USA på månen?

  • Quote

    Originally posted by niszen
    har set de klip som de påstår er fra månen... det undre mig lidt at flaget kan blafre... Hvis jeg har hørt ordenligt efter i skolen blæser det ikk deroppe så lidt noget pis det de har rodet sig ud i der.... men hva helved det er jo USA og de er ikk så kloge!!!


    det med at det blæser er jo fordi det er filmet ude i ødemarken i det forbudte område de kalder 'area 51'...det er derfor det blæser i filmen...

  • Jo, de var skam på månen i 69. Ingen skal fortælle mig, at sådan et bluffnummer kan holdes hemmeligt i over 30 år.
    På den anden side, så ved vi stadig ikke hvem der skød JFK ?(?(


    At Vietnam-krigen var på sit højeste i 69 kan vel diskuteres, men jeg tvivler på at et gigantisk blufnummer (til en formue) er blevet iværksat for at befolkningen skulle få tankerne væk fra krigen i Asien...


    Krigen var allerede tabt i 62 hvilket både Nixon, JFK og de andre vidste.


    Samtlige argumenter for at USA ikke var på månen i 69 er blevet gennehullet af diverse eksperter. Og det må jo være tvivlerne der skal komme med nogle beviser, ikk´ ?(?(


  • Øøøøøøøøøøøh - det har "tvivlerne" vist gjort i op til flere tv programmer - forklar venligst hvordan to vidt forskellige bjergkæder med mange kilometers mellemrum - ifølge computer scanninger af fotos - kan være 100% identiske - ned til mindste detalje. (En "påstand" som i øvrigt ALDRIG er afvist).


    Om man kan holde den slags hemmeligt - tjaaaaaaa - du sagde selv JFK - hvad med Area 51 - der er sgu stadig ikke nogen der har fundet det - og det har de snakket om siden 50'erne sååååååååå.....


    Og jooooooooo USA VILLE bruge en formue på IKKE at tabe ansigt til de frygtlige kommunister - som den almindelige amerikaner - den dag i dag stadig er pisse bange for........ :] :] :]


  • dam er helt enig med dig WizZarD...

  • Quote

    Originally posted by WizZarD


    Om man kan holde den slags hemmeligt - tjaaaaaaa - du sagde selv JFK - hvad med Area 51 - der er sgu stadig ikke nogen der har fundet det - og det har de snakket om siden 50'erne sååååååååå.....


    :] :] :]


    Area 51 findes skam,det er da ofte bevist.
    Der flyver dagligt en privat ejet satellit over området.
    Det de aldrig har fundet bevis på,er de forskellige rygter omkring div Ufo's :D

  • Selvfølgelig har mennesket været på månen!
    -Hvor skulle vi ellers ha' hentet Amin Jensen?!?
    -Han er da et klart bevis på at vi har været meget langt ude...


  • 1. Det kan jeg ikke.....
    2. At holde på en hemmelighed er vel en form for dyd, som nogle håndterer bedre end aldrig. Area 51 er skam fundet, med mindre det jeg så på Discovery også var fup. Bliver brugt til test af diverse flytyper. F-117 Night Hawk blev testet der fra. Området er stadig meget hemmeligt og vidst på størrelse med Sjælland eller noget i den stil. Om de så har et rumskib liggende dér tvivler jeg på, men folk har det jo med at tro på hvad de vil.
    3. Meget muligt, og det har sikkert relation til tiden med McCarthy´s kommunistjagt. Det kan også bare være et udtryk for den alm. amerikaners IQ ?(?( eller mangel på samme.


    BTW: Er Area51 ikke det som i fokemunde bliver kaldt for "Skunworks" ?( Tænker her på udviklingen af bl.a. U2 og SR-71 Blackbird spionflyene....
    Der er sikkert mere mellem himmel og jord end vi lige regner med. Hvis du skal overbevise mig om, at USA ikke var på månen i 69, skal du rulle nogle ret gode argumenter frem...
    Sandheden er der ude.... No offense :P

  • Quote

    Det de aldrig har fundet bevis på,er de forskellige rygter omkring div Ufo's :D



    Det var nu også det jeg hentydede til.. 8)

  • kan squ godt forstå americanere er bange for rusland
    selv om usa har det tekniske overtag vil de aldrig kunne slå rusland forde usa ikke har nosser til at stå fast når det begynder at gøre ondt :)


    selfølgelig har de ikke været på månen det er da et
    mega svindel nummer.

  • Quote

    Hvis du skal overbevise mig om, at USA ikke var på månen i 69, skal du rulle nogle ret gode argumenter frem...
    Sandheden er der ude.... No offense :P



    Gaaaaaaaab - se dog de TV programmer om emnet - der er et hav af argumenter - men fordi mor og far SIGER de så det på TV - så må det jo passe at de har været der. Jeg sad sgu selv og så det - men nu er jeg altså hverken 5 år mere eller totalt blå øjet. Underligt nok er der mere end en udsendelse som fagligt BEVISER at det er fup - men ikke en eneste som bare prøver på at gøre det modsatte....



    No offense - men du tror vel også på at Trads ikke vidste hvad Thorsen lavede... :]

  • Jeg tror ikke på at de var der i første omgang. På det tidspunkt var det et kapløb med Sovietunionen hvem der var først med nytenkning. Da man var bange for at Russerne - som allerede havde været først med en del ting og nu også havde forsøgt at nå månen uden held - ville blive de første på månen lavede man denne optagelse i Nivada ørkenen.


    Men der er ikke nogle beviser for at de ikke "virkeligt" (uden fusk) har været der oppe på deres senere ekspiditioner til månen.

  • Quote

    Originally posted by Jonex
    Jeg tror ikke på at de var der i første omgang. På det tidspunkt var det et kapløb med Sovietunionen hvem der var først med nytenkning. Da man var bange for at Russerne - som allerede havde været først med en del ting og nu også havde forsøgt at nå månen uden held - ville blive de første på månen lavede man denne optagelse i Nivada ørkenen.


    Men der er ikke nogle beviser for at de ikke "virkeligt" (uden fusk) har været der oppe på deres senere ekspiditioner til månen.



    Det har du helt ret i. Men alle de programmer der er lavet, koncentrerer sig også om de såkaldt "officielle" billeder - som skulle være fra den nok så berømte FØRSTE landing på månen - og de optagelser har op til flere forskellige programmer afsløret som fup og fiduser.... 8)8) - Men jeg sad sgu da også med øjnene klistret til skærmen - og kæmpede for at holde mig vågen - og åd det råt........ :] :]

  • Jeg har stemt ja pga:


    Der er så mange menesker indvoldveret at hvis det var fup ville en eller flere menesker der har deltaget i dette fupnummer lade det sive at det var fup... jeg tror ikke alle ville kunne holde deres mund selv om de skrev under på det osv osv osv.


    Jeg så også den udsendelse i tv og den rokkede også ved min tro om de havde været der eller ej..... men jeg tror efter lang tids overvejelse at de har været der

  • Quote

    Originally posted by master
    Jeg har stemt ja pga:


    Der er så mange menesker indvoldveret at hvis det var fup ville en eller flere menesker der har deltaget i dette fupnummer lade det sive at det var fup... jeg tror ikke alle ville kunne holde deres mund selv om de skrev under på det osv osv osv.


    Jeg så også den udsendelse i tv og den rokkede også ved min tro om de havde været der eller ej..... men jeg tror efter lang tids overvejelse at de har været der


    -de er måske blevet truet med noget virkelig alvorligt???


    tænk bare på HVIS USA indrømmede det IDAG??!!
    - de ville blive SÅ meget til grin, og folk ville blive SÅ skuffede som de aldrig har været før...ALLE ville simpelthen, nærmest HADE USA, hvis det kom ud...der ville opstår en mase splid og uroligheder...
    tænk over dette...
    det virker måske alligevel urealistisk at de ikke har været der, men det er jo en fejl de ALDRIG kan rette op på! de er simpelthen NØDT til ikke at indrømme det...!!


    det er jo også derfor man ikke får svar hvis man spørger folkene hos NASA...de er simpelthen NØDT til at undgå at tabe ansigt!!

  • Øhh, jeg/vi har haft gæster i dag til en børnefødselsdag hvor jeg lige fik tid til en længere snak med min far som er FE-mand. Mine tidligere oplysninger ang. Area51 er hermed bekræftet. Mht. USA´s månelanding var vi enige om mit tidligere postede synspunkt.


    Area51 er ikke så hemmeligt mere - tjek din din (Google)


    Syntes selve tråden er helt OK, da det altid er rart at høre andres synspunkter på et diskutabelt emne, men alligevel kommer der altid et eller andet dødsygt op.


    Well, Off Topic, men hvis månen nu er lavet at grøn ost, er der så nogen der vil sende et stykke af den til min nieces mus - også gerne til min MX700 ?(?(
    Hendes mus er af den levende slags...

  • Quote

    Originally posted by Bauner
    er der så nogen der vil sende et stykke af den til min nieces mus - også gerne til min MX700 ?(?(
    Hendes mus er af den levende slags...


    Det er en MX700 da også :))


    Min MX310 har ihvertfald sin egen vilje engang imellem ;)