1 on 1 on cs 1.6 ?

• Ja tweakers vi er 2 der gerne ville spille cs 1.6 mod hinanden..? Men vi kan ikke finde ud af det :) Vi har begge 2 steam og det hele men hvordan gøre man? Er der nogen her som kan hjælpe? :oops:

• bare sæt en dedicated server op på en af maskinerne og maxplayers til 2 i configgen.....mere er der ikke i det.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Vil lige sige at dedicated trækker for meget hvis du også selv spiller på serveren. Så heller New Game server "listen server". Så bare skriv "lan_0" så er den også brugbar til internet.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Originally posted by RAC
    Vil lige sige at dedicated trækker for meget hvis du også selv spiller på serveren. Så heller New Game server "listen server". Så bare skriv "lan_0" så er den også brugbar til internet.

Hvis jeg skal være helt ærlig forstår jeg ikke hvordan
    .. :boxed: Skal jeg lave en ny server eller skal jeg bare lave en New Game også skrive noget ind på Console? Har ikke så meget forstand på sådan nogle ting :S Gamer kun :D

• Hvis i sidder i hver jeres ende af landet (ect), så er det nødvendigt at gøre som f.eks. RAC skriver.

Eller.. En Dedicated Server er ikke nødvendigt.. men du skal stadig skrive "lan_0" i konsollen, for at den kan bruges på nettet. :)

Så skal du så bare lure din internet IP og give den videre til din m8, som så bare skal tilføje den i Favorites inde i Steam. :)

Vupti, så skulle det køre.

• Tak for hjælpen allesammen ;) Prøver lige så snart han er til stede :) Så er der rigtig forstået med jeg skal lave et nyt spil i Cs også åbne konsollen og skrive "lan_0" ?? Og derefter give ip adressen videre til m8 og bare spille derude af? :D

• var mest fordi at går man ind og laver dedicated så har man en rimelig gui der gør det nemt for helt nye at stille de ting der skal justeres .

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• i kan jo også bare (hvis i har hinanden på "Friends" bare joine den andens server ved at trykke "Join Server"

Processor : Core i7 920
    Mainboard : EVGA X58 3x SLI
    Memory : 12 GB Corsair XMS3 (6 x 2GB)
    Graphics : XFX GTX 285
    Monitor : Samsung 2233RZ
    Storage : 74GB Raptor, 1TB Samsung Spinpoint

• Når jeg skriver "lan_0" så siger den uknown command hvad gøre jeg?

Originally posted by the_man

Når jeg skriver "lan_0" så siger den uknown command hvad gøre jeg?

Fordi du skal skrive sv_lan 0 ;)

Intel Core 2 Duo E6850 @ 3.5 @ Cooler Master Hyper TX3
    Gigabyte P35-DS3
    Inno3D 8800GTS 320MB @ stock cooler
    2x 1GB Corsair TwinX PC6400 4-4-4-12
    OCZ PowerStream SLI-Ready 600W
    WD 250GB 7200rpm 16mb
    Antec P182

Originally posted by Reader
    Kan man ikke bare bruge Hamachi og så kører over lan?

Det prøvede mig og en m8 forleden dag da vi sku se om hamachi virkede....Det ku vi dog ikke få det til med steam, men andre spil virkede self. fint:)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2