Tak for denne gang !

  • Vil bare lige sige tak til alle dem, som har hjulpet mig og som jeg har hjulpet.
    Til de ca. 50 jeg har lavet signaturer til, så har jeg stadig de fleste psd-filer, så hvis i spørger Burger pænt, ka' hun evt. udlevere min email, hvis det sku' bli' nødvendigt !


    Også en tak til alle dem, som godt ku' tåle "min lige på facon".


    Det er desværre ikke alle der kan, så derfor er jeg blevet losset ud af tweak.dk
    Har lige fået lov til, at komme ind og tømme min PM-boks. Tak for det.


    Efter næsten 4 herlige år, en ca 11000 indlæg + en Brøndby-tweak-trøje, som et evigt minde - er det desværre slut.


    Jeg vil altid huske de 60 herlige brugere, som havde overskud til at vise omsorg for en bruger, der som jeg lå på hospitalet. DET GLEMMER JEG ALDRIG. :9xo


    Ha' det godt - også alle dem, som synes jeg er sådan en slemmer, slemmer fyr. I får nu fred for mig og ka' bruge jeres energi på at forbedre jer selv - det er vist nødvendigt ! Tja - i fortjente sgu lige et sidste surt opstød - fra den gamle. :roller:


    See you somewhere out there ! :cheers:

  • Yes, endelig! bare "min lige på facon".

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Howdy Bent


    Vil bare lige sige at selvom jeg ikke altid har været enig med dig i dine meninger, så syntes jeg det er et drastisk skridt at tage. Men sådan er det, ikke mig der bestemmer.


    Men lad os nu se.. det er før set at folk "kommer tilbage" efter noget tid.


    Take it easy outthere :)


    /Kim

  • Det ærger mig at høre at du er blevet smidt ud selvom vi har haft vores engang imellem heftige diskussioner.


    Dog kommer det overhovedet ikke som en overraskelse og det burde det ikke være for nogen da din "lige på" facon ikke altid er i overrensstemmelse med reglerne både her på forummet, men også diverse regler i samfundet...


    Jeg ønsker dig alt held i fremtiden og pas nu for guds skyld på din ryg! :cheers:

  • Det er sgu ærgeligt at det skulle ende sådan. Selvfølgelig vil der være folk man ikke syntes så meget om som andre, men de fleste af os er vel voksne nok til at vi burde kunne overkomme det?


    Men held og lykke fremover, både med ryggen, fotografierne og hvad du ellers skal have gang i.
    Møjn.

  • Et tab for os alle.


    Men held og lykke ryggen og alt det andet :9xo


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Bent, selvom vi heller aldrig heeeelt har været enige, og Ungdomshuset ikke er din kop the.



    Så må jeg da også ærligt sige , selvtak for den gode tid.



    Og held og lykke med ... ja .. alt andet frem over.

  • Føler mig snart gammel, har der været noget om dette tidligere? Syns da ikke jeg har hørt om problemer? Men trist, har aldrig haft et problem med dig, så syns bare det har været hyggeligt :)

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Dammm, smidt ud :S .....


    Syntes da godt nok vi har brugere herinde som burde blive det lang tid før dig. Men lykke fremover fra en af dem som var med til og give dig den trøje, håber da man får se dig herinde igen. Præcis som da The Hans forlod os, endnu en af de gamle væk - Trist.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Aaaj bent, det kan I da ikke mene :/ Selvom der har været tvister, det vil der sku altid være uanset hvor det er henne, så vil jeg da næsten sige at du er ved at være indbygget i tweak :P Du er ligesom den der altid har råbt vagt i gevær når du synes noget var for upassende eller meningsløst. Hm det vil godtnok efterlade et stort hul her på tweak, dig og dine billeder og holdninger til alt :) Først gik The Hans, og nu bliver endnu en af de 'gamle' vise mænd sku smidt ud også :(


    Mange gange held og lykke med ryggen og det hele Bent! Husker dengang med trøjen, var selv med i den, det var fandme en fed fornemmelse da du lavede den tråd hvor du sagde tak!


    Tak for de gode år :cheers: Man synes jo næsten man har været her en halv evighed efterhånden :))

  • ja jeg kommer til at savne dig herinde. for alle de gode fotos at du var kendt for at smide herop og alle dine gode sigs.


    men ha det godt i fremtiden


    må man vide hvorfor du er blevet losset ud.?


    for man kan jo ikke blive losset ud uden nogen grund til det

  • Sjovt nok er de eneste der ikke har skrevet i denne tråd de mange som har klaget, hvilket er noget der sker flere gange på uge basis. Og hvis i ikke ville have haft ham ud af forumet skulle i måske ikke have klaget så mange gange over ham?


    Og Bent har fået mange flere chancer end normalt, og skulle have været banned fra forumet for life adskillige gange ud fra de "regler" alle her inde ellers lever op til.


    Senest fik han et ultimatum om at nu fik han ikke flere chancer - men blot dagen efter var den gal igen. Og han ved det udmærket godt selv - for han har ikke skrevet til mig efterfølgende, men til andre fra teamet.


    Jeg er også ked af at han ikke er her mere, men vi bliver også nødt til at tage de klager der kommer hver eneste uge alvorlige. Han har fået flere advarsler end jeg kan holde styr på - denne gang var der bare konsekvens hvilket han som nævnt fik at vide dagen før det gik galt igen.


    Og så er jeg dybt skuffet over at han har oprettet denne tråd. Det betyder at næste gang der er en som bliver banned, og efterfølgende beder pænt om at få adgang til sine PMs da der er vigtige ting der man gerne vil have med sig - ja så sker det ikke.

  • Quote

    Originally posted by Henrik-
    Dammm, smidt ud :S .....


    Syntes da godt nok vi har brugere herinde som burde blive det lang tid før dig. Men lykke fremover fra en af dem som var med til og give dig den trøje, håber da man får se dig herinde igen. Præcis som da The Hans forlod os, endnu en af de gamle væk - Trist.


    Han bad selv om at blive slettet, så det kan vist ikke sammenlignes.

  • Quote

    Originally posted by CheezEDippaH
    Wow, ikke lige det jeg havde regnet med - ligefrem smidt ud? Synes ting er meget mere stille og rolige nu, end de fx. har været for nogen tid siden.


    Men ja, sket er sket... God vind fremover Bentzin...


    Nu er det også en uge siden at han blev banned ;)

  • Quote

    Han bad selv om at blive slettet, så det kan vist ikke sammenlignes.


    Skrev jo heller intet om at det skulle sammenlignes, men bare at det var endnu en af de gamle som ikke er her mere hvilket var trist - Grunden til de ikke er her mere var sådan set underordnet.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm