Hej.
Ja, som topic lyder, skal du til Slap live i Ballerup her i påsken(5-8 arpil)?
Jeg kommer selv med et mix hold og skal spille i CSS turneringen
Hej.
Ja, som topic lyder, skal du til Slap live i Ballerup her i påsken(5-8 arpil)?
Jeg kommer selv med et mix hold og skal spille i CSS turneringen
Som til alle andre større lans dukker jeg selvfølgelig op
cs sovs tsk stadig nogen der spiller det lort
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Som til alle andre større lans dukker jeg selvfølgelig op
cs sovs tsk stadig nogen der spiller det lort
Ingen overraskelse at du kommer
Men sovs er sgu da vejen frem Ej, må ærligt indrømme at sovs mangler lidt, men det samme gør 1.6.
Hehe, nu er det sådan så Source tager over 1.6 før eller siden, alle de største 1.6 hold har allerede skiftet.
QuoteOriginally posted by MvK
Hehe, nu er det sådan så Source tager over 1.6 før eller siden, alle de største 1.6 hold har allerede skiftet.
Nej ikke alle store hold er skiftet til CSS.. nogle er... man mange er så sandelig heller ikke.
Kommer ikke til SLKS.. men kommer til CKlan.
QuoteOriginally posted by Bllets
Nej ikke alle store hold er skiftet til CSS.. nogle er... man mange er så sandelig heller ikke.
Kommer ikke til SLKS.. men kommer til CKlan.
De amerikanske hold er stort set, men stadig masser af europæiske CSS hold som ikke er.
I amerika kan der nævnes complexity, team 3d, EG, jax money crew, united5 og checksix som alle er gået Source istedet for 1.6 (og de er hvert fald de største hold i amerika). Jeg tror ærlig talt der kommer til at ske det samme med Europa, og så vil der stå Source på programmet til næste CPL istedet for 1.6 - men det gør der vel næsten allerede. Al respekt for 1.6, men som det ser ud nu får source mere og mere dominans.
Nej, desværre ikke. Vi (os i [TO] kan ikke stille hold i DOD:S), og så kniber det lidt med transporten hernede fra det mørke Sønderjylland. Så det må blive en anden god gang