Boycut imageshack.us

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Har i lang tid anvendt Alcoholic. Egentlig ikke af noget bestemt årsag, men synes det fungere fint til mit behov. Derimod finder jeg det rart at kunne uploade mere end 1 billede af gangen. har ikke bemærket den funktion hos Imageshack (kan have set forkert? ).


    Ellers har jeg heller ikke bemærket spam og andet skidt fra Imageshack.


    Man skal betale for at kunne uploade flere samtidig hos imageshack.

  • Vil se om jeg kan lave en galleri funktion i løbet af det næste stykke tid, da det åbenbart er noget folk gerne vil have. Samtidig river jeg fat i en for at se om han kan lave noget hvor man fra direkte fra Windows kan uploade sine billeder i stedet for at skulle ind på siden først. Det ville i hvert fald være en start. :) hvis nogen har andre ideer, så skriv dem her, eller send en pm..

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Har i lang tid anvendt Alcoholic. Egentlig ikke af noget bestemt årsag, men synes det fungere fint til mit behov. Derimod finder jeg det rart at kunne uploade mere end 1 billede af gangen. har ikke bemærket den funktion hos Imageshack (kan have set forkert? ).


    Ellers har jeg heller ikke bemærket spam og andet skidt fra Imageshack.


    Hvis man bruger toolbar´en, så kan man sætte så mange igang som man vil. Et hurtigt eks. fra en wallpaper-mappe.


    [Blocked Image: http://img88.imageshack.us/img88/3103/screenshot034tf5.png]