ungeren ryttes


  • Jøsses for en gang ævl. "Nævner ingen navne" skriver du og så nævner du bentegrill. :ohmy:
    At du er en af de der rablende gale og møgforkælede unger - viser du jo med al tydelighed, i det du skriver her. "Fed dag !! fed dag!"
    Wauw - sikke en indstilling at ha' ! X(
    Du skriver også, at vi skal sætte os ind, i hvad det drejer sig om ! Har du selv det ? (troede faktisk heller ikke man måtte bande herinde)
    Det virker ihf. ikke, som om du kender de love og regler, der gælder for os allesammmen her i DK. Men der måske andre regler for egoistiske unge med kræver-mentalitet ?
    Hele rakkerpakket burde få så stor bøder, at alle de omkostninger de har forårsaget, kan blive betalt. Det burde være ret og rimeligt !!!
    Tror også jeg vil stoppe her - ikke fordi jeg ikke orker eller mangler opbakning og argumenter - men det er jo ikke alle, der må skrive deres uforbeholdne meninger her på tweak.dk - har jeg erfaret !

  • Ja, det kan være vanskeligt at holde den pæne linie.. Mange har deres helt egen holdning og indfaldsvinkel i denne sag, og med forskellig baggrund i vores samfund.
    Jeg ønsker bare et samfund hvor alle tager deres ansvar, hvor man må yde for at nyde, og lære at respektere vores samfund. Hvor er vi henne hvis alle tog det de nu lige ønskede sig, forlanger bare at få uden at ville give igen. Lad os få lidt ro i gaden, og håbe på at der kommer et ungdomshus til dem der har reelle hensigter, til dem som bare vil have et sted og være sammen. Og til dem som ikke kan tåle at leve i vores demokratiske samfund,,, ja måske skulle de en tur til Grønland og skrabe lidt sne, et øde sted, hvor de skulle sørge for alting selv for at overleve, bare et par år, så de kan forstå at vi er afhængige af hinanden og hinandens respekt..
    Godt der skete noget på Jagtvej.



  • Neej.. flertallet får lov til mere. Det er rigtig bent.. Synes også du skulle sætte dig ned og slappe af.. Du er jo helt oppe at køre.. Jeg fatter ikke at vi lige pludselig må sidde og grine af folk der bliver slået af politiet og af en mand der bliver kørt ned?


    Personligt mister jeg lysten til at være på tweak når jeg nu ved hvordan mange herinde opfører sig.. Men så vil det jo også være meget nemmere hvis mig og raller og sanchez skred fra forummet.. så kunne i sidde og snakke om os, de egoistiske sataner, der burde bo på en ø og behandles som aber.. GG TWEAK!

  • Quote

    Originally posted by Lemon
    Men så vil det jo også være meget nemmere hvis mig og raller og sanchez skred fra forummet.. så kunne i sidde og snakke om os, de egoistiske sataner, der burde bo på en ø og behandles som aber.. GG TWEAK!


    Ja hvis du og de 2 andre du nævner er af den holdning at det der udspillede sig i kbh i går og i nat er fedt så lyder den ide du selv kommer med her meget rimelig.. så afsted til øen med jer i aber..


    Fed7haS

  • Pyyyha, at de endelig kom ud og den situation vil jeg ikke til at diskutere.. Men for satan det kan bare bringe mit pis i kog når der står nogle flabede små autonome og råber "fåååååååååååååååååååååååååååKIIIIIING spassere maaaaaaaaaaaaaaaan, det jo vooooooooold" og samtidig slår politiet i hovedet.. uha uha, hvis jeg boede i kbh ville jeg satme ty til selvtægt!! men det er jo så bare mig. Men gid jeg boede derovre, haha

    AMD64 3500+ @ Scythe Ninja @ 2650 mhz (265*10)
    Asus A8n-sli SE
    2x512 mb Kingston HyperX pc3500 @ 221 mhz
    Galaxy 7600gs Zalman Edition @ 660/840 mhz
    Chill-Innovation 450w
    WD 320 gb
    samlet i et Raidmax Ninja

  • Quote

    Originally posted by xt0m
    Den burde ha været stoppet for længst.. Også ungeren, men mente nu tråden ;)


    Det kan ikke være rigtigt at man ikke må snakke andet end rigsdansk herinde!
    Nogle folk synes hinanden er dumme, og selvfølgelig kan det læses på trådene! Men du ser ikke "dit fede svin" eller "pikkemand-pikkemand-pikkemand".. Altså, når det nu gælder ungdomshuset lægger de jo egentlig selv op til man tar den grove tone på - jeg har nemlig aldrig anset bilsmadring for en positiv disciplin!


    - det der irriterer mig mest er at under mohammad-sagen sagde de autonome "vi skal ikke sige undskyld - fuck autoritet" bla bla bla... de sagde danmark ikke skulle bøje sig.. og hvad er det de gør nu - prøver at få danmark til at bøje sig for deres - højst latterlige, IMO - krav!


    en flok hellerup-unger det meste af det!

  • Quote

    Originally posted by Lemon


    Hvad skulle det hjælpe? Sorry.. men kan ikke se pointen, andet end at du så slipper for at høre og se på dem?


    Tror også det er det der er meningen med den ubeboede ø..


  • Folk sidder jo for helved og griner af en mand der bliver kørt ned? kan du fortælle mig hvad en i helved det har med rigsdansk at gøre?

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    TILBAGE PÅ SPORET OG OPFØR JER ORDENLIGT !!!


    Sorry.. men tro på at det holder i mere end 2 timer.. :boxed: underligt som tweak crewet tillader en hel masse når de er enige i at ungdomshuset er noget lort..

  • Quote

    Originally posted by Lemon


    Folk sidder jo for helved og griner af en mand der bliver kørt ned? kan du fortælle mig hvad en i helved det har med rigsdansk at gøre?


    En mand bliver kørt ned.. - meget simpelt fortalt..


    en mand løber ud foran en politibil for at hente brosten og bilen rammer ham fordi den har meget fart på.. Han rejser sig op og løber (Så ved han godt han har gjort noget forkert)!


    Det er da humor.. Han smadrer politiet, og løber ud foran en politibil og hvem får skylden - politiet..


    Politiet rocks.. læste lige på eb en dame der var "bla bla forældre mod politivold" og hun sagde hun var chokeret at politiet var så grove.. senere stod der så "hun har selv en datter der er bruger i ungdomshuset"... Hvordan i alverden kan en talsmand for "forældre mod politivold" stå inde for at ha opdraget sit barn til at komme i ungdomshuset og smadre politivold..


    skal vi ikke starte en klub, gentlemens.. "tweakere mod vold på politiet"..

  • Quote

    Originally posted by Lemon


    Sorry.. men tro på at det holder i mere end 2 timer.. :boxed: underligt som tweak crewet tillader en hel masse når de er enige i at ungdomshuset er noget lort..


    Det vil jeg håbe er sidste advarsel ellers ruller der hoveder.


    Kan folk ikke styre det kan de blive ude af tråden.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by tAshDa


    '
    Jeg har ikke noget imod nogen herinde fra.. jeg er bare uenig i folks holdninger! Men mig og Lemon er da gode nok venner? (er vi ikke? ;))


    Jo manner :P Vi er bare uenige? vi er cool!

  • Quote

    Originally posted by Lemon
    Folk sidder jo for helved og griner af en mand der bliver kørt ned? kan du fortælle mig hvad en i helved det har med rigsdansk at gøre?


    1. Han løb rundt på kørebanen
    2. Han var del i et ulovligt optøjer
    3. Han var maskeret og kastede med brosten efter politiet


    Jeg syndes han skulde have blevet hjemme så var han ikke belevet puffet til :P han kom jo ikke den mindste smule tilskade.. han er bare en højrtåbende pivfis..


    Fed7haS


  • Jeg slapper skam helt af, selv om det jeg oplevede i går aftes, ikke just appelerede til ro.
    For magen til vanvittige og totalt forskruede unge mennesker har jeg sjældent mødt, som dem jeg oplevede på nærmeste hold i området Peter Fabers Gade - Nørrebrogade.


    Jeg stod tilfældigvis lige ved siden af en gruppe unge, som jeg ved kommer ude fra vestegnen. De var kun kommet for at lave ballade. Alt i mens de ringede rundt efter flere bavianer, kylede de cykler, barnevogne og andet der lige var - ud over menneskemængden og de politibiler der tilfældigt kom forbi.
    Der er intet der berettiger disse tåber, til at kyle med andres cykler eller at sætte ild på andres egendele f.eks. biler ?
    Helt ærligt, så blev jeg i går helt overbevist om, at der må være sket en eller anden brist øverst oppe, hos den (heldigvis kun) lille gruppe, af dem som skal føre vores ellers så'n nogenlunde gode samfund videre.


    At du og et par andre, synes det er så forfærdeligt, at alm. mennesker ikke kan acceptere den slags kriminelle handlinger - tjah smut i bare.
    Det ku' da se kønt ud, hvis tweak.dk ska' kendes som et sted "der huser" unge kriminelle vandaler og deres sympatisører !


    Som Bagekartoffel så fint skriver: Og til dem som ikke kan tåle at leve i vores demokratiske samfund,,, ja måske skulle de en tur til Grønland og skrabe lidt sne, et øde sted, hvor de skulle sørge for alting selv for at overleve, bare et par år, så de kan forstå at vi er afhængige af hinanden og hinandens respekt..

  • Quote

    Originally posted by Lemon
    Folk sidder jo for helved og griner af en mand der bliver kørt ned? kan du fortælle mig hvad en i helved det har med rigsdansk at gøre?


    Nu er det ikke værre end at manden blev skubbet af bilen fordi han løb rundt på vejen og kastede med sten - grunden til at folk kan tillade sig at grine skyldes at voldsmanden ikke kom til skade.


    Havde han været død eller mistede begge ben, så havde folk naturligvis ikke grint - selvom mange nok stadig ville mene at det var hans egen skyld (naturligvis)


    Derfor kan folk godt tillade sig at grine af af ham, uden dårlig smag i munden.