Bil sim som indeholder HELE Nürburgring

  • Quote

    Originally posted by Sajmon
    Egen bil, men nok ikke en som de kære tyskere forventer på den bane. :D


    Løseligt talt, er det faktisk nok den første af sin slags under de omstændigheder.


    Daihatsu Charade...... :ph34r:


    Sorry for OT. Men er det med Trackdayklubben du skal derned?

  • lån en ps2 og GT4.. Hvis du kommer her forbi(næppe) er du velkommen til at låne min ihvertfald.. :) hehe


    Men ja.. Nice du skal derned og køre på den selv, husk at skriv når du kommer hjem dernede fra..


    //Out - EcoPa

    Ryzen 1600X, 16GB, GTX2060-6GB, 1TB SSD, 5TB HD.

    Rettet en gang, sidst af EcoPa ().

  • Quote

    Originally posted by VDK
    Ok, det lyder lidt mærkeligt, måske fordi det er demoen, der er begrænset eller forskellig på den ene eller den anden måde. Har dog prøvet at starte mere eller mindre ude i et bed eller der var et bed lige foran mig, men det kunne jeg bare køre igennem. Desuden er overgangene imellem de forskellige underlag såsom asfalt/kurber/gras meget grove og kan sende en et godt stykke ud i træerne.


    Har du prøvet de forskellige versioner af banen?


    Det er ikke demoen jeg har - det er skam full version.
    Jeg kan lige prøve at lave en lille film af det - for det er PÆNT irriterende at skulle prøve 15 gange for i det hele taget at komme ud på banen.
    Banen er MEGET virkelighedstro, og spillet i sig selv er dejligt udfordrende - men der er masser af situationer hvor jeg med sikkerhed ved at jeg vil køre min egen bil anderledes. Det er så heller ikke en 911RSR jeg har. :razz:




    Quote

    Originally posted by Andreas C


    Sorry for OT. Men er det med Trackdayklubben du skal derned?


    Jep. :D
    Er du medlem?




    Quote

    Originally posted by EcoPa
    lån en ps2 og GT4.. Hvis du kommer her forbi(næppe) er du velkommen til at låne min ihvertfald.. :) hehe


    Men ja.. Nice du skal derned og køre på den selv, husk at skriv når du kommer hjem dernede fra..


    //Out - EcoPa


    Min motorik og konsoller, er no go. Jeg skriver også kun med 2 fingre på klavituret. :D


    Jeg skal nok poste link til tråden på trackdayklubbens forum, for der kommer helt sikkert en masse billeder osv.

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Filmen ligger her : http://sajmon.dk/GTR2_Nordsleife_error.zip


    Det ENESTE jeg gør, er at trykke "Drive" nede i hjørnet. Jeg får ikke kontrol over bilen før jeg er i tilkørselsbanen - hvis jeg når så langt. :ph34r:


    Ca 15 gange i gennemsnit, skal man sidde og vente på det der show, før man kan køre free practice..

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

    Rettet 2 gange, sidst af Sajmon ().

  • Quote

    Originally posted by Sajmon
    Filmen ligger her : http://sajmon.dk/GTR2_Nordsleife_error.zip


    Det ENESTE jeg gør, er at trykke "Drive" nede i hjørnet. Jeg får ikke kontrol over bilen før jeg er i tilkørselsbanen - hvis jeg når så langt. :ph34r:


    Ca 15 gange i gennemsnit, skal man sidde og vente på det der show, før man kan køre free practice..


    Det var da yderst mærkeligt - har du opdateret til version 1.1, måske det kan hjælpe dig? Lyder da virkelig fedt med den trackdayklub, det er bare god stil ;).


    Desuden vil jeg gerne anbefale dig at prøve Lamborghinien eller Ferrari 550, de er virkelig dejlige, og nemme at powerslide ud af svingene, men ikke sikkert det er nemt med piletasterne. Porscherne er derimod i mine øjne noget sværre at kontrollere, hvilket nok skyldes vægtfordelingen med hækmotor og den kørestil det kræver med langsom indgangshastighed pg.a. understyring.

  • Jeg er bare Porsche mand. :D


    Det er faktisk ikke så slemt med piletasterne som man skulle tro, da der er gode muligheder for fintuning.


    Men andre biler skal også prøves. :ph34r:

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Quote

    Originally posted by Sajmon
    Jeg er bare Porsche mand. :D


    Det er faktisk ikke så slemt med piletasterne som man skulle tro, da der er gode muligheder for fintuning.


    Men andre biler skal også prøves. :ph34r:


    Hvilket niveau spiller du på - beginner? ;)

  • Hmm..


    Jeg piller selv ved realism panelet, hvis det er det du mener?


    Anti-traction på low
    Anti-lock brakes på low
    Ingen steering help eller lignende...

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Quote

    Originally posted by Sajmon
    Hmm..


    Jeg piller selv ved realism panelet, hvis det er det du mener?


    Anti-traction på low
    Anti-lock brakes på low
    Ingen steering help eller lignende...


    Inde i hovedmenuen kan du vælge menupunktet realisme i bunden, der kan du vælge mellem Novice, Semi-pro og Simulation. Hvis du spiller online vil du kun kunne se de ræs, der kører på samme sværhedsniveau. På Simulation er alt hjælp off undtagen automatisk kobling og som regel kan du bruge automatgear. Hvis du kører f.eks. Novice kan du godt slå hjælpen fra i spillet med F-tasterne, mens du ikke kan slå dem til i Simulation.


  • Nej er ikke medlem. Jeg var med til deres arrangement på Paadborg i oktober. Men har ingen bil i øjeblikket, da den "gamel" blev påkørt af en Berlingo ;(
    Men ellers så er jeg at finde i deres fremragende forum.

  • gode gamle grand prix legdend har også den fulde bane fra 1967.


    totalt fedt at drøne i en cigar med 4 hjul ned af langsiden.


    der findes en video hvor man ser split screen af en der køre irl på banen og fra spillet det er næsten 100% korekt.



    PS:
    Man er først sej når man tager den på 10 min i en ford transit

  • Selve GP Legends spillet sutter bare efter min mening. Og så var GTR2 på tilbud for 69 kroner da jeg købte det. :D

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....