Mig og hotfifty har begge problemer med at tweak laver flash fejl, og ville derfor høre om der (er der jo nok) der har dette problem?

Flash fejl på tweak?
- teko
- Lukket
-
-
Har ikke oplevet noget, bruger Firefox2
-
Jeg har stemt "nej" da jeg ikke oplever disse problemer mere. Gjorde jeg dog på et tidspunkt som også står i de andre tråde der har været angående dette topic.
QuoteOriginally posted by nano
Har ikke oplevet noget, bruger Firefox2Det har intet med sagen at gøre om man bruger IE eller FF.
-
Jeg har ikke oplevet nogle fejl
-
Originally posted by GrillRotten
Jeg har stemt "nej" da jeg ikke oplever disse problemer mere. Gjorde jeg dog på et tidspunkt som også står i de andre tråde der har været angående dette topic.Har ikke set de tråde, men så er det ikke kun mig
-
Prøvet re-install af flash ? - og ellers naturligvis sørget for at alt er up-to-date.
-
Får den HVER gang jeg er på tweak fra arbejde, hvor jeg bruger IE.
Herhjemme (Firefox) har jeg aldrig oplevet det. -
Jeg har ikke haft den siden jeg installerede IE7.. Nu må vi se om det bare var det
-
er det ikke det samme som min tråd her?
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=80046&sid=men jeg får det stadig kan jeg så sige
-
har også stadig flash fejl
-
Jo, det er den samme tråd, havde abre ikke set din, og det havde hot fifty vist heller ikke, så derfor denne pool
-
fejl med "up to date" ny installeret PC
om det så er IE6 eller IE 7 og nyeste flashhar prøvet med geninstall af flash men virker ikke
nogen der har "løsningen" ?
-
Min fejl kommer når jeg jeg trykker på et link på tweak.dk
altså et link som hører inde for tweak.dk
f.eks. på en overskrift ude i forum index, de forskellige knapper.. altså simpelthen hvergang den skal tænke...
P.S. sker kun engang imellem
-
Støder ikke på dem ret meget længere...
-
Jeg stødte på det for første gang igår.
Så jeg har stemt ja.
-
Originally posted by fhqwhgad
Får den HVER gang jeg er på tweak fra arbejde, hvor jeg bruger IE.
Herhjemme (Firefox) har jeg aldrig oplevet det.Også her, derhjemme no problem (Firefox), er ude ved nogen venner, der er den helt gal i IE.
-
Med Opera virker det fint, men med IE6+7 kan jeg højst være på Tweak 5min før det crasher pga. Flash...
Stemte derfor "ja"
-
Originally posted by Angelus
er det ikke det samme som min tråd her?
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=80046&sid=men jeg får det stadig kan jeg så sige
Og igen det samme som min, som der er linket til i din
Jeg oplever det faktisk oftest hvis jeg har flere vinduer åbne, og jeg lukker det ene, og en gang imellem når jeg trykker på et link på tweak.
-
Får den hver dag.. Pænt irriterende! Kører IE6 og HAR geninstalleret flash!
-
Jeg har også den fejl. Det er sjovt nok startet efter jeg opdaterede min flash player...?