-2,50 på begge, bruger linser.

Bruger du briller?
-
-
-1,00 på hvert øje. Har kontaktlinser som jeg kan have i en måned af gangen. Det er squ dejligt. Det er slet ikke noget jeg tænker over i det daglige.
- Anders
-
Originally posted by Mikkel
Nope - ingen briller her. Sidst jeg fik foretaget synsprøve hos lægen, fik jeg det svar at mit syn var bedre end gennemsnittet.Men når jeg engang kommer længere op i årene, kommer jeg vel til det. Jeg er så ikke helt enig i at briller altid får personer til at se nørdede ud. Det afhænger efter min mening meget efter hvilke briller der er tale om, og selve personen de sidder på.
Dog tror jeg ikke briller ville klæde mig, så hvis jeg havde behovet ville jeg nok vælge at gå med kontaktlinser istedet.
Var ikke mange år siden jeg var til session og fik at vide, at mit syn også lå over gennemsnittet. Kan man måske ikke helt regne med, da man ofte kan "gennemskue" hvad der står på tavlen, blot ved at tyde det.
-
Jeps er en ægte brilleabe.
Bruger ca. 2,5 i styrke.
Mine briller er lige knækket på midten idag, på trods af, at jeg fik at vide, at de var af superstærkt titanium..
De er heldgivis ej 2 år, så garantien dækker.
Og nu bliver jeg til grin indtil en gang i næste uge, for ser totalt latterlig ud med nettobriller -
Næ. Har 6/6 syn på det ene øje og 6/3 på det andet.
-
Har brugt briller siden 2. klasse, og har i dag styrken før førerhund
-
Også briller her, siden så længe jeg kan huske. Vil dog nok give kontaktlinserne en chance igen i nær fremtid!
-
Originally posted by Burger
Har brugt briller siden 2. klasse, og har i dag styrken før førerhundHehe. Jeg har sgu ikke noget. Det er klart.
En af mine venner udtrykte sig ret fedt da han fik linser for ikke ret længe siden:
"det er sgu som at gå fra almindelig til HD" -
Jeg bruger ikke briller. Hvis jeg gik til en brillemand ville han næsten med sikkerhed sige, at jeg skulle have briller. Så det gider jeg ikke
-
Ja bruger briller, ikke kontaktlinser.
Har -0,75 på begge øjne.
-
Min øjenlæge siger jeg skal have briller, men da jeg går i folkeskole og kan godt klare mig uden gider jeg ikke have noget både fordi det er nedern at have briller og fordi at ens øjne bliver svagere af at bruge briller eller kontankt linser.
-
Originally posted by SaLtUm
Min øjenlæge siger jeg skal have briller, men da jeg går i folkeskole og kan godt klare mig uden gider jeg ikke have noget både fordi det er nedern at have briller og fordi at ens øjne bliver svagere af at bruge briller eller kontankt linser.Det var også hvad jeg sagde i mange år. Men det er en helt utrolig dejlig ting at kunne se hvad der står på tavlen uden at anstrenge sig, og kunne se gadenavne før man rent faktisk passerer gaden.
Har du fået målt styrken?
- Anders
-
Ser perfect, indtil vidre så ingen briller eller linser til mig
-
briller ja:) har -4.00 på begge øjne
-
ingen briller her. Så det er fint
-
Har briller, men nægter at bruge dem, kan ikke fordrage at have dem på..
Har heller ikke taget mig sammen til linser da jeg ser fint nok efter mit eget hovede ihvertfald.
Har -1.75 på venstre og +2.0 på højre..
Så burde jo nok gøre noget ved det
-
Kontaktlinser : - 5 / - 6 mener jeg det er.
-
Ja jeg bruger briller. Kan sku ikke lige huske hvordan mine styker er, bare at jeg ser dårligere på mit højre end med mit venstre øje.
-
Bruger ikke briller eller kontaktlinnser, er hældig man kan lave mange flere ting uden. Tror jeg skal til at have det, for nogle gange kan jeg have problemer med at fokusere på ting tæt på. Og når jeg har kigget på noget langt væk et stykke tid, går der lang tid før jeg kan se ok tydeligt tæt på.
DoGK
-
ingen briller her, men ned sat hørelse på højer øre med ca 70-90 %