Skal du ud og rejse til sommer?

Originally posted by Poco

seriøst?!?! :ohmy: eller er det en dårlig joke :(.... kan ikke udelukkes at jeg er for naiv til at tro på det :$ ;) :))

Mmh, jeg tror da nok vi er sådan 5-8 stykker fra tid til anden. Jeg er da bare den mest feminine. Haha, nej - den eneste grund til at du ved jeg er af det kvindelige køn er vel også på grund af billedet. Og det at jeg vist aldrig har skrevet i en computerrelateret tråd. :)

Originally posted by Phero2006

Ja der har du ret, det koster jo ikke 20kr med flyet til US..men nu er jeg så uheldig at jeg nada familie har i Dk, så hvis jeg vil se lidt til dem, må jeg jo betale lidt ekstra.. :(

Og din bopæl på Mars gør jo heller ikke ligefrem transporten billigere! :clap:

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Min far fylder 60 til sommer og har i den anledning bestilt en uge til Malta til den nærmeste familie - det bliver så fedt. :clap:

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

• Tjah det bliver en sensommer ferie for mit vedkommende, med en uge til Barcelona .Så skal jeg til Roskilde festival, og opleve Tiësto :dance: det bliver nice :D Men ellers regner jeg med at det bliver i Dk sammen med vennerne på stranden og lave beachparties, det er en god tradition vi har hehe

• Jeg tror vidst bare den står på arbejde hele sommeren, men altid dejligt med en masse penge da ;)

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

• Jeg skal satme til danmark på ferie i 3 uger.... det bliver så nice :D
    der efter så er det tilbage til thailand og bo igen, ikke fordi at det er kedeligt her nede, tværtimod :finger:

Ellers ikke det vilde, ud over at man kigger på bil nu, evo4 :)

• Skal 2 uger til Marmaris/Tyrkiet med kæresten fra 8. Juni..

:9xo

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo