sjove drukhistorier

  • NÅH! nu syns jeg vi må have noed afveksling fra al den computer snak, og jeg starter med et godt ekempel her syns jeg selv....emnet er som sagt:


    sjove drukhistorier


    har du ikke en eller flere historier eller situationer fra de har været stive, at fortælle om, som i bakspejlet faktisk har været ret komiske... vær ikke bange for at fortælle... ALLE har jo lavet noed dumt og vær heller ikke bange for at vi andre ik syns det er sjovt...


    jo flere historier desto bedre ;)


    fortæl fortæl fortæl fortæl fortæl fortæl fortæl fortæl

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk
    Det sjoveste jeg har prøvet er en hel dag jeg overhovdet ikke kan Huske noget af.......................


    hvordan kan den så være sjov? :))

  • Vi har jo alle nogle skeletter i skabet og her er et par af mine:
    Fyldte springvandet på Karl Joan, Oslo med skumvædske.
    Vågned stang-stiv på en gågade i Stavanger iført fuld paradeuniform.
    Vågnet med en burger i lommen ?(?(
    Klokken er 20:19 og du er anholdt.....
    Dagen efter: "Hvem fanden har lagt en lolittadukke i min seng ?(
    Eller den med telefonen der ringer: "Tak for i går". Øhh, hvor var det lige jeg var henne ?(
    Måske også den hvor jeg måtte ned og hente en avis for at se hvad landskampen endte, selvom vi havde været i Parken aftenen før.


    Men den fedeste jeg har hørt stammer fra en gammel ven (hollænder):
    I´ve never slept with a ugly woman, but I´ve woked up with a few...

  • øhhh jeg drikker da aldrig!!! :]


    altså ikke at jeg kan huske :))


    ej har da også prøvet lidt af hvert..
    det værste var nok første gang jeg gik på druk hos min fætter, der var by fest i byen så der skulle drikkes, men dum som jeg var havde jeg: 1. ikke spist aftensmad 2. var på medicin (1500 gram pencilin aften og små 1000 gram morgen :rolleyes:) også røg der ellers bare ned. drak 8 øl som jeg kan huske, så er der alt det jeg ikke kan huske :O... inden jeg tog hjem næste dag havde jeg kastet op 13 gange eller sådan noget... ret pinligt :O... men har aldrig været så stiv siden, men må nu indrømme at det var pænt sjovt :D


    en anden jeg stadig huske tydeligt (håber ikke at min familie læser det her :D)


    jeg var til fest hos en veninde sammen med kæresten (det skal lige siges at jeg nemt bliver lidt jaloux :( ) hvor der var en jeg vidste ville lægge an på MIN pige, det startede nu fint nok, så regnede ikke med at der ville ske noget, men så begyndte jeg at drikke rent sprut (ups) og efter noget tid kom jeg op og skændes med ham der lagde an på min kæreste (en på 26 som ville havde min kæreste på 17... manden er syg i hovede) nå men jeg blev smidt ud fra festen men måtte ikke selv køre hjem så efter 30 minz skænderi med min kæreste's bror og et par andre fik jeg endelig mine fucking nøgler til min scooter og fik lov til at køre... jeg skred for jeg gad bare ikke være der længer, kørte ca. 200 meter hvor jeg så satte mig ned for at slappe lidt af og fik skrevet til kæresten som var blevet at hvis hun ville kunne hun fandme køre mig hjem, der gik 10 minz så kom hun men lige efter hende kom spassern og jeg var næsten kommet op at slås med ham. det hele endte dog med at hun kørte mig hjem og bagefter skulle hun hente ham..


    ja det er nok det væreste jeg har oplevet..


    nogle bedre??


    fuck et langt indlæg

  • Quote

    1500 gram pencilin aften og små 1000 gram morgen



    say what damn du må ha været syg 1.5kg pencilin om aften og 1kg om morgen...................sikker på det ikk var milligram

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • En veninde var i byen. Senere på aftenen gik hun
    ud på dametoilettet, hvor en mand pludseligt kom
    brasende ind og overfaldt hende. I desperation hentede
    hun en knytnæve helt omme bagfra og plantede
    den lige i trynen på ham.
    Da politiet kom, lå manden på gulvet og var bevidstløs :))


    Another one.
    En veninde var i byen og fik for meget at drikke.
    Hun syntes det var sjovt at gå helt ude på kajen.
    Pludseligt fik hun overbalance og faldt i vandet og
    kunne ikke komme op igen. Falck kom og reddede hende
    og politiet kom også.
    Hun fik en regning fra Falck på 600 et eller andet
    og en bøde fra politiet på 350 kr.
    Begrundelse for bøden: Der er badning forbudt i havnen :))


    Edit: Det er sande begivenheder ;)

  • den gang jeg gik på rander's tekniske skole. Jo det er fest hver torsdag, og weekend. en dag jeg havde fået nok, men ikke rigeligt ;) at drikke. skulle jeg på toilet, og jeg stod og hælte vandet fra samtidig med jeg skrev en SmS, og lige i det jeg trykker lidt for hård på send, glider min dejlige 3410 ud af hånden og ned i det naturligt- varmede vand... jeg går hen til båsen ved siden af og spørger om han ville tjæne en 50'er. det ville han da. og jeg fik fanme manden til at hente min telefon op igen :D. og den køre stadig den dag idag..


    p.s. jeg har vasket den :P

    A64 3500+
    A8V deluxe
    200 Gb sata
    6800 gfx
    1gb giel

    Rettet en gang, sidst af CrazY ().

  • Quote

    Originally posted by CrazY
    den gang jeg gik på rander's tekniske skole. Jo det er fest hver torsdag, og weekend. en dag jeg havde fået nok, men ikke rigeligt ;) at drikke. skulle jeg på toilet, og jeg stod og hælte vandet fra samtidig med jeg skrev en SmS, og lige i det jeg trykker lidt for hård på send, glider min dejlige 3410 ud af hånden og ned i det naturligt- varmede vand... jeg går hen til båsen ved siden af og spørger om han ville tjæne en 50'er. det ville han da. og jeg fik fanme manden til at hente min telefon op igen :D. og den køre stadig den dag idag..


    p.s. jeg har vasket den :P


    looool - god historie!!

  • Quote

    Originally posted by sehested



    say what damn du må ha været syg 1.5kg pencilin om aften og 1kg om morgen...................sikker på det ikk var milligram


    looooooool!!! 2,5kg penicilin??? shit...det må have været noed af en sygdom...!!!


    btw. .....så havde han sq da været død....! ;)

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben


    looooooool!!! 2,5kg penicilin??? shit...det må have været noed af en sygdom...!!!


    btw. .....så havde han sq da været død....! ;)


    kan godt være at det var milligram.... er længe siden... men det slog godt igennem... billig måde at blive fuld på :D


    EDIT: sygdommen hed agne (eller hvordan det nu staves) kom på en anden kur bagefter hvor jeg ikke måtte drikke i 6-7 måneder... se det var SUR R*V!!

  • Quote

    Originally posted by silver


    kan godt være at det var milligram.... er længe siden... men det slog godt igennem... billig måde at blive fuld på :D


    EDIT: sygdommen hed agne (eller hvordan det nu staves) kom på en anden kur bagefter hvor jeg ikke måtte drikke i 6-7 måneder... se det var SUR R*V!!


    ...måtte ikke drikke i 6-7 måneder???


    det er da ikke en kur...


    -det er da livsfarlig tortur!!!


    hehe.... :))



  • ja... var ved at gå i braderne flere gange... det er altså slemt at skulle holde sig fra flasken... især når man er 14-15 og lige har fået lov til at drikke..


    men som min bror siger: forlænget weekend? jeg ender sq med at blive alkoholiker (eller hvordan det nu staves)
    JEG stemmer på forlænget weekend :D... så kan vi dansker jo beholde vores rekord i at drikke mest... SKÅÅÅL!!!!!! :)) :T


    EDIT: de forbanede skole tastature... de kan kun lave stave fejl :P

  • hmm ved at være lang tid siden .. men havde købt en flaske vodka.. skulle til noget fest ting og jeg regnet med at finde en eller anden som ville være med på en halvpart .. det var der ikke .. så blev jeg jo nødt til at drikke lortet ... gik meget godt .. havde det total sjovt den første ½time .. så blev jeg mere og mere stiv.. kravlet rundt i jord og lagde an på nogle skumler piger :S


    kan ikke huske mere end korte flash hvor mine forældre giver mig saltvand for at få mig til at kaste op .. :D


    næste morgen vågner jeg op og min ene albue er smadret af sår :D fra min kravle tur ..


    og jeg får fortalt at jeg har hængt over et hegn indtil de gamle kom og hentet mig ..


    heldigvis har jeg lært noget af det .. jeg drikker ikke mere Vodka


  • lol - sikke en historie...:D


  • He he jeg har faktisk oplevet 99,999% det samme bare med bacardi strawberry, det drikker jeg ihvertfald aldrig mere, jeg får det næsten dårligt bare ved smagen af det.... føj føl føj! :D