Sagde du Rock/ Heavy ?

  • Det er da okay - af den slags musik at være. Men ikke specielt meget nyt under solen. Synes det er lidt for ensformigt. Men så'n er heavyrock jo :rolleyes:
    Gutterne kan deres kram og så ka' jeg tilslutte mig dem der siger at det ska' vær' en fandens god sanger. Og med sanger mener jeg ikke en der bare står vælter en masse gylle ned i mikrofonen. De t ska' efter min mening være en der, på en hård og følsom måde, ka' gi' det hel et "snært" af sjæl ;)


    Når i nu hører den slags musik, ryster i så hovedet vildt meget ?(;)

  • Quote

    Når i nu hører den slags musik, ryster i så hovedet vildt meget


    jeg plejer gerne og hamre mit hovede i takt med musikken, ind i en væg min opfattelse af headbanging :)))) ;)

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by sehested


    jeg plejer gerne og hamre mit hovede i takt med musikken, ind i en væg min opfattelse af headbanging :)))) ;)


    *LOL* - stoppede med headbanging for mange år siden. Gider simpelthen ikke have smadret nakke i en hel uge ;)

  • jamen må indrømme at det sg er ganske najs det her .. synes bare jeg har hørt noget ala det beat før .. eller er det bare mig . . kan man få at vide hvor der er blevet hentet inspiration fra ?


    ville helt klart sige at hvis der blev smækket en god vokal på ville bandet have en klar chance .. :) vi har jo set hvordan det er gået for Stomped .. så dansk metal kan sagtens komme frem :)


    good luck med det herfra

  • Quote

    Originally posted by Spaceman Spiff
    fandme påtide at folk begynder at lave ordentlig rock igen , keep up the good work :)):)):)):))


    det er nu at overdrive .. der har været en del ordentligt rock hvis man har gidet bruge bare en smule tid på at opstøve det ..


    ser man boogie og andet junk ja så får man det mainstream og neder ..

  • Quote

    Originally posted by Kassus Clay
    Great great, havde ikke helt regnet med sådan en modtagelse på Tweak.dk :D


    Trommeslageren


    uf .. grum fordom .. jeg stener altså stort set ikke andet end rock og metal :P

  • Må da lige sige, at de første og de små "lyde" i slutningen er rippet af Matrix Albummet.. :rolleyes:


    Men ellers nice nok, kan godt lide lidt "beats" imens jeg gamer Cs.. så den hopper 100% til MP3 samlingen ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    shit - og jeg som troede du var til Britney *G* :)


    du sagde du ikke ville sladre ..


    BABY hit me one more time ..

  • Quote

    Originally posted by PLauGe


    det er nu at overdrive .. der har været en del ordentligt rock hvis man har gidet bruge bare en smule tid på at opstøve det ..


    ser man boogie og andet junk ja så får man det mainstream og neder ..


    savner sgu det gode gamle prg fra Kanal KBH , som hed Metalfabriken , altid god musik og gerne en del søde piger (lige bortset fra jade laila)