Pas på! Nazisterne kommer...

• Han/Hun er lidt skål! :cheers:
    Men.. som mange af jer siger, hvis det hele var rigtigt, ville han nok være død!
    MEN! bare en lille teori jeg har, at hvis nu at man fandt ud af at han var blevet myrdet, var der så ikke støre sandsynlighed for at mange ville tro på det?
    Alle verdens efterretnings tjenester har da så meget hjerne at de ved, at hvis de slår retarden ihjel vil RIGTIG mange folk begynde at tvivle på om hvor vidt det nu er sandt eller ej! (efter min mening)

Men ved ikke hvad jeg skal sige.. det er meget scary på en måde! :boxed:

/flindt

• to ord.. eller det er mere forkortelser..

LOL ROFL!!

damn det der er vildt at læse.. jeg var flad af grin.. omg en tard.. Pc_Mun*en står klart bag..
    åhh nej det banker på døren.. må hellere gemme mig :)

go griner.. tak for linket :)

• syntes der kommer flere og flere historier frem om hvordan det hele er gået til med WTC osv.

kan ikke finde ud af om jeg skal være skræmt over at der virkelig er mennekser der tro på det og har en seriøs brug for hjælp men ikke får det.

eller om vi alle bare er total ført bag lyset og faktisk ikke ved hvad der forgår, tingene er jo at der ikke er nogen af os her der kan sige med sikkerhed hvordan det hele står til vi kan kun sige "jeg tror på" men hvor er viden henne ??

lige det med biblioteksbøgerne altså hvis der var noget ingen må vide tvivler jeg på det nogensinde vil være udgivet på bog og heller ikke for 25 år siden, så den var ikke rigtig gennemtænkt.

Linda

• Prøv at læs Tankados kode, og Engle og Dæmoner. Mener at der er noget om det i de to bøger..
    Det med at bbc's forbindelse blev afbrudt, og så kom frem igen.. det er fandme ikke normalt! Og at det 23 minutter før at WTC braser sammen kan sige at det lige er brast sammen, hvor man i baggrunden af det klip kan se over damens skulder at skidtet stadig står HEEEELT opfrejst og perfekt, og der ikke har været et fly i nærheden DER!.. :boxed:
    men det kom der jo så desvære ;(

• Jojo. For 25 år siden stod den sande sandhed i alle historiebøger på skolebibliotekerne. Fandme en skam man ikke levede dengang og nu må leve i et gennemkontrolleret militærdiktatur :(

Angående det med WTC tror jeg ikke en skid på det var planlagt af nogen som helst organisation under USAs regering. Kan ikke rigtig se noget der har overbevist mig. Men jeg beskæftiger mig heller ikke meget med den "alternative sandhed". Så hvis nogen kan oplyse mig er det da fint. Hvad er det for en forbindelse og klip du snakker om Flindt?

• Den person er seriøst ikke rask, stilte ham et par rimelig saglige spgs om hans såkaldte kilder, bla Alex Jones, tjek lige #221-224 , han har virkelig et seriøst mentalt og socialt problem :)) Kan bare ikke tage det der seriøst, hvor er det dog bare for sjovt.

" Men igen: JEG HAR IKKE MIN INFORMATION FRA "FOKUS" ELLER FRA "SE & HOR", JEG HAR MINE EGNE INFORMATIONER FRA KILDEN, JEG STUDERER HVAD JEG SNAKKER OM, JEG VED HVAD JEG SNAKKER OM, I STUPIDE BUD-MONKEYS HERINDE ER HJERNEDØDE VED ANKOMSTEN, OG JEG HAR IKKE BRUG FOR JER, SÅ HOLD JER VENLIGST LANGT VÆK FRA MIN BLOG.

TAK !!!! "

Han er "beyond" kategorien paranoid.

• det er jo lige til at dø af grin over hvad sker der i hovedet af ham/hende der, sådanne folk burde bare have tattoveret på øjenhinden at de er dumme så de ved det hele tiden

kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger

system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt