...kom lige til at tænke på om en fængselscelle er større end mit 12m2 kollegieværelse... nogen der har været inde at sidde - eller bare ved det?
hvor stor er en fængsels-celle typisk?
-
-
Jeg har kun været på rundvisning i Herning Arrest og der er cellerne i hvert fald mindre end 12 kvm.
-
http://www.dr.dk/Regioner/Aarh…imi/2006/03/06/174237.htm
Quote12 kvadratmeter med eget bad og toilet, køleskab, seng, skrivebord og indbyggede skabe. Det kunne lyde som et hotelværelse, men er i stedet en celle i det nybyggede Statsfængslet Østjylland, som indvies til oktober.
QuoteDe indsatte bytter de seks kvadratmeter usle celler uden rindende vand og med små højtplacerede vinduer ud med dobbelt så store lyse celler uden tremmer. Og som de eneste i et dansk lukket fængsel får de indsatte eget badeværelse, så de slipper for at ringe efter personalet om natten.
-
Jeg har været inde og ruske ... og Cellerne er altså ikke ret store.. vi snakker seng, skab, håndvask. slut prut finale. og så er der typisk plads til et 14" tv du kan sidde og glo på 24 timer i døgnet, og så kan du ellers trykke på en ringklokke hvis du ska skide eller pisse og så går der nogle timer før de kaffefede vagter gider lette røven og komme og lukke en ud... i åben fængsel er cellerne så lidt større, og det er friheden bestemt også..
Kan kun sige, hold dig væk fra spjældet, det er hverken sjovt spændende eller sejt.. det er dumt idiotisk, tidsspilde og nedværdigende.
-
ok... så ved man det
-
Originally posted by XaVieR
Jeg har været inde og ruske ....Så kommer det gyldne spørgsmål - Hvorfor..!?:D
Jeg undskylder på forhånd hvis det er for meget OT..
-
Omkring 6-7 m^2. Ihvertfald i visse åbne fængsler.
-
Spørg Raller !
just kiddin :p hehe
-
Originally posted by CarStone
Spørg Raller !just kiddin :p hehe
Nej nej, jeg er hurtig som en ninja
. De fede landbetjente kan jo ikke fange mig
-
Originally posted by klovnemanden
Så kommer det gyldne spørgsmål - Hvorfor..!?:D
Jeg undskylder på forhånd hvis det er for meget OT..
Tjaaa det er jo så sagen uvedkommende..
-
Originally posted by xenon
...kom lige til at tænke på om en fængselscelle er større end mit 12m2 kollegieværelse... nogen der har været inde at sidde - eller bare ved det?Du overvejer måske om det bedre kan betale sig at indlogere sig i en celle istedet for kollegiet?
-
Originally posted by JuiCe
Du overvejer måske om det bedre kan betale sig at indlogere sig i en celle istedet for kollegiet?
det skulle man da næsten tro
-
Originally posted by gonlaa
det skulle man da næsten tro
Jeg får mere tanken at han er ved at skulle brokke sig over sit kollegie, og han så vil sige at hans værelse er mindre end i fængslet
Bare hva der ruller rundt oppe i min knold
Mvh Mads
-
Originally posted by Sensation
Jeg får mere tanken at han er ved at skulle brokke sig over sit kollegie, og han så vil sige at hans værelse er mindre end i fængslet
Bare hva der ruller rundt oppe i min knold
Mvh Mads
Var os min første tanke men synes det andet var lidt sjovere
-
Rigtigt nok, men den var taget;)
Mvh Mads
-
Originally posted by xenon
...kom lige til at tænke på om en fængselscelle er større end mit 12m2 kollegieværelse... nogen der har været inde at sidde - eller bare ved det?Hvorfor dog...... vil du da vide hvor meget gulvtæppe du skal have med:-)
-
Originally posted by Sukkerfar
Hvorfor dog...... vil du da vide hvor meget gulvtæppe du skal have med:-)
Nej. Han har tænkt sig at lægge nye fliser -
Originally posted by Sukkerfar
Hvorfor dog...... vil du da vide hvor meget gulvtæppe du skal have med:-)
QuoteOriginally posted by Freakshow
Nej. Han har tænkt sig at lægge nye fliserHahaha hvor i skøre...
-
tror bare du skal være glad for de 12 km2 og din frihed
-
Originally posted by nonsens
tror bare du skal være glad for de 12 km2 og din frihed
12 km2.. sådan en lejlighed vil jeg også ha da, ville tage en uge at komme ud i køkkenet