Hvilken internetudbyder bruger du hjemme?

• Godaften folkens :cheers:

Jeg ved godt at vi har haft den her tråd flere gange før, men jeg mindes ikke at vi har haft en poll med før. :) (I hvert fald ikke for nyligt)

Men ja - som tråden siger: Hvem lader I forsyne jer med internet? :)

Supplér gerne med en forklaring på hvorfor I er hos lige netop dén udbyder.

• TDC - yder god service, og der er sjældent downtime...

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• TDC 4096/768 (erhvervs så jeg slipper for Licens ;) )

men håber snart på 10/10 eller 25/25 på fiber

PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz

Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2

Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

• Nå ja, jeg mangler vist at svare selv:

Jeg fik så sent som igår besøg af en TDC tekniker som satte en basislinie op i min nye lejlighed, med 1024/128, som helt sikkert skal fordobles gratis meget snart. :))

Grunden til at jeg har valgt TDC er at vi, gennem alle de år jeg boede hjemme, har haft bredbånd hos TDC uden problemer. Og så er der jo den lille detalje at jeg også selv arbejder hos TDC for tiden, hvilket jo gør det lidt nemmere for mig hvis jeg skal have support/ændringer. :)

• Jeg har solo bredbånd fra cybercity, fordi de engang var billigst, nu er de blevet overhalt af tele2.
    Dog har lige fået brev om de opgradere min linie fra 8mbit/768 til 20/1mbit til juni uden beregning.

Men jeg flytter til vestjylland sidst på sommeren, og der har de jo midtvest bredbånd http://www.mvb.dk , som umiddelbart ser ud til at kunne levere lige præcis den linie man har råd til at betale for, så der håber jeg på at få 25/25 el. 50/50 hvis det er noget der duer.

• Jeg bruger TDC i øjeblikket...

Jeg ville dog gerne prøve en af de andre og biligere selskaber. 129 kr for fastnet er jo helt i skoven når man kun har forbrug for ca. 30-40kr/måned på den. Men jeg tør ikke skifte af frygt for at komme over på noget der ikke er superstabilt.

• Bruger Cirque, får 10MB til 200kr det er er da til at leve med.

Hvad dækker afstemmings muligheden Lokalt antenneforening/bolignetver egentlig over? Jeg ved der der er nogle firmaer der(som Cirque) tilbyder bredbånd kun til bolig selskaber, men et bolig selvskab der selv udbyder? :boxed:

Originally posted by Horror_Byte
    Bruger Cirque, får 10MB til 200kr det er er da til at leve med.

Hvad dækker afstemmings muligheden Lokalt antenneforening/bolignetver egentlig over? Jeg ved der der er nogle firmaer der(som Cirque) tilbyder bredbånd kun til bolig selskaber, men et bolig selvskab der selv udbyder? :boxed:

Der står ikke boligselskab nogen steder.

Men jeg kan da give et eksempel: Her på kollegiet hvor jeg bor (indtil på fredag), har vi noget der hedder Bolignet Århus (http://www.bnaa.dk), der fungerer som internetløsning for alle beboere på hele kollegiet.

Originally posted by Horror_Byte
    Bruger Cirque, får 10MB til 200kr det er er da til at leve med.

OMG! Min regning ville være stor :crazyeyes:

Bruger i øvrigt selv TDC. Da vi får det via erhverv.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Rettet en gang, sidst af celfa ().