Hey
Er der nogen af jer unge mennesker (22 år), der skal ud og rejse til sommer og hvor?
Jeg står og skal til Thailand i 4 uger og backpacke men min kammerat i Juni/Juli måned. Nogen der står med samme overvejelse?
Hey
Er der nogen af jer unge mennesker (22 år), der skal ud og rejse til sommer og hvor?
Jeg står og skal til Thailand i 4 uger og backpacke men min kammerat i Juni/Juli måned. Nogen der står med samme overvejelse?
nu regner jeg med, at 17 år også hører under "unge mennesker" nå, men jeg skal ihvert fald til Paris i 1½ uge... første gange jeg skal derned, så det burde blive nice!
QuoteOriginally posted by Poco
nu regner jeg med, at 17 år også hører under "unge mennesker"nå, men jeg skal ihvert fald til Paris i 1½ uge... første gange jeg skal derned, så det burde blive nice!
Paris er en rigtig flot by, så det kan du sagtens glæde dig til
Selv, så skal jeg formodentlig ikke nogen steder.
Jeg tager 6 uger til Sydkorea - hvis alt går efter planen...
Fedt. Paris er super sejt! Nattelivet er i top!
Jeg glæder mig til Thailand. Var der sidste år med 2 venner, men nu er vi kun 2. Man kan stort set gøre alt hvad der passer en dernede.
QuoteOriginally posted by Macimuz
Paris er en rigtig flot by, så det kan du sagtens glæde dig til
Selv, så skal jeg formodentlig ikke nogen steder.
yeah, mange spændende ting at se der... tror (desværre :$) ikke det bliver til nogen fester o.l. eftersom jeg ikke kender nogen unge på min egen alder i Paris (og det er jo klart federe at gå i byen, når man ved hvor man skal hen), men tror alligevel det bliver fedt
Hehe...
Nu har jeg haft fransk på gym og det giver bonus, at kunne Fransk i Frankrig. Pigerne bliver vilde med dig, hvis du kan et par franske ord.
Så mit råd er, at du lige tager et hjemmekursus i Fransk inden du tager derned
Går ud fra 24 og 25 stadig gælder for unge også
Vi overvejer at tage et smut 4-5 dage til London i løbet af sommeren/efteråret så ikke noget vildt overlevelses halløjsa eller andet i den stil her - selvom taxaerne nu kører lidt små-farligt i London
QuoteOriginally posted by billa
Hehe...
Nu har jeg haft fransk på gym og det giver bonus, at kunne Fransk i Frankrig. Pigerne bliver vilde med dig, hvis du kan et par franske ord.
Så mit råd er, at du lige tager et hjemmekursus i Fransk inden du tager derned
haha, skulle ikke være et problem... tror gerne min mor kan give mig et par hurtige lektioner i fransk kunne jeg måske også bede dig om at give et par navne på nogen gode steder man kan tage hen til?! ville være nice!
Skal til frankrig i 10 dage hvoraf 7 af dem skal tilbringes i et sydfransk feriebolig med pool sammen med lidt af familien, og så ellers ind og se Paris de sidste 3 dage. Glæder mig rigtig meget, men hader køreturen derned.
2 uger til Kreta! Jubii yeah! Det blir for dejligt.. Det sker i starten af Juni
Skal intet i år
Har lige været i London på studietur og det var vist rejsen for i år hehe...
Grunden til det er at der bliver sparet op til en tur til USA igen, og denne gang skal den gå til Los Angeles og videre til Florida (hvor jeg var sidste sommerferie). Rejsen bliver dog først næste sommerferie for det jo ikke helt billigt.
Ferie er overvurderet. Jeg skal ingen steder andet end på arbejde.
skal lige først ned til Tyrkiet (tror jeg nok det er) har bare betalt billetten og så har en af mine venner en lejelighed der nede vi bor os 10 fyre i. Fun Fun
Og så regner jeg da med at tag til usa igen... så må vi lige se hvor lang tid, men nok mindst 3 uger... og til huset på Stranden
Poco....
Jeg kan ikke huske hvad de forskellige steder hed. Jeg var på en EURO-Trip med mine venner, så vi var kun et par dage de forskellige steder. Der var masser diskoteker og barer.
USA er okay. Men i skulle overveje Thailand I får ikke den frihed andre steder, som dernede
Jeg skal til Prag med min familie, og måske også kæresten. Glæder mig, har aldrig været i prag før, har hørt mange ting skulle være billigt dernede Især sprut
Skal dog også selv til USA når jeg engang er færdig med at læse. Indtil da, bliver det kun Thailand. Man kan klare sig i flere uger med håndører. USA kræver store mængder penge. Kender mig selv for godt. Den vil stå på disco og shopping
HEHE DXC. Prag er vidunderbyen. Det er nok en af de fedeste steder i Europa. Og ja, sprutten er billi'!!!
Mit råd er, at lade kæresten blive hjemme :P. Med de damer dernede, kommer du nok i krig med din kæreste. Hi Hi
billa: okay, fair nok... jamen så må jeg snuse mig frem
DXC: yeah, tingene er vildt billige i Prag (specielt sprut og smøger), men langtfra alt har lige god kvalitet men tror du vil få en rigtig fed ferie der
edit: haha, yeah, billa har fat i noget
ja til sydens sol. ved ikke lige hvor:S