Hvilken religion?

  • Quote

    Originally posted by scully


    Så har jo en grund til at gå til yoga og glo på en masse lækre kællinger :P:))


    Nå ja :))


    Han er jo også single ;) (ihvertfald det sidste jeg har hørt ;))

  • Quote

    Originally posted by scully


    Så har jo en grund til at gå til yoga og glo på en masse lækre kællinger :P:))


    He he... Det behøver man nu ikke en grund tid... Bare lidt tid. ;)


    Men min grund hvis man skal kalde den noget, er at alverdens religioner bygger på forbud imens Buddhismen bygger på måder man kan forbedre sit liv gennem selvindsigt..... For lige at være hurtig og skære det lidt hård af..... Det går jo dybere end det, men man er vel nød til at være lidt kortfattet nogen gange...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    He he... Det behøver man nu ikke en grund tid... Bare lidt tid. ;)


    Men min grund hvis man skal kalde den noget, er at alverdens religioner bygger på forbud imens Buddhismen bygger på måder man kan forbedre sit liv gennem selvindsigt..... For lige at være hurtig og skære det lidt hård af..... Det går jo dybere end det, men man er vel nød til at være lidt kortfattet nogen gange...


    Ok, fair nok grund..


    Kom lige til at tænke: lever du så uden jul?

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Jeg seriQst på INTET.. Nej!


    Vis jeg var pludselig landet ude på en øde Ø, med intet mad, drikke, eller håb.. Ville jeg ikke begynde at bede til gud nej..


    Hvorfor ikk????


    Gud kommer da og redder dig :D ;) :))

  • Quote

    Originally posted by cla
    Ok, fair nok grund..


    Kom lige til at tænke: lever du så uden jul?


    Om jeg lever uden jul ?... Så vidt mulig ja. Julen siger mig ikke noget af mange årsager... Dog holder jeg nogen gange jul med et par familiemedlemmer for deres skyld...


    Personligt siger det mig ikke en skid. Fejre at en gut er død for 2000 år siden ?... Som jeg ikke kender ?... og ikke tror på ?... i dont think so... og maden? Flæskesteg?.. Ad..


    And spiser jeg også til hverdag, så det er der ikke noget specielt over... Gaver får folk når det passer mig og intet andet... ;)

  • Quote

    Originally posted by scully


    Så har jo en grund til at gå til yoga og glo på en masse lækre kællinger :P:))


    MAX LOL! Somom Yoga og Budd.. har noget med hinanden at gøre! Mega-LOL 8o


  • Er det ikke svært at: "Du må ikke dræbe eller skade hvilket som helst levende væsen på denne jord!" i visse situationer ;)

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Er det ikke svært at: "Du må ikke dræbe eller skade hvilket som helst levende væsen på denne jord!" i visse situationer ;)


    "Du må ikke bedrive hor" .... Er det ikke svært at tage i byen og score ?... :))


  • Ok...


    Man er faktisk ved at samle så mange blodprøver ind som overhovedet muligt for at fastslå om jesus har levet :D


    Jeg glæder mig til at se resultatet ;) :


    JESUS HAR IKKE LEVET

  • Quote

    Originally posted by cla


    Hvorfor ikk????


    Gud kommer da og redder dig :D ;) :))


    L0L, :))
    Den fulde sejler den glor min store bål og rapportere til "the rescue" redder mig ;) ingen andre.. Selvmord er også en lettere tanke 8o


  • Lyder underholdende... :))

  • Quote

    Originally posted by Noobie


    Oohh yeah! ;)
    Skal lige huske dem, (er btw ikke Budd..')


    He he... Det er jo det... ;) ... Bare fordi man er kristen betyder det ikke at man ikke gå ud og boller til højre og venstre... og bare fordi man er buddist, så betyder det ikke at man ikke klapper en flue her og der. ;)

  • Quote

    Originally posted by cla
    Et fuldstændig sindssygt stort projekt!


    Se'fø'li' startet i USA :))


    he he ja...


    Så er problemet jo bare at han er omtalt i andre religioner og derfor med god sansynlighed har levet... men folk har det jo med at overdrive, så de der sjove ting gutten har lavet er jo nok opfundet da folk har brug for at tro på noget... og nu er biblen jo skrevet udelukkende af mænd... vi ved jo alle hvordan vi beskriver ting vi godt kan li. *G* :]

  • Er syntes lige man burde se realistisk på det:


    Selvfølgelig har en fætter snakket med "gud", og skillet "den røde hav" ved hjælp af råb og en stav, og reddet et helt folk fra en HÆR.. Og fået frøer til at regne ned fra himlen, og lave alt vand i verdenen om til blod 8o8o8o


    Yeah right, who gives a fuck?! X(

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    he he ja...


    Så er problemet jo bare at han er omtalt i andre religioner og derfor med god sansynlighed har levet... men folk har det jo med at overdrive, så de der sjove ting gutten har lavet er jo nok opfundet da folk har brug for at tro på noget... og nu er biblen jo skrevet udelukkende af mænd... vi ved jo alle hvordan vi beskriver ting vi godt kan li. *G* :]


    Jeg tror personlig biblen er opstået sådan her:


    Et lille barn til sin far "Faaaar, hvordan kom det første menneske?"
    Faderen tænker sig om og siger "øøøh, det var gud...."
    "Faaaaar, hvordan blev jorden så lavet?"
    "det var også gud"


    OSV. OSV. OSV.


    Det lille barn har så blæret sig i børnehaven med sin viden og historien har så spredt sig......


  • Fed teori.. meeeen.. ej, lev i troen :))


    btw: Gad egentlig godt have 100 kr. for hver bibel der er solgt på verdens plan! ;)