Kronprinsen skal giftes!

  • Quote

    Originally posted by tankabbot
    Meget bedre!!! Helt enig!


    Og så har hun bevaret den gode stil fra Alexandra, nemlig at lære dansk!


    tankabbot


    Ja det kunne Prins Henrik godt lære noget af.... men jeg tror at han aldrig kommer til at tale "ordentligt" dansk :D

  • Nej.. Det er for sent for ham at lære det...


    Men er det bare mig, eller har de to tøser klaret at lære dansk pænt hurtigt.. Altså.. Alex snakker sku næsten bedre dansk end jeg gør... :D Respekt til det.. Helt klart..

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Nej.. Det er for sent for ham at lære det...


    Men er det bare mig, eller har de to tøser klaret at lære dansk pænt hurtigt.. Altså.. Alex snakker sku næsten bedre dansk end jeg gør... :D Respekt til det.. Helt klart..


    Helt klart respekt for det, det er fandme godt gået synes jeg også....

  • Quote

    Originally posted by Pedro


    Ja det kunne Prins Henrik godt lære noget af.... men jeg tror at han aldrig kommer til at tale "ordentligt" dansk :D


    hvad der er endnu være er at Richard Møller Nielsen , som er født dansker taler dansk endnu dårligere end prins Henrik , det er sgu da for ringe ;)

  • Quote

    Originally posted by tankabbot
    Det var fandme på tide.... Gad vide om det er Mary Donaldson han præsenterer til offentliggørelsen den 8 oktober eller han har fundet en ny igen igen :D


    Kilde: http://www.bt.dk


    tankabbot


    spørg mig lige om jeg er ligeglad?


    hehe


    kongehuset...wow...en flok der er født med en sølvske i munden...


    lidt misundelig er man vel altid :rolleyes:

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk
    hvorfor skal de helt om på den anden side af jorden for at finde tøser er de danske SÅ slemme.............................. ;)


    Tjaa.. Det kan jeg kun sige ja til...
    Jeg har fundet min i Argentina.. Og det er da også pænt omme på den anden side.. :D

  • Tillykke til Frederik og Mary. Kewl nok...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Pejsen, din avatar stemmer da vist ikke helt? ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • jaaaaaahhh...prinsen skal giftes....wouw...så må vi hellere være glade og fejre det og tjuhej tjuhej...


    ....øøøh nej?


    hvad kan kongehuset? ingenting...de er ikke blevet kendte for noed de har opnået eller gjort, for hvad kan de? NADA....


    "jamen de tager jo til fattige lande og hjælper de små børn..."
    -NEJ DE GØR EJ???
    de tager på ferie, hvor de håber på at kunne være i fred...det er kun alexandra der gør den slags, men det er jo fordi hun selv kommer fra sådan et land, (indtil kr-prinsen købte hende for en slik ;) )


    og så ham Henrik...lol...han er nok den syge whiner!
    "whuaaaaahh....min egen søn må ik bestemme mer' end mig whuaaah....nu flytter jeg hjem til mor gør jeg *snøft*" (selvom hun ik findes...) :]


    det eneste prins han er, er sq da en f***ing tudeprins! ;(;(;(


  • Ja, lad os afskaffe monarki, og afbrænde Amalienborg med det samme?? :rolleyes:8o

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • LOL :))

  • Tja, det er da nice at kronprinsen endelig skal giftes - det var da også på tide. Men jeg må indrømme, at det ikke har den vilde interesse. Faktisk er monarkiet kun til for "hyggens skyld", hvis du spørger mig. Jeg har det fint med det (vi smider alligevel så mange penge ud, på alt muligt lort alligevel) - men jeg gider bare ikke den enorme mediestorm bagefter.

  • Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab..............





    Prinsen skal giftes - og der er skyer på himlen i Østtimor - de to ting er i mine øjne lige interessante........... :] :] :] :] :] :] :] :] :]