DIABLO ll

  • nogen herinde som spiller eller HAR spillet diablo 2?


    ved i hvordan man kommer til "the secret cow level" eller hvad det hedder?


    jeg har kun hørt om det og ingen jeg kender kan huske hvordan man kan komme til den...

  • Jeps. Har spillet det. Tror stadig jeg har lvl 82 Ama og Sorc.


    Well, for at komme til cow-lvl på en vilkårlig sværhedsgrad, skal du først have slået Baal. Altså på hhv. Normal, Nightmare og Hell.


    Der er en cow lvl for HVER af sværhedsgraderne.


    For at åbne portalen til Cow lvl, skal du klare Deckard Cain Questen i Act 1.


    Så skal du have det ben, man kan samle op, fra et lig i byen Tristam. Findes mod vest i byen.


    Så skal du putte benet ned i Horadric Cube, hjemme i byen. PLUS en Tome of Townportal. Altså den blå bog.


    Så åbner der sig en RØD portal et sted i Act1 Rogue Encampment. Altså, der hvor du hele tiden har været foroven.


    Når du er i Cow lvl, må du IKKE dræbe Cow King, hvis du selv vil kunne åbne for portalen senere. Hvis du dræber ham, skal du få en anden person til at mixe benet + tome of TP. Så kan du godt komme ind.


    btw. Det ben jeg snakker om, hedder Wirt's Leg.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • -edit-


    Shit, var ikke hurtig nok :P


    -edit-

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • Jeg er sej...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Det spil der hedder KNOX (kan ikke lige huske om det staves sårn..) minder det ikke rimli meget om diablo?


    Har nemli aldrig spillet diablo, men tåget meget rundt i KNOX...


    EDIT: det hedder NOX (har jeg lige fundet ud af ;))

  • Quote

    Originally posted by cla
    Det spil der hedder KNOX (kan ikke lige huske om det staves sårn..) minder det ikke rimli meget om diablo?


    Har nemli aldrig spillet diablo, men tåget meget rundt i KNOX...


    EDIT: det hedder NOX (har jeg lige fundet ud af ;))


    Huha det er jo gammelt ... 8o


    Har en Druide på 82+ ... kan ikke helt huske hvor meget, men ved at være noget tid siden jeg spillede det, har ventet på 1.10, men det trækker jo altid ud når blizzard laver noget ... Det er dog ikke på bnet min druide befinder sig .. Synes han er OK nice, kan dog blive lidt mere nice 1.10, da man f.eks kan komme til at bruge Huricane mens man er ulv, så kan jeg fryse de fandens monster 8)

  • Ja lidt gammelt er det godt nok :]


    Men da vi er nogle stykker der er begyndt at spille igen, synes jeg da det er fun nok :)


    Forresten nogen der ligger inde med Tal Rashas Armor.. altså i det der Tal Rasha Set..


    Mig og en m8 mangler kun amoren for at have hele set'et :D

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Havde lvl 99 sorc, som var den ondeste... Hnk_Apocalypse :))


    Ja du har jo fået svaret.. underligt der stadig er nogle der gamer :))


    BTW: Hvornår ville patch 1.10 komme?! :D


    Hmm de beta tester den jo stadig.. Men nogen siger 14 dage.. andre en måned.. vi må da håbe den snart kommer :)

  • de har snakket om den patch siden juni sidste år hvor den skulle udkomme...den kommer sgu nok aldrig..hehe..


    men lad os holde folk hen i troen ;)

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Jo jo, den skal nok komme, bare ikke før næste år ;)


    Vi er jo vant til de rykker det hele tiden, men nu da de har lavet Frozen Throne har de mere tid til patchen ... Sådan er hvad jeg har hørt .. Men tror først den færdige patch kommer engang næste år, og til den tid må man så gang igen ..


    Og der vil jeg ikke være en sorc .. er godt nok tilfreds med min druide ..


    Btw, har prøvet patchen og det er blevet meget sværer .. bare på Act 1 i Hell skulle man slå en del gange .. Og skader alligevel ret meget med min druide ... Taget i betragtning de i 1.09 døde nemt på act 5 på hell .. Så der er noget udfordring i den nye ..


    Ps. Tag forbehold for stave og tastefejl, er ikke ædru lige i øjeblikket .. Fredagsbar !!! 8)

  • Blev træt af det. Synes ikke der er nok muligheder med det. Bliver for trivielt med al den cowrun osv.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless