ungeren ryttes

  • Quote

    Originally posted by The_Dude
    Nu er der to bål lige nede foran min ejendom - har virkelig lyst til at gribe battet og give dem hvad ellers kun Dolph kan....


    Har lige nået at knipse lidt billeder som jeg smider op senere...


    Det tragiske er næsten at det ikke virker til at være de typiske ungdomshusbruger der lave ballade her...


    Nej man hører jo i nyhederne der er mange udlændinge blandt.


    Der har jo også været en demostration i Oslo (Så vidt jeg husker) hvor der blev kastet med snebolde og maling.

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • welcome to the jungle...

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Jeg tror simpelthen at en del af demonstranterne bruger voldelige midler, blot for voldens skyld. De har i virkeligheden ikke nogen sag at kæmpe for, de er, som der blev udtalt på TV2 News, sindsforstyrede personer uden skyggen af fornuft i sig.


    Resten af flokken er nok bare med fordi tanken om at være en del af en større flok med "samme mål", og uden at have indset hvilken alvorlig tragedie de er en del af.


    Jeg synes det er utroligt at folk kan tro at de kan opnå noget som helst andet en anholdelser, ved at samles og kaste med sten mod politiet. :crazyeyes:

  • Jeg deler mening med de fleste her, ikke fordi jeg kan udstå faderhuset (for det kan jeg vitterligt ikke), men Ungdomshuset har da godt nok lavede så mange fejl at man virkelig ikke kan ynde dem nogen form for sympati.


    Jeg kommer lige derinde fra, jeg var hos besøg hos en veninde der bor på jagtvej. Og jeg var alt for nysgerrig til ikke at smutte helt op foran og kigge med i et stykke tid.


    Det skal siges det går forholdsvis vildt for sig derinde nogle få steder, men udover de hardcore voldsmænd, så er der en "god hyggestemmning" blandt de folk der bare står og kigger - de hygger sig med en øl flere af dem, eller bare griner når de ser en voldsmand blive forfulgt af en betjent.
    (der er naturligvis også mange tilskuere som råber slagord og opfører sig rimelig provokerende)


    Trist at faderhuset er så langsomme at de endnu ikke har besluttede om huset skal rives ned.... det bliver en trist omgang at skulle blive ved med at have en politistyrke stående derinde (ie. spild af vores allesammens penge)


    Kom ind i kampen! .. riv huset ned!

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Ifølge Ekstrabladet tager nogle af dem del i optøjerne: http://ekstrabladet.dk/112/article276343.ece


    "Grunden til at vi blander os i det her er, at nogle af vores familiemedlemmer er blevet anholdt og kørt ud til Hareskoven. Der blev de rullet ind i tæpper og banket af politiet, fortæller en af dem til ekstrabladet.dk."


    ... WTF :boxed: ... Er de på stoffer eller hvad ? - Det er noget af det mest latterlige jeg nogensinde har hørt. Hvis vi altså skal se bort fra det bullshit som kommer ud af munden på nogle fodbold-hooligans der udtaler sig til TV :))


    "Det er ikke første gang, andengenerations-indvandrere deltager aktivt i gadekampe på Nørrebro."


    Ej, virkelig ? :$

  • Jeg ved simpelthen ikk hvad man skal tænke?


    Jeg kan overhovedet ikke få noget til at passe? Hvordan kan man overhovede tillade sig at kaste med flasker og sten, og ikke mindst VÆLTE BILER! Man er fuldstændig ligeglad med sit medmenneske og tænker kun på dem selv. Hvis overhovedet de gør det. Det er sgu nogle 16 årige knægte, som har store psykiske problemer, for jeg gider virkelig ikke det pis.


    Man skal ikke kaste med sten.
    Man skal ikke kaste med flasker.
    MAN SKAL FANDME IKKE TÆNDE 7 METER HØJ ILD PÅ EN GADE!
    Man skal ikke som 40 årig begynde at deltage i sådan noget lort! da de ikke engang har betydning


    Der er da ingen grund til sådan noget fis. De fik tilbudt en GRATIS(næsten) skole ? og så finder man på sådan noget lort. Jeg ser det simpelthen utilgiveligt...



    Det er så ca. 200 unge, som er blevet tabt i nat og vil nasse på samfundet resten af livet. det er jo næste superduper! eller?

  • Quote

    Originally posted by mrflashbag


    .... afkortet ....


    Det er så ca. 200 unge, som er blevet tabt i nat og vil nasse på samfundet resten af livet. det er jo næste superduper! eller?


    Amen Brother! :9xo

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Puha, der er squ gang i den.


    Min kæreste har været hos mig hele aftenen, men hun bor ude ved Christiania, så jeg valgte at følge hende hjem. Det gik også fint - fik set en brændende bil som blev slukket og fjernet af en bulldozer. Alt virkelig rimelig fredeligt og kæresten blev afleveret sikkert hjemme og jeg cykler så hjemad.


    Nede ved den udbrændte bil, som ligger foran en af hovedindgangene til Christiania, står jeg af cyklen for at trække igennem alt det afbrændte affald. I det samme kommer der en stribe betjente ud fra Christiania og går over til et salatfad.


    Da de sidste er næsten ovre, og jeg passerer ved siden af dem, bliver der kylet kanonslag, tåregas og brosten ovre fra hovedindgangen! Jeg løber sammen med de sidste betjente i læ omme bag deres bil og min puls skyder totalt i vejret. Mine øjne begynder at løbe i vand på grund af tåregassen og da det ikke virker som der kommer mere skyts, hopper jeg op på den to-hjulede og racer afsted i modsatte retning.


    Det var virkelig en ubehagelig oplevelse og kan virkelig ikke anbefale tåregas til indvortes brug :D


    Jeg ved det er min egen skyld, da jeg kunne have cyklet i en bue uden om det hele, men syntes lige jeg ville dele min oplevelse. Det gør jeg ikke igen...

    (\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Haha kunne ikke la' være med at grine, da jeg lige så videoklippet med ham narren der blev 'kørt ned' og fløj' 1½m' hen af vejen. Så vidt jeg kan se har han travlt med at samle sten op fra vejen, og herregud, beder man ikke lidt selv om det så ?!


    http://ekstrabladet.dk/112/article276239.ece


    Carsel: HAHAH , sort mascara .. :))



    Hvis du nu havde været der på nært hold, så havde du måske skrevet noget andet .. Eller hvis du opretter én profil på : http://www.localeyes.dk


    Så tager du nok dine ord i dig igen.



    Men ellers, fed dag !! fed dag!! Denne dag blev godt afsluttet! Fed demo fra rådhuspladsen.



    Det også sjovt når folk siger at alle urolighedder er de unge fra ungdomshuset.. det løgn... jeg så op til flere bander og grupper af holigans og indvandre bander.. så ;)



    Og alle jer der ønsker at politet skal gå amok ( næver ingen navne, bentegrill og dem jeg ikke lagde mærke til )


    Så sæt jer dog for helvede ind i hva det hele egentlig drejer sig om!!



    jeg er ude, jeg orker ikke at skrive så meget mere i denne tråd .Da jeg er lidt alene i denne sag.


  • Tror det er fordi vi andre har sans for logik..


    Dette er ikke personligt mod dig, men der er jo absolut ingen hold i deres sag der..


    Gider ikke gå dybere ned i min udtalelse, for alle her ved udemærket hvad jeg snakker om ;)

  • Var lige et lille smut forbi ved 18.30-tiden - nu når jeg var på de kanter alligevel. Det blev kun til nogle få skud - da mine øjne og næse ikke bryder sig om tåregas og så var stemningen jo ikke ligefrem hyggelig.


    Stødte på en del unge provokatører og vandaler, som uden grund mente, at folk der passer deres job, skal chikaneres og overdænges med kasteskyts. (Utroligt hvad de kassevogne ka' modstå og det samme kan man næsten også sige om dem, der sad inde i dem !)


    Nå - men her er lige mogle billeder, som viser lidt af det jeg oplevede derinde. Jeg er ikke selv tilfreds med dem, teknisk set. Men det er der ikke meget at gøre ved nu. De viser lidt af stemningen derindefra, som jeg opfattede den.


    [Blocked Image: http://img266.imageshack.us/img266/999/nb6585ir4.jpg]


    [Blocked Image: http://img337.imageshack.us/img337/4716/nb6607mr6.jpg]


    [Blocked Image: http://img337.imageshack.us/img337/8488/nb6635qx7.jpg]


    [Blocked Image: http://img337.imageshack.us/img337/6471/nb6641or4.jpg]


    [Blocked Image: http://img262.imageshack.us/img262/928/nb6644by1.jpg]

  • Syndes nu det er totalt grineren at politiet tog dem totalt med bukserne nede :P undomshuset hade oprustet til 3 verdenskrig og så bliver de taget på sengen og totaly pwned :P hehe..


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Syndes nu det er totalt grineren at politiet tog dem totalt med bukserne nede :P undomshuset hade oprustet til 3 verdenskrig og så bliver de taget på sengen og totaly pwned :P hehe..


    Fed7haS


    he he kan ikke lade være med at tænke det samme ;)

  • Aerial og Fed7has jeg er 100% enig.


    Og som jeg snakkede med en om i går, så syns jeg at hver af de unge mennesker de har fået anholdt, 10.000 kr i bøde, og så en straf der betder at det er DEM der skal rydde op i kbh's gader, og udover det, noget samfundstjeneste der lærer dem at bare fordi at man får noget til låns, så er det ikke ens betydende med at man ejer det! ...

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    he he kan ikke lade være med at tænke det samme ;)


    Me2 me2 :)


    Ville ønske de kunne gøre tingene stille og roligt men det skal åbenbart blæses op pga. nogle få træls individer for jeg har egentlig ikke indtryk af det er flertallet der ønsker alt det rod vi har set i nat.


    Kan slet ikke forstå at de kan tro de opnår noget som helst ved at bruge den form for vold som de gør. Det giver på ingen måde mening eneste de opnår er modvilje og had fra 99,9% af Danmark.


    Lad os nu sige alt det her ligger sig igen og at deres font går på jagt efter et nyt hus de vil købe ganske normalt.


    Jeg ville sgu protestere en hel del hvis de var ved at købe huset ved siden af mit. Ville sgu nødigt have dem som nabo. Kan godt være de ikke alle er sådan men de signaler de sender er altså i den meget dårlige retning.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Det eneste de får lov til at købe er et lille skur ude på islands brygge *GG*

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Syndes nu det er totalt grineren at politiet tog dem totalt med bukserne nede :P undomshuset hade oprustet til 3 verdenskrig og så bliver de taget på sengen og totaly pwned :P hehe..


    Fed7haS


    Ja det er fantastisk :) I det hele taget var det fedt at se panserne gøre så godt et stykke arbejde.