Bil til moi

• Så har jeg og damen købt en lille audi :crazyeyes:

Måtte slippe 121k

Den er en 1.6, fra 1999, har fuld aut klima, kørt 137.000km og er 5'dørs. Farve koksmetal.

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=82129

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Rettet 3 gange, sidst af Artisan ().

Originally posted by |Henrik|
    Tillykke med den, fin lille Audi ;)
    Jeg har sendt en Høj til den.

Mange tak, den er dælme fin at kører i :D

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Originally posted by Zlinky
    Tillykke med den. :)

Har smidt en høj ;)

Arbejder du i Selta eller er det bare pga den pæne baggrund du har taget dem der ude?

Hehe det må være pga. den pæne baggrund :T

Arbejder i Midt data :crazyeyes:

Originally posted by Artisan

Hehe det må være pga. den pæne baggrund :T

Arbejder i Midt data :crazyeyes:

Okay.. :)

Kan du så ikke sige til din chef at I skal få styr på hvor mange varer i har på lager, så man ikke kommer der ud forgæves fordi at varen ikke er der alligevel, selv om man har bestilt dem på nettet og får at vide at man bare kan komme og afhente? :P Sket for mig 3 gange nu - PRC tjener godt på det :P

Hvis det er noget der har interresse, så kan du få nogle ret fede billeder ved Bilka når det er mørkt pga det blå lys... Evt i regnvejr, der tog jeg mine - det ene blev rimelig godt... omme bagved ved varegården / vare udleveringen. :)