NYE VARER :Sælges: PC3200 ram og hdd

  • 1 stk Intel Mobile T2400/1.83 ghz cpu socket 479
    Den er pillet ud af min HP bærbar da jeg har opgraderet den og er fra 5/2006


    1 stk Asus N4L-VM DH bundkort socket 479 dette er en demo , dvs det er bundkort og nix mere


    hvad skal du have for de 2 dele, og følger der køler med, da det jo hvis er en special køler der skal sidde på bundkortet.?


    og funker det som det skal.?

    Gigabyte EG41MF-US2H - Silverstone Suge 03
    Xeon 3060 + Silverstone NT-06 lite
    2 x 2 GB corsiar PC2-6400 - GeForce 8800GTS


    Canon 40D + Sigma 18-50mm F/2.8 + Sigma 50-150mm F/2.8


  • Ja det funker.
    Det er ikke den org køler til bundkortet , men en jeg har fixet til den og den virker fino.
    Giv et bud.




    SMLDK

  • "men en jeg har fixet til den og den virker fino"er det super low-noice køler eller hvad. og er der mulighed for at vælge andre kølere eller hvad.


    og aner slet ikke hvad sådan noget koster brugt, det var derfor jeg spurgte efter pris, så kan du ikke smide et HBO eller en ca pris du havde regnet så jeg ved om det er for dyrt til mit lille projekt.

    Gigabyte EG41MF-US2H - Silverstone Suge 03
    Xeon 3060 + Silverstone NT-06 lite
    2 x 2 GB corsiar PC2-6400 - GeForce 8800GTS


    Canon 40D + Sigma 18-50mm F/2.8 + Sigma 50-150mm F/2.8

  • Quote

    Originally posted by Bugster
    "men en jeg har fixet til den og den virker fino"er det super low-noice køler eller hvad. og er der mulighed for at vælge andre kølere eller hvad.


    og aner slet ikke hvad sådan noget koster brugt, det var derfor jeg spurgte efter pris, så kan du ikke smide et HBO eller en ca pris du havde regnet så jeg ved om det er for dyrt til mit lille projekt.


    Ja det er low noise.
    Jeg kan i løbet af påsken sende et billed.
    Ang pris , tjek hvad nypris er og giv et bud.




    SMLDK