Udfald Fullrate

• er der andre end mig der MEGET TIT i de sidste par aftener / weekender der oplever MEGET udfald på Fullrates ADSL modems??

mit ADSL Modem hopper fra med den DSL lampe, mellem hver 1-10 min og så er det som om den genstarter...
    damn jeg er godt træt af dem lige for tiden..

kan man hvis dette bliver ved (er stået på i 3 uger nu) så sætte mig under en eller anden form for lov, om at jeg så kan smutte for bindingsperioden??? for det her gider jeg godt nok snart ikke mere..

• sikker på dit modem ikke er defekt?

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by celfa
    sikker på dit modem ikke er defekt?

de siger det ikke er. og hver gang de har testet virker det fint.. men typisk kundeservice.. og de svare ikke til mig nu.. har ikke svaret siden onsdag.. dog mener de det er mit udstyr, som min egen router og mine computere.. men de forstår ikke at jeg kan jo se det på DSL linjen, plus at vores telefon dør samtidig..
    men de tester jo også kun når det virker. men altså jeg ville bare høre om andre har dette problem..

• For at 100% udelukke at det er dit udstyr så lad modemmet stå tændt uden noget udstyr, andet end måske telefonen.

Udsving? (Det er der sikkert)

Prøv så uden telefon, KUN modemmet.

Udsving?

• jeg ved godt det kunne være min router.. men nu har jeg testet med pings ud, både til router og til deres side.. og når disse udfald starter, ja så har jeg ca 40% til dem og 98.5 til min router.. og jeg har prøvet uden min egen router.. og stadig samme problem..

• Det har kørt fint her, udover en central fejl i fredags.. Men der røg tdc kabeltv også, så tvivler på det var dem..

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

Originally posted by teko
    Det har kørt fint her, udover en central fejl i fredags.. Men der røg tdc kabeltv også, så tvivler på det var dem..

ok, hvilken central køre du på???

• Aner jeg faktisk ikke :O Men en eller anden på amager.. Syns dog det lyder som om din router/modem er gået kold..

Lian Li V2000B - HX1000W
    måske en MD20 til salg

Originally posted by teko
    Aner jeg faktisk ikke :O Men en eller anden på amager.. Syns dog det lyder som om din router/modem er gået kold..

gætter jeg også på.. men fullrate vil bare ikke erkende at det er deres udstyr den er gal med.. og det har de nu være ca 1½ uge om at finde ud af.

• Underligt, da mit modem ting røg, kørte jeg bare ind til dem samme dag og fik en ny..

Lian Li V2000B - HX1000W
    måske en MD20 til salg

Originally posted by puma99dk|
    mon ik det kan være din router Firedog og fullrate's som ik kan arbejde sammen?

jamen som jeg skriver, hvorfor skulle det køre fint i 2 måneder og så gå galt??
    hvorfor skulle min telefon gå død?? hvorfor sker det så også når jeg slet ikke har min router til?? jeg kan tage alt fra på deres router og kun have DSL til og strøm.. og så falder den ud..

Originally posted by Firedog

jamen som jeg skriver, hvorfor skulle det køre fint i 2 måneder og så gå galt??
    hvorfor skulle min telefon gå død?? hvorfor sker det så også når jeg slet ikke har min router til?? jeg kan tage alt fra på deres router og kun have DSL til og strøm.. og så falder den ud..

oki så kan det være måske "Time-out" er slået til i routeren hvis det findes eller har du prøvet med en software opdatering måske det vil hjælpe og hvis ik så ska du ha en ny router fra fullrate så må der jo være fejl i den...

• Har samme problem med en 10/2 linie hos dem.
    Fik for nogle uger siden en ny router tilsendt (først efter jeg havde sagt op kontaktede de mig og tilbudte mig en ny router) hvorefter det blev væsentlig bedre...i en periode.

Nu er det ved det samme igen. Det er mest om aftenen (mest belastning) og det får en til at tro at de ikke har kapacitet til deres kunder. De siger at de er ved at kigge på min forbindelse...men de finder sikkert intet da det er mest om aftenen.

Håber de finder fejlen...medmindre det er en generel fejl hos dem. Ellers skifter jeg...havde telia før og det var klippestabilt.

edit: det er super ufedt når man spiller bf2....grrrrr

• ja i weekender og om aften.

det er super UFEDT når man spiller dota (og man bliver normalt kaldt leaver og bliver derfor smidt på deres not wanted liste..)
    men bare jeg sidder og surfer kan jo ikke engang lade sig gøre.. jeg ringer til dem for det kan simpelhen ikke være rigtigt.

• nå nu snakkede jeg med en som i hvert prøvede at gøre noget.. nu satte de forbindelsen ned til 5/1 da der var støj.. så sagde han jeg skulle prøve at se om det hjalp.. håber jeg. .men kan også være vores håndværkere der gør dette..
    bare utroligt der skulle gå 1½ uge før der var en der gad at se på DERES ting.. :) men nu venter jeg spændt på at få det testet :)

Originally posted by Firedog
    nå nu snakkede jeg med en som i hvert prøvede at gøre noget.. nu satte de forbindelsen ned til 5/1 da der var støj.. så sagde han jeg skulle prøve at se om det hjalp.. håber jeg. .:)

Har været i gennem den...fra 20 til 10...hjalp i starten ikke i længden X(

Originally posted by DC-Freak

Har været i gennem den...fra 20 til 10...hjalp i starten ikke i længden X(

det kan jeg så også sige. .hjalp IKKE en skid. gal jeg snart bliver gal i skrallen altid her ved en 9 tiden det begynder !!!