sidder og tager telefoner, men de mennesker der sidder og dummer sig med disse breve og beskeder på deres site)..

iPhone 5, iPad 4.

• omg var inde i TDC Sønderborg. De sagde de ville opgradere fra 1 april til til om med 1 juni. Synes det er for ringe

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.