Så blev jeg fandmer 18 år !! YES SIR!
Så har jeg fandmer været på tweak.dk siden jeg var hmm.. 4 år ( i hele tal ) ..
Ha´ en nice dag drenge!
Ha´ en nice dag drenge!
Ja tillykke tillykke, men IMO er de her tråde lame, hvis alle skrev sådan nogen ville der kommer 5 om dagen
Ååårh og så på en søndag, så ku du ha fået sunget en sang til dig specielt i snurre snups søndagsklub Hehe men tillykke raller !
QuoteOriginally posted by nano
Ja tillykke tillykke, men IMO er de her tråde lame, hvis alle skrev sådan nogen ville der kommer 5 om dagen
Enig.
Men tillykke da.
tillykke med det
Først, tak alle ..
Men stadig, det fandmer ikke hver dag man bliver 18 år ..
Men giver ret i at det er lidt lame , når folk opretter en tråd .. når de bliver .. noget ikke så " højtideligt .. !"
hvis i forstår.. så håber i overlever.
18 år? Tillykke Så er det jo på tide at blive voksen.
QuoteOriginally posted by nano
Ah stop dog lige. En 18 års fødselsdag og runde fødselsdage, synes jeg dælme der skal være plads til! Men du kan jo også bare lade dem gå forbi din næse, hvis du har det sådan med dem.
Men tillykke Raller
Har man fået nogle gode gaver?
ja tillykke med de 18år Raller, jeg fylder selv rundt iår nemlig 20 det sker jo os kun engang i livet
Tillykke...
Hehe, tak alle jer (positive) mennesker !!
Ja 18 er jo kun én gang !!
Tjoe det har været fine gaver. Min ønskeseddel blev da fulgt lidt,
Fik : 2x Telte - Cannibal Corpse - The Wrechted Spawn ( CD, da alle mine Cannibal Corpse CDér er blevet stjålet .. YES ) - Noget Tøj - Et Armbånd , hmm, ved ikke hva det er for noget, men kan jo være nogle af jer udfra billedet kan fortælle hva det er for noget? .. ( Jeg blev for stiv igår, så kan ikke huske hva min søster sagde .. hehe ) .. - Penge 2000kr + min børneopsparing - 2x Survival Kits til roskilde , dvs , 3 flasker Jack Daniels, 1 x Tiquila , 1x Vodka , Bockwürst , tun og alt det der tilhører.
Gavekort og en North Face Jakke som vejer 200gram, den er svedig.
Armbåndet :
TillykkE Rasmus!!
Husk, SU, Digital signatur, læs i grundloven du får tilsendt, ehh og alt det andet du må
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Raller
Ha´ en nice dag drenge!
Jamen tillykke med de 7 år
" Registration Date : 09.11.2003 "
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Jamen tillykke med de 7 år
" Registration Date : 09.11.2003 "
Du mener vel 8 år...
QuoteOriginally posted by Mikkel
Du mener vel 8 år...
Næ
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Næ
vi har jo ik 09.11.2007 endnu
EDIT : det er jo rart med en Moderator med hjerne
QuoteOriginally posted by Johnni
vi har jo ik 09.11.2007 endnu
EDIT : det er jo rart med en Moderator med hjerne
Siden der nu er en moderator med hjerne, for at bruge dine ord. Hvad er der så galt i at det skulle være 8 og ikke 7 ? - Det kan være begge - Alt efter hvilken dato man går efter.
Med udgangpunkt i at Raller var 4 år den da han blev bruger på Tweak-forumet (som var 09.11.2003), så kunne han jo f.eks være født den 01.05.1999 - Hvis han er født den dag, hvor gammel vil han så være den dag i dag ?
Men for at gøre dig lidt glad, så ville en person der var født 01.02.1999, som derfor stadig var 4 år den 09.11.2003, være 8 år den dag i dag.
Jeg er dog overbevist om at Raller er 7 og ikke 8 år
Mikkel ... Arbejder du med tal hos Erhverv ? - For så skal jeg vist lige snakke med din chef - Eller bare se om jeg ikke kan få dig over i løn-afdelingen så du kan lave min løn
Ked jer lige lidt mere Men tillykke da, 18 år er noget specialt.
Grill, du skal altså ikke spolere hele min tråd.. Så jeg indrømmer det bare selv nu.
Jeg er lige fyldt 7, jeg var ikke stang stiv, jeg var bare fuldkommen proppet med chips og rød sodavand.
Nu ved i det.
Og grill .. TAk!! .. VIKELIG, TAK!... tsk!!