Min første pvp movie :D

• Hej alle...

Jeg er ved at sammensætte min første pvp film. har fået optaget en masse scener i WoW, og jeg har sat dem sammen i Sony Vegas, lagt musik ind osv.. Men hvordan skriver jeg tekst i filmen? Altså fx hvis jeg vil ha skrevet nogle små sætninger til nogle klip.. hvordan gøres dette?

Og hvilket program skal jeg bruge til at konvertere klippene med så de stadig er i god kvalitet?

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

Originally posted by Renegade
    Hej alle...

Jeg er ved at sammensætte min første pvp film. har fået optaget en masse scener i WoW, og jeg har sat dem sammen i Sony Vegas, lagt musik ind osv.. Men hvordan skriver jeg tekst i filmen? Altså fx hvis jeg vil ha skrevet nogle små sætninger til nogle klip.. hvordan gøres dette?

Og hvilket program skal jeg bruge til at konvertere klippene med så de stadig er i god kvalitet?

Render as i Sony Vegas med de rigtige indstillinger og Codecs.

Originally posted by HuleFanden

Render as i Sony Vegas med de rigtige indstillinger og Codecs.

Kan programmet også konvertere de enkelte klip? For når man "render as" så laver den jo bare alle klip til en film... Tidligere brugte jeg Any video Converter til at få klippene til at fylde mindre, men hvordan gøres det i Sony Vegas?

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler