• Nu er det sådan at jeg lige er flyttet over på et kollegie. Her kan vi hverken downloade, eller noget andet der ellers er sjovt at lave online. Det er nu ikke så meget at vi ikke kan downloade, det kan jeg sagtens leve foruden, men nu har jeg fast spillet poker nogle timer om dagen, i nogle år.
    Hver gang jeg prøver at connecte til enten et onlinespil eller pokerklient, kan den ikke oprette forbindelse.

Nogle forslag til en evt. løsning på problemet? (Hvis der findes en)

På forhånd tak!

• Det er generelt den typiske måde kollegier gør..

Kender flere kollegier der lukker en del porte af hensyn til DL osv. og det får man ikke nare lige sådan åbnet desværre..

Men prøv at tage en snak med dem alligevel :9xo

Originally posted by Happy^
    Skal du have hjælp? Så ring 112.

- Ja, sjovt.

Har før jeg skrev dette indlæg sendt 3 mails, ringet mindst 10 gange, men der bliver ikke svaret tilbage.

Originally posted by Racah

- Ja, sjovt.

Har før jeg skrev dette indlæg sendt 3 mails, ringet mindst 10 gange, men der bliver ikke svaret tilbage.

ik lide hans kommentar? så find på et bedre trådnavn næste gang ;)

Originally posted by origin

ik lide hans kommentar? så find på et bedre trådnavn næste gang ;)

Ehmm, forholder det sig nu ikke engang sådan at jeg mangler hjælp? Så er det da den oplagte overskrift.
    Jeg manglede konstruktive svar, ikke patetiske meningsløse svar.

Ehmm, forholder det sig nu ikke engang sådan at jeg mangler hjælp? Så er det da den oplagte overskrift.

Det er ikke, og det vil aldrig være den oplagte overskrift. Det forholder sig sådan, at de tråde uden en ordentlig overskrift rent faktisk er dem der får dårligst hjælp, og det viser sig jo også tydeligt her. Det vil derfor være en meget god idé at ændre den. Hvis du selv vil gøre det, kan du se hvordan her, og ellers skal jeg gerne hjælpe.

Derudover er der bare tilbage at ønske dig velkommen her på tweak.dk. Du har ikke fået den bedste velkomst af de andre, men du ved nu hvorfor. Ikke at det på nogen måde gør det okay at gøre sådan, og det skulle de andre også meget gerne være klar over.

• dette problem havde jeg også da jeg bode på skolehjem, du skal hente et program der hedder http tunnel. du betaler nogle $ og så åbner du programmet igen http tunnel og du kan DL og spiller online :D
    sgu gerne være lovligt.

Jeg tager pis på dig af den simple grund, at 99% af alle tråde herinde (off-topic ikke medregnet) er folk som har brug for hjælp.. Forestil dig alle tråde hedde "HJÆLP!!!!111oneone" - ej vel?
    Ja, jeg er måske provokerende, og du er også ny herinde - men læs reglerne, der står det ret tydeligt at du skal lave en ordenlig overskrift.