hold da kæft hvor er vi go'e!

  • så er det tid til noget ros til alle på tweak.dk! :D
    det er sq da fedt at man kan poste et eller andet spørgsmål eller problem, og 2 minutter efter er der 99% sikkert et fornuftigt svar man kan bruge til noget! (vel at mærke hvis man poster på det rigtige tidspunkt. der sker ik så meget kl. 5 om morgenen) Det er noget andet end at maile til en eller anden dum producent i taiwan og få svar 2 uger senere..!
    hold da kæft hvor er vi go'e allesammen! ;)

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Originally posted by sct_nicolaus
    så er det tid til noget ros til alle på tweak.dk! :D
    det er sq da fedt at man kan poste et eller andet spørgsmål eller problem, og 2 minutter efter er der 99% sikkert et fornuftigt svar man kan bruge til noget! (vel at mærke hvis man poster på det rigtige tidspunkt. der sker ik så meget kl. 5 om morgenen) Det er noget andet end at maile til en eller anden dum producent i taiwan og få svar 2 uger senere..!
    hold da kæft hvor er vi go'e allesammen! ;)


    We know, we know 8)

  • Quote

    Originally posted by sct_nicolaus
    så er det tid til noget ros til alle på tweak.dk! :D
    det er sq da fedt at man kan poste et eller andet spørgsmål eller problem, og 2 minutter efter er der 99% sikkert et fornuftigt svar man kan bruge til noget! (vel at mærke hvis man poster på det rigtige tidspunkt. der sker ik så meget kl. 5 om morgenen) Det er noget andet end at maile til en eller anden dum producent i taiwan og få svar 2 uger senere..!
    hold da kæft hvor er vi go'e allesammen! ;)


    Behøv's du at bande - ej :) - Ka' kun tilslutte mig alt hvad du skriver ;) Desuden er det også rart at off topic er her, så vi ka' fjole lidt sammen en gang i mellem 8)

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Behøv's du at bande - ej :) - Ka' kun tilslutte mig alt hvad du skriver ;) Desuden er det også rart at off topic er her, så vi ka' fjole lidt sammen en gang i mellem 8)


    hehe ja - det syns jeg også :P


    btw. skt nicolaus....jeg vil også give dig ret...det er en god side det her...folk er sq hjælpsomme herinde...rart at se sådan noed, når nu der er al den egoisme og jantelov ude i den store verden... ;)

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    Kan kun være fuldstændig enig - er lige joinet dette forum idag og har allerede fået flinke svar fra en masse flinke mennesker :)


    ja! utroligt nogen gider hjælpe dig :)):)):))


    ej laver bare gas ;)


    snakkes på messenger :P

  • Quote

    Originally posted by Bauner
    jeg er først begyndt at bruge dette forum for alvor for en måned siden.
    Er sgu næsten blevet helt afhængig af det.
    Fedt at vi kan fjolle off topic og være seriøse to muse-klik væk og få hjælp, gode råd osv.


    kender det.. Det første jeg gør hver gang jeg tænder min computer er at checke http://www.tweak.dk for nyheder :)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP