Har faktisk gået og tænkt på dette i lang tid. Man høre jo både gode og dårlige historier om alle firmaer, men jeg ville gerne se i tal, hvad man helst køber hos
I kan vælge op til 3 forskellige butikker.
Stem
Har faktisk gået og tænkt på dette i lang tid. Man høre jo både gode og dårlige historier om alle firmaer, men jeg ville gerne se i tal, hvad man helst køber hos
I kan vælge op til 3 forskellige butikker.
Stem
ja jeg køber stortset kun hardware og software i shg.dk
du har skrevet getmore på 2 gange
Da jeg kun må stemme på tre har jeg stemt følgende:
Handler dog også andre steder. Af dem på listen kan nævnes BJ Trading og PRC Data. Synes dog der mangler en valgmulighed i stil med "Andre" for der er sikkert en del der handler andre steder end dem der er nævnt.
QuoteOriginally posted by Burger
Da jeg kun må stemme på tre har jeg stemt følgende:
- IT Butikken
- SHG
- Midtdata
Handler dog også andre steder. Af dem på listen kan nævnes BJ Trading og PRC Data. Synes dog der mangler en valgmulighed i stil med "Andre" for der er sikkert en del der handler andre steder end dem der er nævnt.
hey burger havde jeg også skrevet, men glemte åbenbart at gemme den, som den sidste.. kan du rette den ene getmore til andre?
QuoteOriginally posted by mrflashbag
hey burgerhavde jeg også skrevet, men glemte åbenbart at gemme den, som den sidste.. kan du rette den ene getmore til andre?
Det er hermed gjort
Jeg har handlet min stationære i PRC Data og en Zepto 6214W hos Computersalg (...som så blev stjålet).
Kun Midt Data da jeg selv arbejder der
Altid shg.dk hvis muligt.
PRC Data
eGo Hardvare
Cybercomputer
Og HS Data Service
Alle med SUPER service!!!
Hovedsageligt SHG... Fin service.
SHG :hb:
Hovedsagligt SHG og Midt-Data...
SHG.dk i næsten alle tilfælde.
Bruger, hvis muligt, shg og midtdata, men har aldrig haft dårlige oplevelser med nogle køb andre steder.
Ud fra den liste svarede jeg SHG. Kommer dog også an på hvad for noget hardware der er tale om og hvor travlt jeg har
Shg er min favorit!
Andre:
Proconsult i Odense, synes det er lidt nemmere at slippe for at sende frem og tilbage hvis er problemer med de ting man køber.
Handler oss næsten altid i shg, da jeg selv arbejder der:P
It-butikken har altid været topproffesionelle, så det er klart min favorit. Derudover SHG, Midt-data, BJ Trading (de har tit gode priser - og selvom deres side ligner lort rent ud sagt, så kører det hele sgu i olie derinde).
Derudover bruger jeg Zimmerman til alt, hvad der hedder videokameraudstyr.