Støvproblem

• Hej Tweakers!

Jeg har et problem med støv på mit værelse. Det kommer og kommer altid, ret belastende. der går ca. en dag fra jeg har støvet af/ støvsuget til det kommer igen i store mængder.

Nu er jeg træt af at støve af ( :))), findes der ikke en bedre løsning på støvproblemer?

På forhånd tak.

• Joh, få dig en kæreste der godt kan li at gøre rent ;)

Ud over det, så fjern ting der støver ... Tøj fra gulvet ... gulvtæppet ... Dyr ... osv ... :))

Ud over det, så kommer støvet jo hurtigere i rum der er små hvor man opholder sig meget. Hvis du får dig en lejlighed for dig selv der indeholder mere end ét rum, så vil du finde ud af at den lejlighed ikke bliver støvet til lige så hurtigt som dit værelse hjemme hos din moar og far ...

Men skal ikke sove i ramme rum som computeren. Den skal have sit eget rum såvel som sengen skal have sit eget rum ;)

Originally posted by Humpeligimp
    Solbriller. Så lægger du ikke mærke til det :T

Næ ikke før der kommer røg op fra kabinettet, han udvikler støvallergi, eller hele rummet bare står flammer :crazyeyes:

Støv består at nogle pænt klamme ting, så det er fandme ulækkert hvis man ikke gør rent.

En luftrenser vil hjælpe på indeklimaet, men kan IKKE erstatte rengøring!!!

• hader støv specielt da jeg elsker farven sort og et lag støv er ikke noget man kan skjule sådan lige.... så frem med støvklud og støvsuger, lufte ud er det jeg bliver nødt til at gøre. ;)

• Haha hvad I dog ikke finder på!
    Især dig Grillrotte! Ahh jeg har det nu godt hjemme hos min moaar og faar :))

Hmm ja støv er nasty og man skal så bare gøre rent hele tiden, øv :crazyeyes:

Originally posted by GrillRotten
    En luftrenser vil hjælpe på indeklimaet, men kan IKKE erstatte rengøring!!!

Hvad er det for nogle luftrensere der renser noget som helst. Jeg har aldrig set andre end nogle som bare gør at man ikke kan lugte evt gener i luften - de fleste går dette ved at hælde ednu mre lort ud i lokalet som bare lugter kraftigt af roser eller lign. Det giver jo absolut intet.

/ask

• Bare feje det ind under gulvtæppet ? Den metode har jeg brugt utallige gange :P
    Og som Grill siger, en kran med rengøringvanvid eller sans for det.. Du kunne evt. gå rundt på samtlige gymnasier og holde udkig efter rengøringsdamerne :))

Ej, den gamle laver en coktail i en sprayting til støv på reoler, tv, højtt., borde, plakater osv. - og så lige med en klud, så er den sg hjemme. Og self skal der støvsuges engang imellem.